Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håkkimom skrev (2 timer siden):

Tror ikke hun jobber for junkyard lenger, leeeeeenge siden jeg har sett noe fra der 🧐 

Hun har jo en rabattkode som gikk ut 31 . Januar så det er ikke så lenge siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir seg ikke med å provosere, nå med venninna foran skriften på veggen. At utleier godtar det der forstår jeg ikke, heller ikke om de andre butikkene på det senteret syns det er innafor. Men hun gleder seg i sin iver etter å gjøre andre oppgitte, at det bildet blei fjerna av insta driter hu i, akkurat det samme gjaldt bildet i togsporet. Her fikk hun vel en prøvetid på to år. Makan til dårlig selvinnsikt og forståelse for andres opplevelse eller regler skal en leite lenge etter.Nå har de fleste sett det så hva f er problemet hennes anna enn å gni det inn at hu aldri vil endre noe eller ta ting til etterretning. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt satt ut! Som forelder til tre barn, alle med mobil, men uten sosiale medier er jeg oppriktig redd for at de skal snuble over hennes konto via andre. Hun evner ikke å formidle annet enn negativitet, hun spyr ut av seg holdninger ovenfor andre mennesker -som tenåringer, i en sårbar utvikling bør være skjermet for. Vi er alle anonyme innpå her, men jeg mener dog at vi har et ansvar om å si ifra til de rette instansene. Det har gått alt for langt, utifra hva jeg ser i sosialemedier er jeg oppriktig bekymret for om barna henne i det hele tatt får stimuli av en voksen med sunne holdninger og en frisk tankegang. Jeg synes det er trist at barna hennes blir nedprioritert pga sosiale medier. Det er utallige forskningsrapporter som klart og tydelig beskriver følelsen et barn sitter igjen med om en forelder sitter med skjermen i ansiktet i stede for å være pedagogisk tilstede! Hvis jeg hadde hatt en offentlig snap/IG whatever - hadde jeg tatt meg av den biten etter at barna mine var lagt. Det er hårreisende å se en voksen dame sitte som en pubertal jentunge å kalle folk fittetryner. Jeg skal være den første til å skrive Mail til alle samarbeidspartnere om hvor skadelig holdningen hennes er, og om jeg må rapportere henne både på IG og snap hver dag så gjør jeg det. For alle de usikre og sårbare tenåringene/voksne med utfordringer som kan komme over hennes profiler. Jeg håper så mange av dere vil være med. Vi må være vårt samfunnsansvar bevisst, spesielt i disse tider hvor noen er mer lettpåvirkelige enn andre! 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anine75 skrev (43 minutter siden):

Hun gir seg ikke med å provosere, nå med venninna foran skriften på veggen

Er bare å rapportere. 

Hyfia skrev (23 minutter siden):

Jeg sitter med et instruks av at det er Talla på første, andre, tredje, fjerde og femteplass - så kommer kanskje familien etter det.

"Først meg selv, også min neste.. HVIS det et til mitt eget beste."

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (2 minutter siden):

Hvem blir hun sponset av nå ? Jeg er klar for å skrive mail. 

Twistshake(?) i hvert fall + den matte app greia 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten sklir jo helt ut. Jeg er bekymret og sjokkert over de budene hun har på veggen og hvilket signal de sender ut. Hvem hun sponses bryr jeg meg ikke om. Godt mulig hun har akkurat det image de selskapene vil ha. Dere står selvfølgelig fritt til å maile de hun samarbeider med, men hva med budene hun har på veggen? De bekymrer meg mer enn en eller annen leverandør av babyflasker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til en helt annen ting. Hadde ikke hun navnet til sønnen til F på hånden også? Det ser ut som hun har tatovert over det nå? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (7 timer siden):

En annen offentlig snapper har lagt ut rabattkode hos Junkyard for februar på sin snap 😊

Endret av MzMe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (6 timer siden):

Hvem blir hun sponset av nå ? Jeg er klar for å skrive mail. 

Junkyard, Pepper(?) Twistshake, matteappen, den barnevognen (husker ikke merket) Kommer ikke på flere i farten, men en kjapp scroll på IG hennes så vil nok alle samarbeid komme opp. Det er på høy tid hun tar en pause, evt legger fra seg alt av some for godt. Tenkte å holde meg fra å kommentere noen plass, inkl her - men å spy ut "fittetryner" til vanlige mennesker er overhodet ikke greit. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (8 timer siden):

Ååååh, ikke fått med meg den jeg 🙊 beklager misforståelse 😅 kanskje en ønsketanke fra min side 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håkkimom skrev (43 minutter siden):

Ååååh, ikke fått med meg den jeg 🙊 beklager misforståelse 😅 kanskje en ønsketanke fra min side 😂

Jeg har akkurat send en ganske krass melding til Junkyard om at det for mange er helt uaktuelt å handle derifra så lenge de samarbeider henne. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (56 minutter siden):

Er ikke sikkert hun har fått fornyet etter januar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan enkelte klarer å vri ting til det negative, Talla? Med veggen som eksempel så vil jeg ikke si at de budene der er så himla positive. Å si at de har hengt i studio i ni år får så være, for tidligere var de ikke malt utover en hel vegg, men de var i ei ramme. (Som ikke smækker deg i fleisen)

igjen så er det snakk om at når hun er stille på some så diktes det historier. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag. Nye nedlatende meldinger. 

"Dere er teite og forstår ingenting og har ikke noe liv siden dere kritiserer meg. Misunnelige." 

"Jeg er så stolt over den jeg er og hva jeg får til." 

Oh well. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (2 timer siden):

Og igjen filmer hun barn 🤣

Haha ,hun som "aldri" snapper foran barna må vite. Pinlig at hun forventer at folk skal tro på slike løgner. Vi ser det jo med egne øyne.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøs næringsdrivende som ikke greier å komme tidsnok på jobb 🙄 man greier hvis man vil! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...