GulSitron Skrevet 9. januar 2021 #4081 Del Skrevet 9. januar 2021 MoKath skrev (1 time siden): Er det ikke hun som ikke tar noen for for legemidler da? Jo. Bortsett fra de legemidlene hun tar fast 😅 GulleGull skrev (1 time siden): Kan det være hun tenker på Korona? At hun ikke burde være på jobb med symptomer.. Tviler, for hun sier etterpå at hun blir sånn etter ferie. For hun har tross alt hatt sin første juleferie på 7(!) år 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 9. januar 2021 #4082 Del Skrevet 9. januar 2021 Hun er ikke redd for sykdommer generelt eller korona... hva med familiemedlem i risikogruppen? Bra frykten har gått over, men da kunne hun jo startet opp sjappa tidligere når hun fikk lov... for hun utsatte det vel en stund?🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. januar 2021 #4083 Del Skrevet 9. januar 2021 MsFri skrev (18 minutter siden): Hun er ikke redd for sykdommer generelt eller korona... hva med familiemedlem i risikogruppen? Bra frykten har gått over, men da kunne hun jo startet opp sjappa tidligere når hun fikk lov... for hun utsatte det vel en stund?🤔 Ja, men tror det var fordi ungen var under utredning og nå er ferdig utredet og derfor ikke er i risikogruppen lengre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 9. januar 2021 #4084 Del Skrevet 9. januar 2021 GulSitron skrev (51 minutter siden): Ja, men tror det var fordi ungen var under utredning og nå er ferdig utredet og derfor ikke er i risikogruppen lengre Jeg visste ikke at familiemedlemmet var ferdig utredet. Men bra hun ikke er i risikogruppe 😊 men uansett så kan tilsynelatende friske voksne bli veldig veldig syke. og konspirasjonsteoriene sine har hun sagt, men det husker hun nok ikke🙈😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne12 Skrevet 9. januar 2021 #4085 Del Skrevet 9. januar 2021 Makan til opplegg og rant på joviale idag. Eg gir opp og takker for meg, det blei for meget. Snakk om å leve i en eiga boble, det var narsisisten sin det.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 9. januar 2021 #4086 Del Skrevet 9. januar 2021 Og at det er greit at hun får gi uttrykk hva hun mener om restriksjonene på joviale må jeg jo si hun kunne Hilde seg dor god til . Tenker det at hvis noen i hennes nærhet hadde vært sårbar for smitte hadde hun reagert annerledes . Å nå er plutselig huset de flytta fra i så dårlig skikk st hvis man mista ett glass med vann på gulvet rant det ned til etagen under 😂 vannet ha liggi en stund på det gulvet . For hvis det renner så fort gjennom er det vel litt rart st ingenting har syntes 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. januar 2021 #4087 Del Skrevet 9. januar 2021 MsFri skrev (2 timer siden): Jeg visste ikke at familiemedlemmet var ferdig utredet. Men bra hun ikke er i risikogruppe 😊 men uansett så kan tilsynelatende friske voksne bli veldig veldig syke. og konspirasjonsteoriene sine har hun sagt, men det husker hun nok ikke🙈😅 Hvis du sjekker joviale så er det noen som har spurt ang barn i risikogruppen 😊 Ungen er visst i risikogruppen😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. januar 2021 #4088 Del Skrevet 9. januar 2021 Hønemor74 skrev (12 minutter siden): Og at det er greit at hun får gi uttrykk hva hun mener om restriksjonene på joviale må jeg jo si hun kunne Hilde seg dor god til . Tenker det at hvis noen i hennes nærhet hadde vært sårbar for smitte hadde hun reagert annerledes . Å nå er plutselig huset de flytta fra i så dårlig skikk st hvis man mista ett glass med vann på gulvet rant det ned til etagen under 😂 vannet ha liggi en stund på det gulvet . For hvis det renner så fort gjennom er det vel litt rart st ingenting har syntes Jaja, pluss at det var så mye narkomane og råkjøring der. Også flyttet hun (i følge noen andre her) noen meter lengre opp i gata for å føle seg trygg? 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 9. januar 2021 #4089 Del Skrevet 9. januar 2021 Noe så lite inspirerende som Talla skal godt gjøres å toppe. Det er bare klaging, negativitet og narsisissme på ett ekstremt plan. I tillegg til timesvis med fikling i fett hår. Og selvsagt en god dose selvskryt, i tillegg til å reposte Nattuglas hyllester til henne. Avfulgt alt i dag, inkludert Joviale. Blir bare irriterende, og provoserende. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette1988 Skrevet 9. januar 2021 #4090 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Er ikke sikkert dere er enige, men jeg blir rystet over at #Jovialemammaer lar en av sine faste medlemmer dele denne type misoppfatninger på en offentlig kanal. Katarina driver med en fremstilling som er helt hårreisende. Hun sier hun ikke ønsker å dele sine konspirasjonsteorier, men det er jo nettopp det hun gjør!?! Å sammenligne korona med influensa viser en overraskende liten innsikt i hva som faktisk foregår i verden. Denne type ytringer kan i verste fall føre til smitte og død dersom nok folk sprer denne typen misoppfattninger, og noen fatter tillit til det som blir sagt. Hun burde etter min mening bli fratatt muligheten til å uttale seg på en offentlig kanal. Endret 9. januar 2021 av Rødhette1988 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 9. januar 2021 #4091 Del Skrevet 9. januar 2021 Kjøpt seg klokke som belønning.... fordi de siste årene har det kun gått penger til mat og regninger?! Har sett andre som har samarbeid og de får ikke klærne, de får rabattert mot at de reklamerer.... blir helt matt kjenner jeg... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 9. januar 2021 #4092 Del Skrevet 9. januar 2021 GulSitron skrev (23 minutter siden): Hvis du sjekker joviale så er det noen som har spurt ang barn i risikogruppen 😊 Ungen er visst i risikogruppen😅 Har hun svart på det i den siste timene da.. orka ikke å se mer 😂 men da burde hun gjøre tiltak for ungen sin i det minste da 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. januar 2021 #4093 Del Skrevet 9. januar 2021 MsFri skrev (6 minutter siden): Kjøpt seg klokke som belønning.... fordi de siste årene har det kun gått penger til mat og regninger?! Har sett andre som har samarbeid og de får ikke klærne, de får rabattert mot at de reklamerer.... blir helt matt kjenner jeg... For ikke å glemme den flunkende nye iPhone 12 da, som hun nekta å ta opp fra esken i trass fordi Instagram stengte DEN EKTE kontoen hennes fordi den var rapportert inn som falsk/utgir seg for å være noen andre. MsFri skrev (6 minutter siden): Har hun svart på det i den siste timene da.. orka ikke å se mer 😂 men da burde hun gjøre tiltak for ungen sin i det minste da 😂 Ja, hun tar visst masse hensyn fordi hun ikke vil smitte noen. F.eks bruker hun munnbind fordi det er en "lov". Men enig i at covid-19 er farligere enn en vanlig influensa er hun ikke. Skal lage foliehatt og sende hennes vei 😄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. januar 2021 #4094 Del Skrevet 9. januar 2021 Ligger på snapp å sier hun "vurderer å gå på jobb eller ikke pga litt vondt i hodet" FY FILLERN jeg hadde blitt grinere om jeg hadde hatt time hos henne i dag å hun avlyste den pga litt vondt i hodet som liksom var helt borte etter en liten powernapp!? Bah, enda en dag på joviale med KUN klaging, at de ikke kaster henne ut, sånn helt seriøst!! Er også utrolig drittlei at hinbruker fingertenger " heletiden og helt feil. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunatic666 Skrevet 9. januar 2021 #4095 Del Skrevet 9. januar 2021 Drar seg i håret, håret blir fett, vimser med de oransje fingrene foran kamera , har hun noe å komme med? Inspirere med? .. nei...bare klaging og selvgodhet..enig i at hun burde kutte ut sosiale medier! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 9. januar 2021 #4096 Del Skrevet 9. januar 2021 Teardrop skrev (26 minutter siden): Ligger på snapp å sier hun "vurderer å gå på jobb eller ikke pga litt vondt i hodet" FY FILLERN jeg hadde blitt grinere om jeg hadde hatt time hos henne i dag å hun avlyste den pga litt vondt i hodet som liksom var helt borte etter en liten powernapp!? Bah, enda en dag på joviale med KUN klaging, at de ikke kaster henne ut, sånn helt seriøst!! Er også utrolig drittlei at hinbruker fingertenger " heletiden og helt feil. Men å sitte i bilen med drit høy musikk, det klarer ho med liiiiiittt vondt i huet.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 9. januar 2021 #4097 Del Skrevet 9. januar 2021 Hu lever jo tydeligvis i en verden som kun skal handle om hu. For alt man foretar seg om dagen er jo «lovverk» som hu sier i dagens rant🤡 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 9. januar 2021 #4098 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Talla snapper for å inspirere sier hun selv, men noe så uinspirerende.... hjelpes. Der ble det avfølg fra min sin side. Skulle gjort det for lenge siden men den der foliehatt-praten i dag tok kaka. Edit: Talla det kan være lurt å ta av foliehatten og tenke på noen andre enn seg sjæl. Endret 9. januar 2021 av Blomstertapet 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #4099 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Hva var det hun sa? Var det riktig det mine ører hørte. 《 hvorfor skal mitt liv stå på vent fordi andre er gamle eller i risikogruppen , tror du ikke de ønsker å leve det siste de har igjen av livet 》 oi oi håper virkelig noen fra løvemammaene så den snappe der. For ei spytteklyse hun er!! Endret 9. januar 2021 av Lolland78 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 9. januar 2021 #4100 Del Skrevet 9. januar 2021 Fascinerende å følge et menneske, som er så total ulikt meg selv. Blir litt satt ut når jeg er hjemme i Bamble og kan møte både henne og Line Victoria på butikken. Spesielle damer på hver sin måte, men Talla tar kaka. Synd å være så til de grader uten evne eller vilje til å se hvordan en fremstår. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg