Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leonaen skrev (9 minutter siden):

Hvem gir den dama der spalteplass hele tiden? 😔🙄

Viktig å gå ut med hvor mye plager man har, så man kan få enda flere til å si: så sterk du er, så tøft av deg å stå frem og bla bla bla🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bare ringe avisene så kommer de og lager en sak, dette gjør avisene gratis... og med tanke på hvor mange som skriver bare om henne og ikke alle de andre flinke tattoovørene vi har sier litt.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla: Jeg oppsøker ikke dritt som er skrevet om meg på Internett. 

Også Talla: lager en egen video på Instagram om "forum og div apper" som bare sprer hat og oppdikta historier. 

Aight. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StripeteOstepop skrev (5 timer siden):

Også Talla: lager en egen video på Instagram om "forum og div apper" som bare sprer hat og oppdikta historier. 

Aight. 

Morsomt hvis hun faktisk tror at det er slik🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (42 minutter siden):

Morsomt hvis hun faktisk tror at det er slik🤣

Det virker jo sånn i følge den filmen hun laget til instagramfeeden sin.. Selvfølgelig med skikkelig nedlatende greier "om" oss.. (at vi ikke har noe liv, at vi ikke har noen hobby og kun sitter bak anonyme brukere og snakker dritt om henne og lager historier) 

Elendig skuespill tho

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StripeteOstepop skrev (1 time siden):

Det virker jo sånn i følge den filmen hun laget til instagramfeeden sin.. Selvfølgelig med skikkelig nedlatende greier "om" oss.. (at vi ikke har noe liv, at vi ikke har noen hobby og kun sitter bak anonyme brukere og snakker dritt om henne og lager historier) 

Elendig skuespill tho

Veldig elendig... orket ikke å se den ferdig🤣🙊 

Ser kommentarene at hun er visstnok spot on😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StripeteOstepop skrev (8 timer siden):

Aight. 

Det klarte jeg ca 1 minutt av og det er vel noe av det rarere og kleinere jeg har sett fra sånn ca noen på Instagram. Det skal hun ha. Oi oi oi... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (10 minutter siden):

Det klarte jeg ca 1 minutt av og det er vel noe av det rarere og kleinere jeg har sett fra sånn ca noen på Instagram. Det skal hun ha. Oi oi oi... 

kleint ja. Måtte nesten ta ei pute foran ansiktet. Og fra henne som selv slenger dritt om ekser og diverse andre. Jaja. Selvinnsikt er en fin bil🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (9 timer siden):

kleint ja. Måtte nesten ta ei pute foran ansiktet. Og fra henne som selv slenger dritt om ekser og diverse andre. Jaja. Selvinnsikt er en fin bil🙈

For ikke å snakke om all dritten hu har sagt om sin egen familie (mor) 🥲

På seg selv kjenner man andre 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å dåne av denne videoen hennes. Fantastisk skuespill (not). Denne kunne hun spart seg for 😆

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (19 minutter siden):

Jeg holder på å dåne av denne videoen hennes. Fantastisk skuespill (not). Denne kunne hun spart seg for 😆

Hvor ser dere videoen ? 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det artige er jo at vi ikke vet noe om det hun viser på sosiale medier og i andre mediere, men hun vet masse om oss som ikke viser noe særlig offentlig i det hele tatt. 

Hilsen ei som var i avisa en gang på 90-tallet som barn, og som ikke deler mennesker på sosiale medier. 

Den videoen var så flau. Og nei, Talla, jeg kjente meg ikke igjen. Fordi vi kommenterer det du legger ut offentlig er ikke det ensbetydende med at det er det eneste vi gjør. Jeg bruker kanskje, i gjennomsnitt, 2-3 minutter på Talla daglig (selv om jeg ikke bruker tid på henne daglig)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budskapet i videoen er forsåvidt bra, men hun får det jo ikke fram! Videoen er ALTFOR lang for formatet hun prøver seg på, og hennes endimensjonale karikering av "haterne" er så virkelighetsfjern at det bare blir for dumt til å ta på alvor. Det gjenspeiler inntrykket jeg har av henne og flere andre sosiale medieprofiler, at de seriøst tror at det finnes folk som har som livsoppgave å ødelegge for dem, og som ikke har noe liv utenom denne misjonen. 

Jeg syns dette er særlig tydelig hos Talla og Villa Paprika. Ingen av dem er spesielt betydningsfulle i den store påvirkersammenhengen, likevel provoserer de en større del av sitt publikum enn andre influensere med tilsvarende følgerantall. Følgelig får de tråder her på KG som oppdateres jevnlig. Reflekterer de aldri over at de alle fleste som driver med det samme som dem IKKE har tråder på KG? Og hva grunnen til dette kan være? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 300 visninger ish... 38 kommentarer og det er vel inkludert T sine svar til kommentarene... med andre ord.. dette stakk ikke så dypt hos hverken den ene eller den andre.

T er en hater selv, men hun sitter med pekefingeren i kamera i tide og utide og skjeller ut følgerne sine. Huff!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Var det besøket hennes på sjappa som tatoverte den sommerfuglen? 😳

Håper at besøket som er under 5år tatoverte den, alt annet ville vært flaut. 

Screenshot_20210426-205032_Gallery.jpg

Endret av Lolland78
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (7 minutter siden):

Håper at besøket som er under 5år tatoverte den, alt annet ville vært flaut. 

Screenshot_20210426-205032_Gallery.jpg

🧐🧐😯😯 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Var det besøket hennes på sjappa som tatoverte den sommerfuglen? 😳

Det håper jeg virkelig ikke 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest