Mellion Skrevet 27. april 2021 #4741 Del Skrevet 27. april 2021 Hun innrømmer nå at selvbruningshendene fra sist sommer så jævlig ut! Enda hun da forsvarte det med nebb og klør med at hun synes det så fint ut 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 28. april 2021 #4742 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Er det flere enn meg som ikke får se snappene på joviale?? Hos meg får jeg bare se snapper fra hu som var i går. Har sjekket at jeg abonnerer og er venn med "profilen" og jeg kan se at det er snap av noe tatoveringer, men får ikke sett selve story.. Edit: får sett snappene nå, av en eller annen merkelig grunn funka det ikke Endret 28. april 2021 av StripeteOstepop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 28. april 2021 #4743 Del Skrevet 28. april 2021 Er ikke stort mer enn den tatoveringen der, introen hennes og den morgenleveringen hun viste på sin egen. Pluss en litt frekk kommentar om at noen hadde screenshottet at hun spiste den bolla, screenshot ville hun ikke ha noe av! Den kommentaren gjør at det frister meg å ta screenshot bare for å slette det igjen med en gang, jeg har NULL intr av å beholde bilde av henne, men lyst til å provosere med å gjøre det, er man en infuencser ligger det liksom i "kontrakten" å kunne få ting man legger ut screenshotta, derfor bør man være forsiktig med å legge ut ting man ikke kan stå for elller bilder av barn og andre folk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 30. april 2021 #4744 Del Skrevet 30. april 2021 3000kr for å ta cover-up på T sin tatovering… jeg ble spurt om det var en lærling som hadde tatovert meg😬 men NÅ er jeg fornøyd med resultatet 😍 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #4745 Del Skrevet 30. april 2021 MsFri skrev (19 minutter siden): 3000kr for å ta cover-up på T sin tatovering… jeg ble spurt om det var en lærling som hadde tatovert meg😬 men NÅ er jeg fornøyd med resultatet 😍 Så deilig 🙌 gratulerer med ny tatovering 🥰 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruOlsen Skrevet 30. april 2021 #4746 Del Skrevet 30. april 2021 Meraxes skrev (5 timer siden): Hvor fint hadde de det sammen, egentlig? Og hvor har du det evt. fra? Det var et merkelig spørsmål... Hvorfor spør du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 30. april 2021 #4747 Del Skrevet 30. april 2021 Når en av T sine venner kaller T for en av Norges beste kvinnelig tatovører… det er vel å ta litt i kanskje🤣 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 1. mai 2021 #4748 Del Skrevet 1. mai 2021 Selvfølgelig må Talla jobbe 1mai. Når er hun med ungene egentlig? Hun skal være glad for at faren til ungene er arbeidsledig. Ellers så måtte hu nok tilpasse seg samfunnet litt. Hva skjedde med den nye typen? Var de sammen i 1 min? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. mai 2021 #4749 Del Skrevet 1. mai 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 3. mai 2021 #4750 Del Skrevet 3. mai 2021 Igjen har hun klart å få ut de ekle budene sine i et bilde på insta. Mest sannsynlig for å provosere. Kan ikke alle bare rapportere det bildet enda en gang!? At hun "våger" Veldig mange sliter med en sorg av tapet av en nær og kjær i selvmord, og i denne koronnatiden har desverre selvmordstallene økt. Veggen er ganske sentral i bildet og den ene setningen "Du SKAL ta livet av deg" er jo kjempe tydelig pga steken over. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. mai 2021 #4751 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Teardrop skrev (1 time siden): Igjen har hun klart å få ut de ekle budene sine i et bilde på insta. Mest sannsynlig for å provosere. Kan ikke alle bare rapportere det bildet enda en gang!? At hun "våger" Veldig mange sliter med en sorg av tapet av en nær og kjær i selvmord, og i denne koronnatiden har desverre selvmordstallene økt. Veggen er ganske sentral i bildet og den ene setningen "Du SKAL ta livet av deg" er jo kjempe tydelig pga steken over. Med at du skriver dette og poster her inne oppnår hun akkurat det hun ønsker. Folk klikker seg inn på profilen hennes, hun får visningee på profilen og kanskje noen nye følgere. Endret 3. mai 2021 av Flettfrid Rettet skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 3. mai 2021 #4752 Del Skrevet 3. mai 2021 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Med at du skriver dette og poster her inne oppnår hun akkurat det hun ønsker. Folk klikker seg inn på profilen hennes, hun får visningee på profilen og kanskje noen nye følgere. På en måte ja, men da rapporterer kanskje folk det bildet også, sånn at det blir fjernet(igjen). Dessuten, alle som er i denne tråden og leser er uansett innom profilen hennes å titter eller følger allerede. Alle bildene hun har lagt ut av den veggen tidligere har blitt fjernet, det er hun jo klar over, håper dette blir det også. Gøy å se hun blir så forbanna gang på gang ,enda hun vet det ikke er greit å legge ut sånt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. mai 2021 #4753 Del Skrevet 3. mai 2021 Teardrop skrev (2 timer siden): På en måte ja, men da rapporterer kanskje folk det bildet også, sånn at det blir fjernet(igjen). Dessuten, alle som er i denne tråden og leser er uansett innom profilen hennes å titter eller følger allerede. Alle bildene hun har lagt ut av den veggen tidligere har blitt fjernet, det er hun jo klar over, håper dette blir det også. Gøy å se hun blir så forbanna gang på gang ,enda hun vet det ikke er greit å legge ut sånt. Hun har ikke kjørt reklame på lenge, så det du gjør nå er å øke seer prosenten så hun kan selge seg inn til feks TwistShake😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 5. mai 2021 #4754 Del Skrevet 5. mai 2021 Pålur skrev (På 3.5.2021 den 21.13): så det du gjør nå er å øke seer prosenten så hun kan selge seg inn til feks TwistShake Nå er vel twistshake ute i "hardt vær" siden de har gitt flere sparken uten noen spesiell grunn. Så om hun får spons av dem hadde, for min del, ikke brydd meg. To useriøse aktører jobber sikkert bra sammen. Kommer aldri til å kjøpe noe av twistshake (av flere grunner) og skulle jeg tatovert meg hos bohemen hadde jeg valgt lærlingen eller hun andre. (For jeg ønsker faktisk et fint resultat) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 5. mai 2021 #4755 Del Skrevet 5. mai 2021 Hadde ikke hun stengt kommentarfeltet på snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteOstepop Skrevet 5. mai 2021 #4756 Del Skrevet 5. mai 2021 Swoosh skrev (4 timer siden): Hadde ikke hun stengt kommentarfeltet på snapchat? Jo, for folk sendte for mye søppel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 5. mai 2021 #4757 Del Skrevet 5. mai 2021 StripeteOstepop skrev (18 minutter siden): Jo, for folk sendte for mye søppel Det er jo ikke stengt, da kommer jo ikke muligheten til å sende opp på snappen. Men det gjør dem hos henne og har gjort det hele tiden, også sist hun sa den var stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 5. mai 2021 #4758 Del Skrevet 5. mai 2021 Den var åpen istad 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 7. mai 2021 #4759 Del Skrevet 7. mai 2021 Når skal Talla på denne berømte tottoo gjesteopptreden sin i Stavanger? Noen som vet hvilken tattoo sjappe det gjelder? Hadde vært gøy å sett hvordan de/hun promoterer seg selv for denne store begivenheten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 7. mai 2021 #4760 Del Skrevet 7. mai 2021 Mellion skrev (31 minutter siden): Når skal Talla på denne berømte tottoo gjesteopptreden sin i Stavanger? Noen som vet hvilken tattoo sjappe det gjelder? Hadde vært gøy å sett hvordan de/hun promoterer seg selv for denne store begivenheten Mener det var i juni 🤔 hun har ikke sagt hvilken sjappe, så vidt jeg vet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg