Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Det er mer skremmende at hun skal arrangere tegne/male-kurs for barn med spesielle behov uten et eneste studiepoeng pedagogikk. Man skal kunne langt mer enn bare tegning og maling for å servere det til barn med spesielle behov. 

(Jeg har ikke lest artikkelen, bare lest referatet over her.)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EllaSays skrev (1 time siden):

Det er mer skremmende at hun skal arrangere tegne/male-kurs for barn med spesielle behov uten et eneste studiepoeng pedagogikk. Man skal kunne langt mer enn bare tegning og maling for å servere det til barn med spesielle behov. 

(Jeg har ikke lest artikkelen, bare lest referatet over her.)

Ja! Ser ikke for meg at hu har kunnskapen som trengs til noe slikt, tanken er god. Kan hende hun skal «leie» ut sitt lokale uten å stå for prosjektet selv. Ville da vurder og fjernet de budene på veggen før hun inviterer inn barn, ihvertfall med spesielle behov. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (14 minutter siden):

Ja! Ser ikke for meg at hu har kunnskapen som trengs til noe slikt, tanken er god. Kan hende hun skal «leie» ut sitt lokale uten å stå for prosjektet selv. Ville da vurder og fjernet de budene på veggen før hun inviterer inn barn, ihvertfall med spesielle behov. 

Aldri.. De må bare drite i å være lettkrenka. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (22 timer siden):

Ja. Samme tatovering på hals og fingre. 

jeg ser ikke renovasjon der?🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (15 minutter siden):

jeg ser ikke renovasjon der?🤔

Den første videon der. Det jeg refererer til er 38sekunder inn i videon 

Screenshot_20210420-211616_Instagram.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (41 minutter siden):

Den første videon der. Det jeg refererer til er 38sekunder inn i videon 

Screenshot_20210420-211616_Instagram.jpg

Takk:) oi, ja hva har skjedd med han?🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kalini skrev (2 minutter siden):

Har vel gått på Tallas harde skole  da ? 🤣🤌

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (11 timer siden):

Skjedd, ser ut som han har knekt en tann i overmunnen og ikke vært til tannlegen å fått fikset den enda når det var filmet. Ellers hadde han ei rød lue trødd nedover hode. 

Tror neppe Talla kan skyldes for den tanna.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (12 timer siden):

Skjedd, ser ut som han har knekt en tann i overmunnen og ikke vært til tannlegen å fått fikset den enda når det var filmet. Ellers hadde han ei rød lue trødd nedover hode. 

Tror neppe Talla kan skyldes for den tanna.

nei, d sa jeg vell ikke😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tallatroll. Slutt å snakk om ting du ikke har noe viten om.  Du sier at uten livmor så får ikke endometriosen noe næring? Du som tydeligvis hadde stor grad av endometriose , mye sammenvoksninger og hadde 8 operasjoner bak deg ( en stjelt historie som plutselig ble byttet ut med adenomyose ) burde vite at dette ikke stemmer. 

Endometriosevev produserer sitt eget østrogen. Har du dyptgående endovev så har det ingenting å si om du har fjernet livmor.  Men dette vet du ALT om siden du har hatt endometriose siden du var 14 og har hatt en lang sykehushistorie om dette. Men én ting er sikkert de forveksler ALDRI endometriose med adenomyose under en operasjon. Har du først fått diagnosen endometriose så har de sett det under operasjon og de har tatt ut vevsprøver eller sjokoladecyster. Og joda det er flere ting du kan gjøre for bedring. Her er noen tips : zoladex , procren, smerteklinikk, diett. Det siste hadde jeg nok anbefalt deg. Fjern sukker, lyst brød, gjærbakst og fett fra kosten din. Veldig merkelig at de ikke har anbefalt deg noe av dette siden du er så plaget. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den sytingen om at hun ikke får legetime før slutten av mai men legetime på sjukehuset idag nei den avbestilte hun rettogslett fordi hun ikke orket det. 

Hvilke andre plasser kan man snakke om plagene sine enn på sjukehuset. 

Joda, timen på sjukehuset kan vær for en annen plage men med å nevne andre plager kan man fortere få time eller bli henvist fortere. 

Dessuten har legekontor alltid akutttimer. Hver dag. Så har hun så vondt kan man alltids bestille seg en akutttime. 

Men syting og klaging for å få meldinger som åh Talla du er så sterk, fin flott osv er greit. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revesnute skrev (3 timer siden):

Kjære tallatroll. Slutt å snakk om ting du ikke har noe viten om.  Du sier at uten livmor så får ikke endometriosen noe næring? Du som tydeligvis hadde stor grad av endometriose , mye sammenvoksninger og hadde 8 operasjoner bak deg ( en stjelt historie som plutselig ble byttet ut med adenomyose ) burde vite at dette ikke stemmer. 

Endometriosevev produserer sitt eget østrogen. Har du dyptgående endovev så har det ingenting å si om du har fjernet livmor.  Men dette vet du ALT om siden du har hatt endometriose siden du var 14 og har hatt en lang sykehushistorie om dette. Men én ting er sikkert de forveksler ALDRI endometriose med adenomyose under en operasjon. Har du først fått diagnosen endometriose så har de sett det under operasjon og de har tatt ut vevsprøver eller sjokoladecyster. Og joda det er flere ting du kan gjøre for bedring. Her er noen tips : zoladex , procren, smerteklinikk, diett. Det siste hadde jeg nok anbefalt deg. Fjern sukker, lyst brød, gjærbakst og fett fra kosten din. Veldig merkelig at de ikke har anbefalt deg noe av dette siden du er så plaget. 

Nå som det ble nevnt her inne så hadde hun plutselig endometriose igjen 🤣 men etter operasjonen så var hun så glad for at det kun var Adenomyose hun hadde og ikke endo. Får bestemt seg.  Lite utdrag fra bloggen hennes. 

Screenshot_20210422-125416_Chrome.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (3 timer siden):

Nå som det ble nevnt her inne så hadde hun plutselig endometriose igjen 🤣 men etter operasjonen så var hun så glad for at det kun var Adenomyose hun hadde og ikke endo. Får bestemt seg.  Lite utdrag fra bloggen hennes. 

Screenshot_20210422-125416_Chrome.jpg

Men..hun tar jo ikke tabletter/medisiner ifølge henne selv? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MzMe skrev (2 timer siden):

Men..hun tar jo ikke tabletter/medisiner ifølge henne selv? 

Nei hun er helt  avholds fra alkohol og medisiner 😅 hun bare glemmer det litt iblant

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skipper timen på sykehus, hudlegen med dattera og skifte av bildekk for å jobbe, ta inn ekstra kunde og intervju. Imponerende prioriteringer. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lolland78 skrev (41 minutter siden):

Skipper timen på sykehus, hudlegen med dattera og skifte av bildekk for å jobbe, ta inn ekstra kunde og intervju. Imponerende prioriteringer. 

Sånn er det når man har full kontroll 😅 

først seg sjæl og så seg sjæl😣

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livsmotto til talla : Først meg selv, og så meg selv, og så min neste, om det er til mitt eget beste!!! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir kvalm!
Trollet gjør virkelig ALT for litt PR!!  Driter i at hun avlyste sin egen time, men, å utsette ungen din time hos en hudlege for å få tid til intervju med avisen er jo helt sinnsykt!!

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 20.4.2021 den 12.46):

Jeg hadde snudd i døra hvis jeg så tatovøren sitte med sånn lysbrett. Er ikke det hjelpemidler som andre tatovører brukte når de var sånn typ...barn? Og satt å drodlet og øvde seg på å bli gode til å tegne? 

Men for meg virker det som at kundekretsen hennes er folk som kanskje ikke er så nøye på det. Litt sånn Staysman-typer. "Jeg kjeder meg, kanskje jeg skal gå å få meg et smilefjes på magen". Sånne folk som mer enn gjerne stiller kroppen sin til disposisjon hvis en eller annen drar fram noe billig tatoveringsutstyr på nach liksom. Tror ikke de som er litt bevandret i tattoomiljøet velger Talla.

Må bare forsvare Staysman her, for han fortjener ikke å bli nevnt i samme setning som Talla (hvem gjør vel egentlig det?) :P Han bruker faktisk ofte en av landets beste tatovører. Mulig han ikke brydde seg før, det vet jeg lite om, men vet hvem som har tatt flere av de han har tatt de siste årene og hun er ekstremt flink. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...