Oransjesjel Skrevet 3. juni 2020 #2481 Del Skrevet 3. juni 2020 Det må være veldig slitsomt og vondt for Talla at hun ikke klarer å overse det som er negativt og heller fokusere på det som er positivt. (Da mener jeg ting som blir skrevet om henne her og ellers.) Jeg tror hun må lære seg å bare la det gå. For det kommer tydeligvis ikke til å gå over. Den dagen alle sier noe positivt kommer aldri. (Egentlig ikke for noen som legger ut livet sitt i sosiale medier.) Når alt som ikke er «hipp hurra for deg» blir negativt så vil jeg anta at det forsurer livet ganske mye. Og vi er alle forskjellige, og når alt blir lagt ut så vil alle disse «forskjellighetene» komme til syne i kommentarfelt. Det virker på meg som om det preger dagene hennes veldig - det som blir skrevet om henne. Det går ikke over, Talla, sålenge du legger ut så mye som du gjør. Nå det preger deg så mye, så vil det også prege de som er rundt deg. Så enten må du slutte å poste alt, eller så må du rett og slett slutte å bry deg. Det virker som om du har hengt deg helt opp i alt av kommentarer og leser alt uten hjerter som kritikk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 3. juni 2020 #2482 Del Skrevet 3. juni 2020 48 minutter siden, Ryuk skrev: Har jeg missforstått hva dette ordet betyr? Jeg trodde det betydde noe i samme gate som å bite i seg, men Talla bruker det ikke slik. Kan noen opplyse meg? inn|bitt a2 (av inn og bite) 1 som er uttrykk for undertrykt raseri han fikk et innbitt uttrykk i ansiktet 2 hardnakket, stri (I) være innbitt motstander av noe Bokmålsordboka 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. juni 2020 #2483 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Jeg skjønner ikke bakgrunnen for dagens rant. Denne tråden har vært stille i flere dager. Påfallende stille, igrunn. Det er jo ingen ting her som tilsier at begeret skulle renne over nå? Eller er hun ute etter å ikke få tråden til å dø ut? Endret 3. juni 2020 av Miss.Wildfox 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2484 Del Skrevet 3. juni 2020 Bombe med drama i hennes verden. Og hun er perfekt og andre er dritt, som vanlig. 😀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2485 Del Skrevet 3. juni 2020 13 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg skjønner ikke bakgrunnen for dagens rant. Denne tråden har vært stille i flere dager. Påfallende stille, igrunn. Det er jo ingen ting her som tilsier at begeret skulle renne over nå? Eller er hun ute etter å ikke få tråden til å dø ut? Hun sier "den personen", så gjelder vel en spesifikk. Er ikke bare folk i denne tråden som har noe å si om hennes oppførsel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. juni 2020 #2486 Del Skrevet 3. juni 2020 15 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg skjønner ikke bakgrunnen for dagens rant. Denne tråden har vært stille i flere dager. Påfallende stille, igrunn. Det er jo ingen ting her som tilsier at begeret skulle renne over nå? Eller er hun ute etter å ikke få tråden til å dø ut? Hun omtales på flere steder en bare her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. juni 2020 #2487 Del Skrevet 3. juni 2020 Synes det virker som om hver gang denne tråden roer seg/stopper opp så kommer det en eller annen utblåsning fra henne, som da blåser liv i glørne igjen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillaog Skrevet 3. juni 2020 #2488 Del Skrevet 3. juni 2020 6 minutter siden, Tessa12 skrev: Synes det virker som om hver gang denne tråden roer seg/stopper opp så kommer det en eller annen utblåsning fra henne, som da blåser liv i glørne igjen. Akkurat det jeg føler også, helt stille her.. plutselig klikker det på tråden hennes.. men skjønner hun blir lei all dritt men det hører liksom litt med og være offentlig person.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2489 Del Skrevet 3. juni 2020 Oi, er Talla bare 18-19 år? Dette mennesket har plaga henne siden hun var 9. Over halve livet hennes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 3. juni 2020 #2490 Del Skrevet 3. juni 2020 Å herregud... Det høres ut som hun snakker om seg selv til tider når hun beskriver dette mennesket. Og "anmelding er bare tull, jeg må knerte den flua"..... 🙄 Altså whaaat? Tror ikke jeg titter innom den kanalen igjen. Ganske overrasket over den Disney tatoveringen hun viste frem også, trodde hun var så flink jeg? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2491 Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutter siden, DianaV skrev: Å herregud... Det høres ut som hun snakker om seg selv til tider når hun beskriver dette mennesket. Og "anmelding er bare tull, jeg må knerte den flua"..... 🙄 Altså whaaat? Tror ikke jeg titter innom den kanalen igjen. Ganske overrasket over den Disney tatoveringen hun viste frem også, trodde hun var så flink jeg? Jeg tenkte faktisk akkurat samme tanke i starten. "Er det henne selv hun snakker om, eller?" Men jeg skjønner ikke hva folk roper "anmeld" for. Anmelde for baksnakking, eller hva? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. juni 2020 #2492 Del Skrevet 3. juni 2020 50 minutter siden, neiognei skrev: Hun sier "den personen", så gjelder vel en spesifikk. Er ikke bare folk i denne tråden som har noe å si om hennes oppførsel. 48 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun omtales på flere steder en bare her. Joda, godt mulig det ikke er en person i denne tråden. Men fikk inntrykk av at det også var her da hun kommenterte noe med at hun ikke følger med på alt som blir skrevet/sagt men får det gjenfortalt. Sist fra et kaffebesøk med ei venninne forrige uke. Uavhengig av det så synes jeg som fler over her at det er et mønster i når hun har sine rants, og det er ofte når det er påfallende stille i denne tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2493 Del Skrevet 3. juni 2020 Nå...nei nå.. Nei nåååå. Men. Bare en ting. Nå. Nei nå... Nåååååå er jeg ferdig. Denne personen har plaga meg siden jeg var ni. Nei, hele livet, nei siden i fjor, i 23 år. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2494 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) 17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Joda, godt mulig det ikke er en person i denne tråden. Men fikk inntrykk av at det også var her da hun kommenterte noe med at hun ikke følger med på alt som blir skrevet/sagt men får det gjenfortalt. Sist fra et kaffebesøk med ei venninne forrige uke. Uavhengig av det så synes jeg som fler over her at det er et mønster i når hun har sine rants, og det er ofte når det er påfallende stille i denne tråden. Hun sier flere kanaler, så..og siden hun var ni. Nei 16. Nei 32. Jeg synes det høres ut som at kaffedaten hadde hørt noe, ikke lest noe på forum. Og det snakkes jo om barneskole, ungdomsskole og VGS, så høres vel ut som noen hun har gått på skole med. Endret 3. juni 2020 av neiognei 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 3. juni 2020 #2495 Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg skrev til hun at hun kan navngi den personen, som tross alt har terrorisert henne i 23 år. Skrev det på en fin måte til henne, fikk tilbake : Fordi HUN IKKE FORTJENER OPPMERKSOMHETEN Jizzez jeg kommer ikke til å skrive noe mer. 🙄 Skal tro om dette faktisk stemmer med denne personen eller om det er noe oppspinn som Talla fabrikkerer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. juni 2020 #2496 Del Skrevet 3. juni 2020 "Mitt liv er helt dramafritt." Åh, ooookei. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. juni 2020 #2497 Del Skrevet 3. juni 2020 Dama er og blir ustabil! Hvem kan ligge å dra seg i senga til kl 12 når mannen er arbeidsledig og hun haaaar lange ventelister?? Joda det er Talla! Snakker om seg selv i 3. person og snakker om å knerte ei dame?!?! Skremmende adferd! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2020 #2498 Del Skrevet 3. juni 2020 Hvordan adder dette opp med #blacklifesmatters? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. juni 2020 #2499 Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutter siden, Pålur skrev: Dama er og blir ustabil! Hvem kan ligge å dra seg i senga til kl 12 når mannen er arbeidsledig og hun haaaar lange ventelister?? Joda det er Talla! Snakker om seg selv i 3. person og snakker om å knerte ei dame?!?! Skremmende adferd! Hvordan hun legger opp arbeidsdagen(start-slutt) må jo være opp til henne, så lenge hun jobber. Vil tro de fleste kundene vil ha ettermiddag/kveldstimer. Hun sier selv at ungene sov til 09.30, så at hun ligger i sengen en stund etter ser jeg ikke problemet i. Om hun sitter i soffan å går gjennom jobbmail, kundeforespørsler osv eller ligger i sengen å gjør det spiller vel ikke så stor rolle. Så lenge hun faktisk jobber, har kontakt med kunder, tar imot kunder osv i løpet av dagen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 3. juni 2020 #2500 Del Skrevet 3. juni 2020 14 minutter siden, Flettfrid skrev: Hvordan hun legger opp arbeidsdagen(start-slutt) må jo være opp til henne, så lenge hun jobber. Vil tro de fleste kundene vil ha ettermiddag/kveldstimer. Hun sier selv at ungene sov til 09.30, så at hun ligger i sengen en stund etter ser jeg ikke problemet i. Om hun sitter i soffan å går gjennom jobbmail, kundeforespørsler osv eller ligger i sengen å gjør det spiller vel ikke så stor rolle. Så lenge hun faktisk jobber, har kontakt med kunder, tar imot kunder osv i løpet av dagen. Du vet liksom så utrolig mye om Talla sitt liv du😊 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg