Tessa12 Skrevet 6. februar 2021 #4361 Del Skrevet 6. februar 2021 MsFri skrev (26 minutter siden): Får ikke opp kontoene når jeg søker, bare på søkehistorikken.. Får opp begge to jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6. februar 2021 #4362 Del Skrevet 6. februar 2021 Emmiiii skrev (4 minutter siden): Ja bedriftskontoen hennes er borte, får ikke den opp. Måtte gå på Tallas private bruker og trykke på bohemen i bioen hennes. Instagram ghoster brukere som blir rapportert Får opp bohemen jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. februar 2021 #4363 Del Skrevet 6. februar 2021 Får opp begge kontoene jeg 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 6. februar 2021 #4364 Del Skrevet 6. februar 2021 DianaV skrev (2 minutter siden): Får opp begge kontoene jeg 🤷 Jeg og 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 6. februar 2021 #4365 Del Skrevet 6. februar 2021 Dere som får de opp, følger dere henne? For det kan være grunnen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6. februar 2021 #4366 Del Skrevet 6. februar 2021 MsFri skrev (22 minutter siden): Dere som får de opp, følger dere henne? For det kan være grunnen kanskje Følger bare bohemen, ikke hennes private. Får opp begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 6. februar 2021 #4367 Del Skrevet 6. februar 2021 Tessa12 skrev (2 minutter siden): Følger bare bohemen, ikke hennes private. Får opp begge to. Så rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 6. februar 2021 #4368 Del Skrevet 6. februar 2021 MsFri skrev (26 minutter siden): Dere som får de opp, følger dere henne? For det kan være grunnen kanskje Følger ingen av kontoene 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javasoft Skrevet 6. februar 2021 #4369 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg syns den veggen med bohemens ni bud, eller hva de kalles var ekkelt og støttende. Er det noen som har vært i kontakt med fagfolk angående det? Det er mulig noen i leve eller nasjonalt senter for selvmordsforskning og forebygging? De har kanskje noen råd eller lignende angående sånne tekster og bruken av de. Om de står i en historiebok eller på en vegg mener jeg utgjør en stor forskjell. På en vegg blir det tatt helt ut av kontekst og man er heller ikke forberedt på hva man skal til å lese 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 6. februar 2021 #4370 Del Skrevet 6. februar 2021 Javasoft skrev (4 minutter siden): Jeg syns den veggen med bohemens ni bud, eller hva de kalles var ekkelt og støttende. Er det noen som har vært i kontakt med fagfolk angående det? Det er mulig noen i leve eller nasjonalt senter for selvmordsforskning og forebygging? De har kanskje noen råd eller lignende angående sånne tekster og bruken av de. Om de står i en historiebok eller på en vegg mener jeg utgjør en stor forskjell. På en vegg blir det tatt helt ut av kontekst og man er heller ikke forberedt på hva man skal til å lese Hun sier i sitt forsvar at "det ligger åpent ute på nett for alle å se", men der mener jeg det også er forskjell. At der ligger ute på Google er jo greit nok, da må jo jeg aktivt søke for å finne, mens på instagrammen hennes får jeg det slengt i trynet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 6. februar 2021 Forfatter #4371 Del Skrevet 6. februar 2021 GulSitron skrev (18 minutter siden): Hun sier i sitt forsvar at "det ligger åpent ute på nett for alle å se", men der mener jeg det også er forskjell. At der ligger ute på Google er jo greit nok, da må jo jeg aktivt søke for å finne, mens på instagrammen hennes får jeg det slengt i trynet. Selv om det ligger bilder av mennesker som blir torturert på nett så er det litt annet å bruke det bilde som tapet på en vegg 🥴 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javasoft Skrevet 6. februar 2021 #4372 Del Skrevet 6. februar 2021 GulSitron skrev (31 minutter siden): Hun sier i sitt forsvar at "det ligger åpent ute på nett for alle å se", men der mener jeg det også er forskjell. At der ligger ute på Google er jo greit nok, da må jo jeg aktivt søke for å finne, mens på instagrammen hennes får jeg det slengt i trynet. Ja og om man skal innom studioet hennes så er teksten på veggen. Så vidt jeg har forstått? Da velger man jo ikke å se den eller ikke. Så syns jeg også konteksten er ekstremt viktig å tenke på. På nett og i historiebøker er forhåpentligvis konteksten bevart så man skjønner hvordan disse budene var ment også i forhold til samtiden. På en vegg i et tatoveringsstudio (som riktig nok heter bohemen) så blir det bare historieløst å skrive noe sånt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. februar 2021 #4373 Del Skrevet 6. februar 2021 MsFri skrev (1 time siden): Dere som får de opp, følger dere henne? For det kan være grunnen kanskje Jeg følger henne ikke, verken "privat" eller "business" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 6. februar 2021 #4374 Del Skrevet 6. februar 2021 MsFri skrev (1 time siden): Dere som får de opp, følger dere henne? For det kan være grunnen kanskje Fulgte ikke firmakontoen, men fikk den opp likevel.. Måtte dog gå via hennes egen konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 6. februar 2021 #4375 Del Skrevet 6. februar 2021 Å hun fortsetter idag , hun bruker mye tid på det hun kaller haters . Sitter å immiterer en sang 😂 hu er morsom 😆hun er hvertfall ikke ferdig med saken 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 6. februar 2021 #4376 Del Skrevet 6. februar 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Å hun fortsetter idag , hun bruker mye tid på det hun kaller haters . Sitter å immiterer en sang 😂 hu er morsom 😆hun er hvertfall ikke ferdig med saken Godt hun ranter og legger det bak seg etter å ha hatt en utblåsning 😀 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 6. februar 2021 #4377 Del Skrevet 6. februar 2021 GulSitron skrev (17 minutter siden): Godt hun ranter og legger det bak seg etter å ha hatt en utblåsning 😀 🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javasoft Skrevet 6. februar 2021 #4378 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg er helt likegyldig til henne som person, hvem hun har vært sammen, er sammen, hva hun jobber med osv. Følger henne ikke noe sted. Fikk tilfeldigvis med meg de «budene» hun har på veggen. De er jeg ikke likegyldig til. Utsagn som eventuelt kan trigge/virke provoserende for folk i en sårbar situasjon kan jeg ikke overse. Alt annet rund henne og hennes liv er meg likegyldig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hyfia Skrevet 6. februar 2021 Populært innlegg #4379 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg er faktisk ganske sjokkert over å se det maniske, sinte og ufordragelige trynet rante på sosiale medier. Jeg forstår ikke hvordan en 3-barnsmor kan oppføre seg slik, det er for meg helt ubegripelig at hun kan sitte med mobilen å ha utblåsninger foran barna. Hvordan hun snakker/ordlegger seg vitner om at hun ikke har noe samfunnsnyttig å komme med! Det jeg dermed er likeså sjokkert over er de som inngår samarbeid med henne. Jeg synes vi alle burde gått sammen å skrevet Mail etter Mail til de hun promoterer, for dette er galskap. Det setter også de forskjellige firmaene i et dårlig lys. Hun profiterer på å være ustabil, lyve, ignorere barnas behov - for å skjelle ut andre via IG er viktigere. Dette er ikke en togkrasj på vei til å skje, hun har kræsjet for lenge siden! Gud forby om tenåringsdatteren min skal kjøpe seg klær på junkyard og snubler over en annonse fra Talla. At hun gang etter gang kan oppføre seg på denne måten og komme unna med det er fryktelig provoserende. Som "influensser" har hun et samfunnsansvar. Derfor håper jeg at så mange som mulig av dere vil skrive en saklig Mail til samarbeidspartnere om å kansellere henne. Og til dere som følger henne, rapporter, rapporter og rapporter - for så å avfølge. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 6. februar 2021 #4380 Del Skrevet 6. februar 2021 Hyfia skrev (6 timer siden): Jeg er faktisk ganske sjokkert over å se det maniske, sinte og ufordragelige trynet rante på sosiale medier. Jeg forstår ikke hvordan en 3-barnsmor kan oppføre seg slik, det er for meg helt ubegripelig at hun kan sitte med mobilen å ha utblåsninger foran barna. Hvordan hun snakker/ordlegger seg vitner om at hun ikke har noe samfunnsnyttig å komme med! Det jeg dermed er likeså sjokkert over er de som inngår samarbeid med henne. Jeg synes vi alle burde gått sammen å skrevet Mail etter Mail til de hun promoterer, for dette er galskap. Det setter også de forskjellige firmaene i et dårlig lys. Hun profiterer på å være ustabil, lyve, ignorere barnas behov - for å skjelle ut andre via IG er viktigere. Dette er ikke en togkrasj på vei til å skje, hun har kræsjet for lenge siden! Gud forby om tenåringsdatteren min skal kjøpe seg klær på junkyard og snubler over en annonse fra Talla. At hun gang etter gang kan oppføre seg på denne måten og komme unna med det er fryktelig provoserende. Som "influensser" har hun et samfunnsansvar. Derfor håper jeg at så mange som mulig av dere vil skrive en saklig Mail til samarbeidspartnere om å kansellere henne. Og til dere som følger henne, rapporter, rapporter og rapporter - for så å avfølge. Godt skrevet! Ifølge hun selv er hennes mål med å være på sosiale medier å inspirere andre. Lurer fremdeles på hva hun mener skal være inspirerende. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg