Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, MsFri skrev:

Kunne nok vært en idé å vaske skoene før man skal selge de?🤷🏼‍♀️ Prøvd i alle fall🙊

Hun har tydeligvis ikke vasket noen ting. Blir flau over den møkkete vogna hun selger 🤢

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Tror det er en 0 for mye på alt hun har lagt ut. Flaut dyrt!! 

Var interessert i ei lampe hu hadde. Men 4000 kr skulle hu ha for den. Kan jo dra på lampehuset å handle da

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Teardrop skrev:

Lurer på om det var noen innom jeg. Kosa meg igjen når ho i dag begynner å be folk " ha vett til å prute", igjen nedrykkende tone om følgere sine. Ho tror ho er råpopulær fordi ho har mange følgere, å har annonsert denne stusselige loppisen i ukevis😂 ho har hatt kjempeforventninger, koser meg når de blir knust så ho kan se at de fleste som følger ho fordi ho er teit og det er gøy å se ho sinna pga et spm fra en følger eller høre på den nedlatende tonen hennes som svar til oss. Det er også gøy at ho tror ho er best i alt, kan og vet alt når ho har sååå feil hele tia. Haha.  Kun derfor jeg følger jo. 

Og btw, hvorfor skal Vi betale når ho har fått de klærne gratis for å vise oss et 10sek bilde med de på fordi det står reklame i hjørnet. Blir for dumt. 

Hvis pengene hun fikk for det hun selger (som hun faktisk ikke har betalt for selv), hadde gått til veldedighet så hadde hun fått så mye igjen for det (bedre rykte osv). 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hun har tydeligvis ikke vasket noen ting. Blir flau over den møkkete vogna hun selger 🤢

Reagerte på det selv også!🤦🏼‍♀️ Også den prisen, for en vogn man må «legge» i bløt🙊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Tror det er en 0 for mye på alt hun har lagt ut. Flaut dyrt!! 

Skal prøve å prute på noe hun har ute for salg, ettersom det var lov å prute på loppisen, men får vel så øra henger tenker jeg 

Endret av Almost handsome
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Teardrop skrev:

Lurer på om det var noen innom jeg. Kosa meg igjen når ho i dag begynner å be folk " ha vett til å prute", igjen nedrykkende tone om følgere sine. Ho tror ho er råpopulær fordi ho har mange følgere, å har annonsert denne stusselige loppisen i ukevis😂 ho har hatt kjempeforventninger, koser meg når de blir knust så ho kan se at de fleste som følger ho fordi ho er teit og det er gøy å se ho sinna pga et spm fra en følger eller høre på den nedlatende tonen hennes som svar til oss. Det er også gøy at ho tror ho er best i alt, kan og vet alt når ho har sååå feil hele tia. Haha.  Kun derfor jeg følger jo. 

Og btw, hvorfor skal Vi betale når ho har fått de klærne gratis for å vise oss et 10sek bilde med de på fordi det står reklame i hjørnet. Blir for dumt. 

Alså, det er helt greit å ikke like en person. Men synes du er stygg her. Man trenger ikke være stygg mot andre for å få fram et poeng. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Almost handsome skrev:

Var interessert i ei lampe hu hadde. Men 4000 kr skulle hu ha for den. Kan jo dra på lampehuset å handle da

Den som ligger ute på Talladalg til 2000,- nå kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Veranda skrev:

Smijerns lysestake, rusta og fel, har sikkert stått utendørs.  400 kr 😳😂

Den har hun prøvd  selge lenge, hadde kastet den om jeg var henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Klementine skrev:

verste er den vibratoren hun prøver å selge! 😮 

😂 Min første tanke var også at den er blitt brukt til andre ting en massasje. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Klementine skrev:

verste er den vibratoren hun prøver å selge! 😮 

😳😳😳 Det har eg ikkje fått med meg 😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av nå, det er jo ikke en vibrator i ordets rette forstand, hva den evt er brukt til er det ingen som vet. Det er da altså et lite massasjeapparat med ledning.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun reklamerer enten for klær, eller så ligger hun på sofaen eller så linker hun til sin Instagram. Greit nok, hun gjør nok andre ting i løpet av en dag, men det er ikke veldig inspirerende det hun legger ut. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Peak skrev:

Hun reklamerer enten for klær, eller så ligger hun på sofaen eller så linker hun til sin Instagram. Greit nok, hun gjør nok andre ting i løpet av en dag, men det er ikke veldig inspirerende det hun legger ut. 

Nei, dette er vel ei wannabe influenser?...hun har jo intet å inspirere eller engasjere med, annet enn å selge og syte?...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlyse jobb fordi man ikke har greid å selvregulere seg selv ved å styre med loppis og shopping når man skulle ha hvilt.. hu har bare seg selv å takke. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mellion skrev:

Avlyse jobb fordi man ikke har greid å selvregulere seg selv ved å styre med loppis og shopping når man skulle ha hvilt.. hu har bare seg selv å takke. 

Eller er det fordi hun ikke kan begynne å jobbe?siden lokalet er fylt til randen av ting og man har ikke lov til å tattovere i et loppis-lokale 🤷‍♀️ syns det er litt spesielt at f skulle kun være der for å avlaste henne , men hun planlegger allerede jobb på dagtid og kveldstid. Hvem skal passe barn på kveldstid 🤷‍♀️ eller kanskje han skal avlaste henne for evig så lenge hun står som alenemor på papirene 😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...