Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg må bare spørre, har lurt en stund - men å spørre sjefen sjøl går vel under usømmelig oppførsel..
Hvorfor har Talla en så tykk, usymmetrisk overleppe? Det ser ut som at hu har en ordentlig feit bake-snus oppi der 😳 

Er det noe fillers og styr? 

Du har nok rett og det er akkurat det det ser ut som; Snus. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Lunabelle skrev:

Du har nok rett og det er akkurat det det ser ut som; Snus. 

Det er såklart fillers. Hvis man ser på gamle bilder har hun en liten smal overleppe. Ikke snakk om at den smale overleppen blir i den dimensjonen pga snus. Jeg har selv en tynn overleppe og snuser. Det eneste som skjer med leppa mi når jeg snuser er at den løfter seg oppover. Og nei, det har ikke noe med snusens plassering å gjøre. Det handler om anatomi. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Det er såklart fillers. Hvis man ser på gamle bilder har hun en liten smal overleppe. Ikke snakk om at den smale overleppen blir i den dimensjonen pga snus. Jeg har selv en tynn overleppe og snuser. Det eneste som skjer med leppa mi når jeg snuser er at den løfter seg oppover. Og nei, det har ikke noe med snusens plassering å gjøre. Det handler om anatomi. 

Hun har fillers og bruker snus.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jeg ser deg skrev:

Hun har fillers og bruker snus.

Ja. Men snus er ikke grunnen til dem tykke overleppa med usymmetriske linjer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Ja. Men snus er ikke grunnen til dem tykke overleppa med usymmetriske linjer. 

Nei dét er vel dårlig "håndverk" fra henne hun jobbet sammen med før det. Hun snakka noe om at hun ikke ville uttale seg om den type fillers i fjor etter TV2 tok det opp husker jeg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jeg ser deg skrev:

Nei dét er vel dårlig "håndverk" fra henne hun jobbet sammen med før det. Hun snakka noe om at hun ikke ville uttale seg om den type fillers i fjor etter TV2 tok det opp husker jeg.

Bakern med brevkurs.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Bakern med brevkurs.. 

Må dere huske på at ganske mange her til lands har bytta karriere en gang i sitt liv. Og man får ikke tatt brevkurs i fillers. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Er jo en i Drammen ( en mann faktisk ) som var tidligere anleggsarbeider som nå holder kurs for fillers. Alle har startet ett sted og valgt seg en ny karriere.
Jeg selv går til henne som var på Tv2 den gangen, og aldri opplevd å få sånne klumpete lepper. Handler ikke om dårlig håndverk, for det er det ikke. Talla får " klump " i leppa, pga snusen. Ferdig prata.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Medusa68 skrev:

Må dere huske på at ganske mange her til lands har bytta karriere en gang i sitt liv. Og man får ikke tatt brevkurs i fillers. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Er jo en i Drammen ( en mann faktisk ) som var tidligere anleggsarbeider som nå holder kurs for fillers. Alle har startet ett sted og valgt seg en ny karriere.
Jeg selv går til henne som var på Tv2 den gangen, og aldri opplevd å få sånne klumpete lepper. Handler ikke om dårlig håndverk, for det er det ikke. Talla får " klump " i leppa, pga snusen. Ferdig prata.

Hun har jo sånn når hun viser snap fra når hun nettopp har våknet å ligger i senga, har ikke snus i da.. det er fra fillers, det er tydelig, å det er jo ikke no hemmelighet at hun har det, men hun snuser jo òg, så det kommer vel an på når man har sett henne vel🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å spørre noen som helst om hvorfor de har en "tykk, usymmetrisk overleppe" er vel ikke spesielt hyggelig uansett hvem det er? Jeg skjønner visst ikke hvorfor man skal gå på utseende til folk. Hva så om hun har begge deler..? Syns det er supert at hun ikke snakker frem fillers, supert at hun ikke snakker om det i det hele tatt. Det er nok av promotering for sånt hos andre offentlige personer. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tiasina skrev:

Hun har jo sånn når hun viser snap fra når hun nettopp har våknet å ligger i senga, har ikke snus i da.. det er fra fillers, det er tydelig, å det er jo ikke no hemmelighet at hun har det, men hun snuser jo òg, så det kommer vel an på når man har sett henne vel🤔

Tror de fleste som snuser legger inn en snus på sengekanten før de står opp😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Medusa68 skrev:

Hvordan ellers? Hu er ikke helsefaglig utdanna vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev:

Hvordan ellers? Hu er ikke helsefaglig utdanna vel? 

Alle kan ta kurs i fillers nemlig... hvis jeg husker riktig er det krav om helsefaglig bakgrunn for å sette Botox. Selvfølgelig helt ålreit å bytte beite i voksne alder (hva har det med saken å gjøre?). 
Men dama som satte fillers via salongen til Talla har kurs i fillers med bakgrunn som baker. Det er ikke trygt, og nå er det heldigvis helt nye regler fra Helsedirektoratet på akkurat dette. Det er nettopp denne typen virksomhet som hverken er trygg eller lovlig lenger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BloodyMaryFairy skrev:

Alle kan ta kurs i fillers nemlig... hvis jeg husker riktig er det krav om helsefaglig bakgrunn for å sette Botox. Selvfølgelig helt ålreit å bytte beite i voksne alder (hva har det med saken å gjøre?). 
Men dama som satte fillers via salongen til Talla har kurs i fillers med bakgrunn som baker. Det er ikke trygt, og nå er det heldigvis helt nye regler fra Helsedirektoratet på akkurat dette. Det er nettopp denne typen virksomhet som hverken er trygg eller lovlig lenger. 

Ikke trygt fordi hun har vært baker? Nå må du gi deg 😂 er ikke sånn at når du kommer på kurset, så får du tildelt ei nål også bare vips så har du ett diplom og kan alt om anotomi i fjeset og hvor man ikke skal stikke ei nål. Som jeg skrev tidligere, en mann med bakgrunn som anleggsarbeider er nå kursholder for filler, er det trygt da? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Medusa68 skrev:

Ikke trygt fordi hun har vært baker? Nå må du gi deg 😂 er ikke sånn at når du kommer på kurset, så får du tildelt ei nål også bare vips så har du ett diplom og kan alt om anotomi i fjeset og hvor man ikke skal stikke ei nål. Som jeg skrev tidligere, en mann med bakgrunn som anleggsarbeider er nå kursholder for filler, er det trygt da? 

Hvordan tror du selv det foregår da? Jeg snakker ikke uten kunnskap om emnet. Og ja, jeg mener det er useriøst og utrygt at «hvem som helst» kan administrere medikamenter subcutant og intramuskulært uten å ha annen relevant helsefaglig bakgrunn. Selv ville jeg aldri tatt kurs hos andre en leger med erfaring og kunnskap om både anatomi, medikamenter og teknikk. Dette fordi det er så mye mer en bare å sette filler. Kontraindikasjoner f eks. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Talla: Dette går egentlig ikke innpå meg. 

Også Talla: Snakker over 1 time om temaet. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro hun snakker  om en person som er aktiv her i tråden. Å sikkert er aktiv på andre plattformer også.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ultimatum skrev:

Det å spørre noen som helst om hvorfor de har en "tykk, usymmetrisk overleppe" er vel ikke spesielt hyggelig uansett hvem det er? Jeg skjønner visst ikke hvorfor man skal gå på utseende til folk. Hva så om hun har begge deler..? Syns det er supert at hun ikke snakker frem fillers, supert at hun ikke snakker om det i det hele tatt. Det er nok av promotering for sånt hos andre offentlige personer. 

Gå på utseende? Jeg lurte bare på hvorfor det innimellom ser ut som at Talla har tidenes verandaleppe. På lik linje som at folk lurer på hvorfor jeg har et stort arr på nesa. 

Jada, vel og bra det - at hun ikke promoterer fillers slik mange andre folk i some gjør 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine85 skrev:

Dagens ord er INNBITT 🤦🏼‍♀️😬

Har jeg missforstått hva dette ordet betyr? Jeg trodde det betydde noe i samme gate som å bite i seg, men Talla bruker det ikke slik. Kan noen opplyse meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...