Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Virkelig? Syns talla sa for en uke siden at hun aldri snakket om spesifikke personer på snappen sin? Men at hun i tillegg har en truende oppførsel mot personen er hårreisende. 

Btw skulle tro det var henne selv hun snakket om.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, monstergospel skrev:

Du vet liksom så utrolig mye om Talla sitt liv du😊

Og hvor har brukeren du siterer påstått det...? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lin11 skrev:

Hvordan adder dette opp med #blacklifesmatters?

CA563BD5-E776-460A-8399-491F63F823A1.jpeg

Burde skamme seg!!!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, monstergospel skrev:

Du vet liksom så utrolig mye om Talla sitt liv du😊

Ikke så vanskelig det med alt hun forteller og deler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Lin11 skrev:

Hvor har hun lagt ut dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikkje at Talla er ein offentleg person og må finne seg i det som vert sagt. Problemet er at folk trur dei kan vere så stygge dei vil, berre fordi ein person er offentleg!

Eg hadde blitt forferdeleg lei meg om eg hadde lese sånt om meg som andre har skrive om ho. Mykje av det er sletta, men ein gløymer det jo ikkje!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Lolland78 skrev:

Virkelig? Syns talla sa for en uke siden at hun aldri snakket om spesifikke personer på snappen sin? Men at hun i tillegg har en truende oppførsel mot personen er hårreisende. 

Btw skulle tro det var henne selv hun snakket om.

Ja, eller deg Lolland78. Det er jo ingen som har delt så mye "fakta", "sannheter" og "rykter" om Talla her inne som du. Både om fortiden/barne-ungdomstiden til henne, fortiden til F, familien til F, forholdet deres, jobben til Talla, å spekulasjoner om diverse i nåtid. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg skjønner ikke bakgrunnen for dagens rant. Denne tråden har vært stille i flere dager. Påfallende stille, igrunn. Det er jo ingen ting her som tilsier at begeret skulle renne over nå? Eller er hun ute etter å ikke få tråden til å dø ut? 

Tenkte samme tanke, men er vel fordi når det er «stille» her og rundt henne går seertallene hennes ned. Hun har nok skjønt at når hun kjefter og smeller på snap så vil folk faktisk se shitshowet hennes? 🤷🏻‍♀️ 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Flettfrid skrev:

Ja, eller deg Lolland78. Det er jo ingen som har delt så mye "fakta", "sannheter" og "rykter" om Talla her inne som du. Både om fortiden/barne-ungdomstiden til henne, fortiden til F, familien til F, forholdet deres, jobben til Talla, å spekulasjoner om diverse i nåtid. 

Talla er kjent i Larvik da 🤷‍♀️ ganske mange som kjenner til henne og hun har selv valgt å dele ganske mye, selvom hun angrer på det i ettertid. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lin11 skrev:

Det der er faktisk ille. Nytter ikke å gjemme seg bak "det er humor". Ser for meg at hun kunne gjort det. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte på når jeg så storyen var Lolland78 🙈 Ei "gammel veninne" med alt for mye fakta.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lolland78 skrev:

Talla er kjent i Larvik da 🤷‍♀️ ganske mange som kjenner til henne og hun har selv valgt å dele ganske mye, selvom hun angrer på det i ettertid. 

Trur du det er deg ho siktar til?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, fruaasen skrev:

Første jeg tenkte på når jeg så storyen var Lolland78 🙈 Ei "gammel veninne" med alt for mye fakta.

Da er vi to 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke den gamle vennina ,desverre. Men kan nok hende jeg kjenner hun. 

det virker litt hysterisk og overdrivi det hun la ut idag. Merkelig at hun ikke har gjort noe med det , hvis hun virkelig har blitt trakassert i 23år.  

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sittande og høre på det dere kalte en «rant» på Snap i dag... Første jeg virkelig har hørt. Kan ikke skjønne at hun fremstår som agressiv.. Vil til og med kalle henne språkmessig velartikulert. Ingen agressjon i stemmen som jeg oppfatta, selvom temaet fort kunne innbydd til det. Og ja - jeg er fra Larvik - jeg har bodd i Larvik i hele mitt liv. (Bare på den andre sida av brua - dvs den rette - selvfølgelig.) 🙂 Jeg klarer fint å høre når hun blir ivrig - ikke noe gæærnt med det vel. Men det jeg synes blir dumt er å henge ut en persom på denne måten - nettopp fordi den andre parten ikke får uttale seg. Det er dårlig stil. Og - som vi alle vet er ALLTID to sider av en sak. It takes two to Tango. Larvik er ikke så stort - og når flere har skrevet til Talla og sagt hvem det er... Vel, så synes ikke jeg det er greit. Uansett så er det aldri greit å ødelegge noen andres liv. Hvorfor kan ikke alle bare respektere hverandre - og de som gjør ting vi ikke liker, kan vi holde oss unna. Er det rart det blir krig i verden? JA, jeg er muligens naiv - jeg velger å være naiv ved å tro at vi kan leve side ved side og vi trenger ikke elske eller like alle, men det betyr ikke at vi må gå løs på dem i sosiale medier. Hvorfor kan ikke alle bare være venner? Ja, jeg velger å være naiv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål kan rettes til moderator på PM eller på Ris & Ros.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Jeg ble sittande og høre på det dere kalte en «rant» på Snap i dag... Første jeg virkelig har hørt. Kan ikke skjønne at hun fremstår som agressiv.. Vil til og med kalle henne språkmessig velartikulert. Ingen agressjon i stemmen som jeg oppfatta, selvom temaet fort kunne innbydd til det.

For min del er det summen. Det hjelper ikke at hun prøver å smile og le bort ting når hun samtidig sier at hun vil «knerte den flua» og at hun ønsker å ødelegge livet til vedkommende på samme måte som hun prøver å ødelegge hennes. Hun sier hun har advokat på saken og kan ta vedkommende for æreskrenkelser, sjikane og diverse- da er anmeldelse den beste og mest voksne måten å ta det på. Er man språkmessig velartikulert sier man ikke snuten, knerte flua, negledama i en alder av 33, etter min mening men helt greit om du synes det.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...