kalini Skrevet 29. august 2020 #3081 Del Skrevet 29. august 2020 11 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg tolker det ikke sånn i lys av at hun skrev tekst over denne snappen «what comes around goes around». I mine øyne oversatt til «hvorfor skal jeg hjelpe politiet når de ikke hjelper meg». ah, den teksten har jeg gått glipp av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne12 Skrevet 29. august 2020 #3082 Del Skrevet 29. august 2020 Det ostefatet og vinen MÅ hu ha lagt ut for å provosere. #skattesmell 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 29. august 2020 #3083 Del Skrevet 29. august 2020 19 minutter siden, Hanne12 skrev: Det ostefatet og vinen MÅ hu ha lagt ut for å provosere. #skattesmell Kan man ikke ha ostefat og vin om man har fått en skattesmell?! Vinen kan jo noen andre ha kjøpt eller vært en gave. Bugna ikke akkurat på det ostefatet heller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 29. august 2020 Forfatter #3084 Del Skrevet 29. august 2020 28 minutter siden, GulleGull skrev: Kan man ikke ha ostefat og vin om man har fått en skattesmell?! Vinen kan jo noen andre ha kjøpt eller vært en gave. Bugna ikke akkurat på det ostefatet heller. Nå man må be følgerne sine om penger så burde det stå så dårlig til at det kun blir handlet first price mat og drukket vann 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 30. august 2020 #3085 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg må nesten slutte å følge henne jeg, for jeg merker jeg blir så provosert av det hun sier. Først dette med politiet; «what goes around, comes around» også nå i kveld «unga har bare godt av å se de voksne drekka en enhet».. Nei, det er ingen barn som har godt av å se det, men at de ikke tar noe skade av det, det er én sak.. Den dama er altså så latterlig korttenkt og barnslig (slik jeg ser det da, i alle fall) .. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 30. august 2020 #3086 Del Skrevet 30. august 2020 1 time siden, Stine85 skrev: Jeg må nesten slutte å følge henne jeg, for jeg merker jeg blir så provosert av det hun sier. Først dette med politiet; «what goes around, comes around» også nå i kveld «unga har bare godt av å se de voksne drekka en enhet».. Nei, det er ingen barn som har godt av å se det, men at de ikke tar noe skade av det, det er én sak.. Den dama er altså så latterlig korttenkt og barnslig (slik jeg ser det da, i alle fall) .. Jeg forventer ikke annet igrunn, dama går jo fra ettåringer i badebaljen også. Typ lenge nok til at de klarer å tømme en hel kurv full av sanitetsprodukter i badevannet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 30. august 2020 #3087 Del Skrevet 30. august 2020 Da har hun bekreftet på bloggen at hun og F ikke er sammen lenger...... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 30. august 2020 #3088 Del Skrevet 30. august 2020 I god Talla stil. Legen har sagt hun kanskje må finne noe annet å jobbe med pga helsen, men hun selger gavekort og premierer instafølger med tatto til 6000kr når hun når x antall følgere. Jeg mister ord... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. august 2020 #3089 Del Skrevet 30. august 2020 3 minutter siden, LoppeLiten skrev: I god Talla stil. Legen har sagt hun kanskje må finne noe annet å jobbe med pga helsen, men hun selger gavekort og premierer instafølger med tatto til 6000kr når hun når x antall følgere. Jeg mister ord... Har aldri lest et blogginnlegg av henne før, bare periodevis fått henne opp på snapforslag. Men hun skriver da utrolig dårlig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 30. august 2020 #3090 Del Skrevet 30. august 2020 Ikke at jeg Normalt sett ønsker folk vondt, men håper snart hun sneier en bil og slutter med den forbanna lavpanna idiotoppførselen bak rattet!! hadde du likt om folk kjørte rundt i svime slik på skoleveien til døtrene dine Talla???? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 30. august 2020 #3091 Del Skrevet 30. august 2020 Lærling? Kan ikke forstå hvorfor hun mener dette er en god ide? Hun har da mer enn nok med å ta vare på seg selv. Og til og med da klager hun. Stakkars menneske som skal la Talla ødelegge opplæringen hennes. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 30. august 2020 #3092 Del Skrevet 30. august 2020 Gode Gud... Virkelig? Ser hun på seg selv som ufeilbarlig?? Det blogginnlegget... altså. Jeg har ikke ord. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 30. august 2020 #3093 Del Skrevet 30. august 2020 4 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Gode Gud... Virkelig? Ser hun på seg selv som ufeilbarlig?? Det blogginnlegget... altså. Jeg har ikke ord. Jeg tror hun faktisk gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 30. august 2020 #3094 Del Skrevet 30. august 2020 5 minutter siden, Trynefaktor skrev: Jeg tror hun faktisk gjør det. Skremmende. Måten hun fremlegger situasjonen på ved å stimulere en virkelighet ved å fremstille Fredrik som «the weakest link». Makan til selvhenføring!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 30. august 2020 #3095 Del Skrevet 30. august 2020 Har Talla noen gang gått UT offentlig med bruddet mellom henne og F? (Jeg har hvertfall ikke fått med meg det, selv om hun tidligere har hintet til at livet er vanskelig, og F ikke er til stede) Hun er jo glad og optimistisk på snap, blir gøyalt å følge med videre 😉 Uansett delikat ostebord i går!! 😉🤪🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 30. august 2020 #3096 Del Skrevet 30. august 2020 15 minutter siden, Veranda skrev: Har Talla noen gang gått UT offentlig med bruddet mellom henne og F? (Jeg har hvertfall ikke fått med meg det, selv om hun tidligere har hintet til at livet er vanskelig, og F ikke er til stede) Hun er jo glad og optimistisk på snap, blir gøyalt å følge med videre 😉 Uansett delikat ostebord i går!! 😉🤪🤩 Står på bloggen hennes....du får lese innlegget der hun gir inngående beskrivelse av hvordan hun står i posisjon til å evaluere F da han har sitt... uten å si for mye. Gud bedre 😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 30. august 2020 #3097 Del Skrevet 30. august 2020 Håper lærlingen hennes kan lære henne et par ting eller tre👌🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 30. august 2020 #3098 Del Skrevet 30. august 2020 (endret) 10 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Står på bloggen hennes....du får lese innlegget der hun gir inngående beskrivelse av hvordan hun står i posisjon til å evaluere F da han har sitt... uten å si for mye. Gud bedre 😂😂😂 Jepp fikk med meg blogginnlegget, nettopp derfor jeg skrev forge innlegg ! BlooodyMaryFairy! 😇 Endret 30. august 2020 av Veranda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 30. august 2020 #3099 Del Skrevet 30. august 2020 (endret) 2 minutter siden, Veranda skrev: Endret 30. august 2020 av Veranda Slett dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porstarmax Skrevet 30. august 2020 #3100 Del Skrevet 30. august 2020 På 24.8.2020 den 19.12, Miss.Wildfox skrev: Har du tips til en lekker neglelakk? 💅🏻 Du kan vel kle en rød nesten burgunder leppestift i rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg