Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ho sier ho skal gå i hi å vekk fra sosiale medier om ho ikke får tilbake den insta profilen. Men den PR-kåte dama der kommer aldri til å gi seg fra some! Blir bare en ny konto og masse spam om at vi må følge den nye. Synes den ble sperret og fjernet utrolig raskt, hvordan kan det ha seg? Kan sååå mange ha rapportert den, ser ikke poenget isåfall...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (5 timer siden):

Ho sier ho skal gå i hi å vekk fra sosiale medier om ho ikke får tilbake den insta profilen. Men den PR-kåte dama der kommer aldri til å gi seg fra some! Blir bare en ny konto og masse spam om at vi må følge den nye. Synes den ble sperret og fjernet utrolig raskt, hvordan kan det ha seg? Kan sååå mange ha rapportert den, ser ikke poenget isåfall...

Haha, nei, hun går nok ikke lenge i hi hun der. Hvis 24 timer uten ig gjør henne stresset er hun nok fort på plass igjen. 

Reagerte også på det siste du skriver. Er jo ganske logisk at man skal rapportere den falske profilen når noen legger ut varsel om falske kontoer. Hvor mange kan ha missforstått det? Nå opererer jo ig generelt på en spesiell måte har jeg skjønt, så mulig de har en ond plan om å fryse ut Talla😈😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (På 16.12.2020 den 12.46):

Jeg mener det er forskjell på en fis og det å bæsje i buksa. Det finnes masse man kan ta som ikke er vanedannende smertestillende. Poenget med å ta smertestillende er ikke bare å lette smertene, men å gjøre det enklere for kroppen å hele seg selv. Og det at man går rundt med vondt kan gjøre at man blir unødvendig utmattet. Så saken er ikke så enkel som hun legger fram her. Smertestillende kan være en del av helingsprosessen også.  

Samtidig kan man få hjelp av legen/smerteklinikker dersom man er redd for avhengighet. 

Jeg synes hun viser seg ganske uvitende og enkel. Veldig endimensjonal. 

Adekvat smertelindring ER endel av healingprosessen. Healingen har større risiko for å mislykkes, bli kronisk og komplisert dersom man ikke er tilstrekkelig lindret underveis. Det dreier seg sjeldent om opiatet. Grunnen for dette er nettopp det hun selv var inne på her om dagen, at muskler spenner seg og at betennelsesreaksjonen i kroppen er forstyrret av kortisol og blodsukker. Immunforsvaret fungerer ikke optimalt med alarmberedskapen på heller. Selv om om du kognitivt tenker at du klarer det, er det lite vits fysisk for kroppen din. En hver operasjon oppleves som et fysisk traume. For kroppen er det likegyldig om det er en kirurg eller en skade som forårsaker skaden. De samme mekanismene i kroppen oppstår. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylder på bikkja å mener den ikke er smart fordi den gjør så mye rart. Håper nabon har hørt skrikinga til bikkja å varsler Mattilsynet .ingen kan skylde på bikkja si for ting den ikke kan . Den har jo ikke lært det . Jeg tror den er understimulert på både fysisk og psykisk trening . Hun har skaffet seg en hund som hun ikke takler . Det er i sånne tilfeller det er med på å lage stigma for enkelte hunderaser . Eierne har ikke nok kunnskap og det er farlig . Ikke akkurat en liten hund hun har skaffa seg heller . 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at noe av grunnen til at ig hennes ble sperret kan være disse bildene hun nektet å vekk. Mulig både statens vegvesen og vy har meldt kontoen? Ikke vet jeg. Bare synsing fra min side. Men er ikke helt ulogisk heller. 

Hva hunden angår.. STAKKARS! 

.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru M skrev (27 minutter siden):

Tenker at noe av grunnen til at ig hennes ble sperret kan være disse bildene hun nektet å vekk. Mulig både statens vegvesen og vy har meldt kontoen? Ikke vet jeg. Bare synsing fra min side. Men er ikke helt ulogisk heller. 

Hva hunden angår.. STAKKARS! 

.

Det kan hende, men da tror jeg de hadde rapportert bildene og ikke hele kontoen. 

Synes det er litt skummelt egt at hu tipper helt over pga dette. Trist og kjipt ja, men hu tar jo så på vei at man skulle tro det dreide seg om liv og død. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmiiii skrev (21 timer siden):

Det er morsomt bare, særlig når hun offentlig sier at hun avlyser kunder😂

Jeg skrev til henne etter dette og spurte om hun seriøst avlyste en kunde over instagram og at jeg hadde gitt bedriften en dårlig anmeldelse og aldri bestilt time der igjen om jeg var kunden. Fikk naturligvis et frekt svar tilbake om at det var bra jeg ikke var kunstner og bra at kunden hennes hadde hjerneceller. 

Så skrev jeg at jeg jobber med skjønnhetsbehandlinger og at jeg aldri hadde droppet kunder over noe sånt.  Fikk da tilbake: "gratulerer du er et fantastisk menneske;) det du vil høre?."

Jeg skrev at jeg bare ville sjekke om jeg misforsto grunnen til at hun droppet kunden, men at jeg ser at jeg ikke misforsto.

Da svarte hun: "du misforstår HVA jeg droppet kunden for, nemlig jobb;)" 

Jeg syns fortsatt det er litt dårlige svar så jeg svarer: Ja over at instagrammen din er borte og at du har brukt mye tid der på å bygge opp etter sist hacking, men du har ikke fått svar av Instagram skrev du sent igår og da kunne du faktisk skrevet til Instagram, tatt kunden som går med halvferdig tatovering og sjekket om du hadde fått svar fra Instagram etterpå. Du burde ihvertfall ikke gått ut offentlig med at det var over det du droppet en kunde. Fordi du var irritert som du selv sa.

Jeg skjønner at det er utrolig kjipt for henne, men det er seriøst ikke et godt grunnlag for å droppe en kunde.  Så er det jo også lange ventelister så den kunden stakkar må nok vente lenge med å få ferdig den der.

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shss skrev (20 minutter siden):

Jeg skrev til henne etter dette og spurte om hun seriøst avlyste en kunde over instagram og at jeg hadde gitt bedriften en dårlig anmeldelse og aldri bestilt time der igjen om jeg var kunden. Fikk naturligvis et frekt svar tilbake om at det var bra jeg ikke var kunstner og bra at kunden hennes hadde hjerneceller. 

Så skrev jeg at jeg jobber med skjønnhetsbehandlinger og at jeg aldri hadde droppet kunder over noe sånt.  Fikk da tilbake: "gratulerer du er et fantastisk menneske;) det du vil høre?."

Jeg skrev at jeg bare ville sjekke om jeg misforsto grunnen til at hun droppet kunden, men at jeg ser at jeg ikke misforsto.

Jeg syns fortsatt det er litt dårlige svar så jeg svarer: Ja over at instagrammen din er borte og at du har brukt mye tid der på å bygge opp etter sist hacking, men du har ikke fått svar av Instagram skrev du sent igår og da kunne du faktisk skrevet til Instagram, tatt kunden som går med halvferdig tatovering og sjekket om du hadde fått svar fra Instagram etterpå. Du burde ihvertfall ikke gått ut offentlig med at det var over det du droppet en kunde. Fordi du var irritert som du selv sa.

Jeg skjønner at det er utrolig kjipt for henne, men det er seriøst ikke et godt grunnlag for å droppe en kunde.  Så er det jo også lange ventelister så den kunden stakkar må nok vente lenge med å få ferdig den der.

Høre kanskje hull i hode ut for oss, men om hun kjente at hun ikke klarte å fokusere/konsentrere seg så er det kanskje bedre for kunden å få utsatt timen, slik at tattoveringen ikke ble ødelagt. 

Med det humøret hun var i, så tror jeg ikke jeg hadde ønsket hun skulle tattovert på meg 🙈😎

Endret av Flettfrid
La til tekst
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shss skrev (26 minutter siden):

Hun er så frekk mot alle som stiller spørmål 🤦‍♀️ 

Kundene hennes må snart få øynene opp. For det hun driver med er mer hærverk enn kunst. Savner å se en rett strek eller en fin overgang i skygger eller farge. Hun burde ikke skryte av at hun har drevet med dette i 10år 😅 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolland78 skrev (Akkurat nå):

Hun er så frekk mot alle som stiller spørmål 🤦‍♀️ 

Kundene hennes må snart få øynene opp. For det hun driver med er mer hærverk enn kunst. Savner å se en rett strek eller en fin overgang i skygger eller farge. Hun burde ikke skryte av at hun har drevet med dette i 10år 😅 

Jeg har ikke reagert på noe av arbeidet hennes, jeg syns de fleste hun legger ut er fint :) men reagerte på måten hun droppet en kunde igår over instagram som også er jobben hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (14 minutter siden):

Høre kanskje hull i hode ut for oss, men om hun kjente at hun ikke klarte å fokusere/konsentrere seg så er det kanskje bedre for kunden å få utsatt timen, slik at tattoveringen ikke ble ødelagt. 

Med det humøret hun var i, så tror jeg ikke jeg hadde ønsket hun skulle tattovert på meg 🙈😎

Det er nå så, men man får ikke gjort så mye med det annet enn å skrive til Instagram å håpe at det ordner seg. Tatoveringsjobben er den hun bør prioritere da den er den sikreste hun har uansett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, man prioriterer selvsagt kundene sine, og ikke instagram!! Å avlyse en kunde pga det, er det dummeste jeg har hørt. Selv om hun er arbeidssky (morsomt at hun tror hun jobber dobbelt så mye som alle andre i full jobb <3) 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså skjønner at det er trist å få stygge tilbake meldinger om ting du selv ikke mener stemme. Men hun er da så himla irritert og vet alltid best, og alle andre er mye verre enn hun selv.

Å bli så oppgitt over IG? Blir helt overrasket over hvor viktig some er for voksne mennesker.

Jekk ned noen hakk og ta til deg hva følgere sier/skriver, kanskje det er noe av det som stemmer,  og som en bør tenke litt over,som en selv ikke ser 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shss skrev (58 minutter siden):

Det er nå så, men man får ikke gjort så mye med det annet enn å skrive til Instagram å håpe at det ordner seg. Tatoveringsjobben er den hun bør prioritere da den er den sikreste hun har uansett. 

Så absolutt, men folks tankegang og prioriteringer er forskjellige 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg gang på gang at noen mennesker ikke burde være på sosiale medier på den måten hun er. Det at hun åpenbart ikke forstår hvorfor folk reagerer på henne sier jo så mye. Hun er veldig glad i å snakke om hvor lite selvinnsikt andre har, noe jeg syns er hysterisk morsomt når jeg i ny og ne hører litt på disse aggressive rantene hennes. Hvis hun hadde sett noen andre oppføre seg på samme måte så hadde hun dømt dem nedenom og hjem selv. Å si til følgerene sine at "noen av dere er åpenbart dumme/frekke/løgnere/idioter" er så sjarmerende! Hun sitter virkelig på en høy hest denne dama. Sint på Instagram og sint fordi folk reagerer på tull hun sier, gjennomgående sint, sint, sint. Hun må jo være ekstremt slitsom å ha med å gjøre, og det må være slitsomt for henne også å være så sint hele tiden! Og hører jo ungene i bakgrunnen... Som ser og hører mamma sitte å kjefte inn i telefonen sin hele tiden. Det er det verste syns jeg da, men meg om det.... 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...