Gjest Coronaviruset Skrevet 31. mai 2020 #2441 Del Skrevet 31. mai 2020 9 timer siden, Tiasina skrev: Ser i det siste, flere som har fått «samarbeid» med pepper, men de gjør det jo ordentlig.. Har sett b.la. frumaela reklamert for denne butikken, og har hatt planer om å dra innom da jeg bor en times kjøring unna. Men nei, nå har jeg ombestemt meg, skuffet over at de inngikk et samarbeid med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 31. mai 2020 #2442 Del Skrevet 31. mai 2020 9 timer siden, Hetaeb skrev: «Takk for tips, men jeg vil ikke ha det. Jeg har lege for en grunn.» slutt å klag da Talla be like "Jeg er SÅ syk og dårlig, jeg. Jeg er tett i nesa og i bihulene pga allergi, og jeg har vondt i ryggen med stråling til armene" Vennlig følger gir tips om f.eks allergisprøyte og smertestillende. Talla "HaLlO! JeG Ba IkKe Om TiPs, JeG gÅr TiL lEgEn Og HaR gOd DiAlOg MeD hAn..........." *i en anklagende sur tone 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 31. mai 2020 #2443 Del Skrevet 31. mai 2020 1 time siden, GulSitron skrev: Talla be like "Jeg er SÅ syk og dårlig, jeg. Jeg er tett i nesa og i bihulene pga allergi, og jeg har vondt i ryggen med stråling til armene" Vennlig følger gir tips om f.eks allergisprøyte og smertestillende. Talla "HaLlO! JeG Ba IkKe Om TiPs, JeG gÅr TiL lEgEn Og HaR gOd DiAlOg MeD hAn..........." *i en anklagende sur tone Typisk Talla. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 31. mai 2020 #2444 Del Skrevet 31. mai 2020 Garantert at hun fisker etter hvem følgerne i området for å få en viss peiling mtp hvem kritikere kan være. For hvorfor i alle dager oppfordrer hun følgerne til å tagge andre mennesker som har fortalt om at de følger henne og som bor i området? Sykt sært. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 31. mai 2020 #2445 Del Skrevet 31. mai 2020 6 timer siden, Coronaviruset skrev: Har sett b.la. frumaela reklamert for denne butikken, og har hatt planer om å dra innom da jeg bor en times kjøring unna. Men nei, nå har jeg ombestemt meg, skuffet over at de inngikk et samarbeid med henne. Jeg bestilte noe via Instagram fra den butikken, syns de hadde endel fine klær. Men kommer ikke til å bestille mer nå, er også skuffet over at de samarbeider med henne da jeg syns hele det spleis-opplegget i vår var veldig merkelig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. mai 2020 #2446 Del Skrevet 31. mai 2020 Rart at hun ønsker å gå i de klærne. Alle andre går jo i det 🙄 Hun har jo sagt at hun går sin egen vei! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 31. mai 2020 #2447 Del Skrevet 31. mai 2020 Hun sier hun har så få følgere i nærområdet... kan jo være en grunn til det kanskje? 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 31. mai 2020 #2448 Del Skrevet 31. mai 2020 hun måtte poengtere at pinsen var eneste fri hun hadde på aldri så lenge... hallo.. har jo hatt fri i ukesvis! skulle da bare mangle at hun ikke skulle jobbe fremover nå!’ 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 31. mai 2020 #2449 Del Skrevet 31. mai 2020 Synes hu sa sist uke at hu ikke hadde noe uteplass og hage...synes jeg ser en fin uteplass med en akkurat passe stor hageflekk til moro for unga på snappen i dag.. 🤷🏼♀️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 31. mai 2020 #2450 Del Skrevet 31. mai 2020 6 timer siden, VildeS skrev: Jeg bestilte noe via Instagram fra den butikken, syns de hadde endel fine klær. Men kommer ikke til å bestille mer nå, er også skuffet over at de samarbeider med henne da jeg syns hele det spleis-opplegget i vår var veldig merkelig. Hu sa vel på spørsmålsrunden sin eller noe at hu ikke ville svare på det med spleisen og slang på en "må jeg legge ved kvittering eller hva er greia?.." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 31. mai 2020 #2451 Del Skrevet 31. mai 2020 6 timer siden, kalini skrev: hun måtte poengtere at pinsen var eneste fri hun hadde på aldri så lenge... hallo.. har jo hatt fri i ukesvis! skulle da bare mangle at hun ikke skulle jobbe fremover nå!’ Hun har jobba ei uke. Hallo i luken. 😜 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 31. mai 2020 #2452 Del Skrevet 31. mai 2020 Jada, Talla. Du står i ro. Og har vært flink til å ikke filme mens du kjører bil i det siste. Men hva med å bare ta den, si at du forstår den kritikken og skal slutte med den slags trafikkfarlig atferd? Neida, her skal vi gjøre oss til offer og latterliggjøre det isteden. Ingen "hakker" på deg for filming mens du kjører bil om du ikke filmer mens du kjører bil. 😏 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 31. mai 2020 #2453 Del Skrevet 31. mai 2020 Så ikke talla på introen til Joviale i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 31. mai 2020 #2454 Del Skrevet 31. mai 2020 2 timer siden, BloodyMaryFairy skrev: Så ikke talla på introen til Joviale i dag? Da må du være blind 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 1. juni 2020 #2455 Del Skrevet 1. juni 2020 3 timer siden, Elisiaflisa skrev: Da må du være blind Åja ok. Wow... 👎🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 1. juni 2020 #2456 Del Skrevet 1. juni 2020 11 timer siden, BloodyMaryFairy skrev: Så ikke talla på introen til Joviale i dag? Hun var med på introen i går kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 2. juni 2020 #2457 Del Skrevet 2. juni 2020 På 31.5.2020 den 22.59, BloodyMaryFairy skrev: Så ikke talla på introen til Joviale i dag? Stussa på det samme selv, men man må se hele siden videoen ikke er laget på snap. Så om man trykker seg videre er det noe som blir hoppet over ☺️ Men hva skjer med at hun ikke snapper der? Når var hun der sist? Står i introen hun er fast .. Burde vel heller blitt degradert til gjest med det pågangsmotet hennes 🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. juni 2020 #2458 Del Skrevet 2. juni 2020 2 timer siden, Ispitonyou skrev: Stussa på det samme selv, men man må se hele siden videoen ikke er laget på snap. Så om man trykker seg videre er det noe som blir hoppet over ☺️ Men hva skjer med at hun ikke snapper der? Når var hun der sist? Står i introen hun er fast .. Burde vel heller blitt degradert til gjest med det pågangsmotet hennes 🤷🏻♀️ De har ikke bare veldig mange gjester og faste da, sånn at de rullerer med en dag i mnd eller noe? 🤷🏼♀️ Jeg følger ikke joviale lengre, det ble for mye rot da de skiftet ut så mange faste på kort tid + at jeg har opplevd enkelte brukere som mindre hyggelige 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 2. juni 2020 #2459 Del Skrevet 2. juni 2020 47 minutter siden, GulSitron skrev: De har ikke bare veldig mange gjester og faste da, sånn at de rullerer med en dag i mnd eller noe? 🤷🏼♀️ Jeg følger ikke joviale lengre, det ble for mye rot da de skiftet ut så mange faste på kort tid + at jeg har opplevd enkelte brukere som mindre hyggelige Jeg vet ikke, bare fått med meg at hun ikke har vært der på en stund ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. juni 2020 #2460 Del Skrevet 2. juni 2020 Jeg må bare spørre, har lurt en stund - men å spørre sjefen sjøl går vel under usømmelig oppførsel.. Hvorfor har Talla en så tykk, usymmetrisk overleppe? Det ser ut som at hu har en ordentlig feit bake-snus oppi der 😳 Er det noe fillers og styr? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg