MsFri Skrevet 27. september 2020 #3361 Del Skrevet 27. september 2020 Kunne nok vært en idé å vaske skoene før man skal selge de?🤷🏼♀️ Prøvd i alle fall🙊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 27. september 2020 Forfatter #3362 Del Skrevet 27. september 2020 Akkurat nå, MsFri skrev: Kunne nok vært en idé å vaske skoene før man skal selge de?🤷🏼♀️ Prøvd i alle fall🙊 Hun har tydeligvis ikke vasket noen ting. Blir flau over den møkkete vogna hun selger 🤢 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almost handsome Skrevet 27. september 2020 #3363 Del Skrevet 27. september 2020 12 minutter siden, Ranunkelen skrev: Tror det er en 0 for mye på alt hun har lagt ut. Flaut dyrt!! Var interessert i ei lampe hu hadde. Men 4000 kr skulle hu ha for den. Kan jo dra på lampehuset å handle da 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 27. september 2020 #3364 Del Skrevet 27. september 2020 46 minutter siden, Teardrop skrev: Lurer på om det var noen innom jeg. Kosa meg igjen når ho i dag begynner å be folk " ha vett til å prute", igjen nedrykkende tone om følgere sine. Ho tror ho er råpopulær fordi ho har mange følgere, å har annonsert denne stusselige loppisen i ukevis😂 ho har hatt kjempeforventninger, koser meg når de blir knust så ho kan se at de fleste som følger ho fordi ho er teit og det er gøy å se ho sinna pga et spm fra en følger eller høre på den nedlatende tonen hennes som svar til oss. Det er også gøy at ho tror ho er best i alt, kan og vet alt når ho har sååå feil hele tia. Haha. Kun derfor jeg følger jo. Og btw, hvorfor skal Vi betale når ho har fått de klærne gratis for å vise oss et 10sek bilde med de på fordi det står reklame i hjørnet. Blir for dumt. Hvis pengene hun fikk for det hun selger (som hun faktisk ikke har betalt for selv), hadde gått til veldedighet så hadde hun fått så mye igjen for det (bedre rykte osv). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 27. september 2020 #3365 Del Skrevet 27. september 2020 14 minutter siden, Lolland78 skrev: Hun har tydeligvis ikke vasket noen ting. Blir flau over den møkkete vogna hun selger 🤢 Reagerte på det selv også!🤦🏼♀️ Også den prisen, for en vogn man må «legge» i bløt🙊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almost handsome Skrevet 27. september 2020 #3366 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) 33 minutter siden, Ranunkelen skrev: Tror det er en 0 for mye på alt hun har lagt ut. Flaut dyrt!! Skal prøve å prute på noe hun har ute for salg, ettersom det var lov å prute på loppisen, men får vel så øra henger tenker jeg Endret 27. september 2020 av Almost handsome Skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 27. september 2020 #3367 Del Skrevet 27. september 2020 Smijerns lysestake, rusta og fel, har sikkert stått utendørs. 400 kr 😳😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 28. september 2020 #3368 Del Skrevet 28. september 2020 15 timer siden, Teardrop skrev: Lurer på om det var noen innom jeg. Kosa meg igjen når ho i dag begynner å be folk " ha vett til å prute", igjen nedrykkende tone om følgere sine. Ho tror ho er råpopulær fordi ho har mange følgere, å har annonsert denne stusselige loppisen i ukevis😂 ho har hatt kjempeforventninger, koser meg når de blir knust så ho kan se at de fleste som følger ho fordi ho er teit og det er gøy å se ho sinna pga et spm fra en følger eller høre på den nedlatende tonen hennes som svar til oss. Det er også gøy at ho tror ho er best i alt, kan og vet alt når ho har sååå feil hele tia. Haha. Kun derfor jeg følger jo. Og btw, hvorfor skal Vi betale når ho har fått de klærne gratis for å vise oss et 10sek bilde med de på fordi det står reklame i hjørnet. Blir for dumt. Alså, det er helt greit å ikke like en person. Men synes du er stygg her. Man trenger ikke være stygg mot andre for å få fram et poeng. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. september 2020 #3369 Del Skrevet 28. september 2020 17 timer siden, Almost handsome skrev: Var interessert i ei lampe hu hadde. Men 4000 kr skulle hu ha for den. Kan jo dra på lampehuset å handle da Den som ligger ute på Talladalg til 2000,- nå kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. september 2020 #3370 Del Skrevet 28. september 2020 17 timer siden, Veranda skrev: Smijerns lysestake, rusta og fel, har sikkert stått utendørs. 400 kr 😳😂 Den har hun prøvd selge lenge, hadde kastet den om jeg var henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almost handsome Skrevet 28. september 2020 #3371 Del Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, Flettfrid skrev: Den som ligger ute på Talladalg til 2000,- nå kanskje? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 28. september 2020 #3372 Del Skrevet 28. september 2020 verste er den vibratoren hun prøver å selge! 😮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 28. september 2020 #3373 Del Skrevet 28. september 2020 22 minutter siden, Klementine skrev: verste er den vibratoren hun prøver å selge! 😮 😂 Min første tanke var også at den er blitt brukt til andre ting en massasje. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 28. september 2020 #3374 Del Skrevet 28. september 2020 29 minutter siden, Klementine skrev: verste er den vibratoren hun prøver å selge! 😮 😳😳😳 Det har eg ikkje fått med meg 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 28. september 2020 #3375 Del Skrevet 28. september 2020 3 timer siden, Klementine skrev: verste er den vibratoren hun prøver å selge! 😮 WTF?!?! 😵😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. september 2020 #3376 Del Skrevet 28. september 2020 Slapp av nå, det er jo ikke en vibrator i ordets rette forstand, hva den evt er brukt til er det ingen som vet. Det er da altså et lite massasjeapparat med ledning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 30. september 2020 #3377 Del Skrevet 30. september 2020 Hun reklamerer enten for klær, eller så ligger hun på sofaen eller så linker hun til sin Instagram. Greit nok, hun gjør nok andre ting i løpet av en dag, men det er ikke veldig inspirerende det hun legger ut. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunatic666 Skrevet 30. september 2020 #3378 Del Skrevet 30. september 2020 5 timer siden, Peak skrev: Hun reklamerer enten for klær, eller så ligger hun på sofaen eller så linker hun til sin Instagram. Greit nok, hun gjør nok andre ting i løpet av en dag, men det er ikke veldig inspirerende det hun legger ut. Nei, dette er vel ei wannabe influenser?...hun har jo intet å inspirere eller engasjere med, annet enn å selge og syte?... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 1. oktober 2020 #3379 Del Skrevet 1. oktober 2020 Avlyse jobb fordi man ikke har greid å selvregulere seg selv ved å styre med loppis og shopping når man skulle ha hvilt.. hu har bare seg selv å takke. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter #3380 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, Mellion skrev: Avlyse jobb fordi man ikke har greid å selvregulere seg selv ved å styre med loppis og shopping når man skulle ha hvilt.. hu har bare seg selv å takke. Eller er det fordi hun ikke kan begynne å jobbe?siden lokalet er fylt til randen av ting og man har ikke lov til å tattovere i et loppis-lokale 🤷♀️ syns det er litt spesielt at f skulle kun være der for å avlaste henne , men hun planlegger allerede jobb på dagtid og kveldstid. Hvem skal passe barn på kveldstid 🤷♀️ eller kanskje han skal avlaste henne for evig så lenge hun står som alenemor på papirene 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg