Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Den røde fare skrev:

Er jo viktig å vise alle at man kan alle sanger da!! Hallo, da er man kuul! 

Ser så fryktelig dumt ut🤦‍♀️ Hjelper lite at det er «klipt og lagt til tekst» etterpå, når hun er like fjern fra trafikken når hun synger.

Det må da være ulovlig å drive på slik i trafikken? Kan ikke tro noe annet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Det må da være ulovlig å drive på slik i trafikken? Kan ikke tro noe annet. 

Går det ikke an å tipse politiet? Nettpatruljen feks. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, panfobi skrev:

Går det ikke an å tipse politiet? Nettpatruljen feks. 

Jo det går fint. Håper flere gjør det. Hver gang hun gjør slike ting egentlig. Hun bør stoppes fra å drive på slik. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke respekt for lov og orden i det hele tatt. Ikke bare kjører hun med lukkede øyne og snapper,  hun vil heller ikke være med på å gi informasjon vedrørende en trusselsituasjon i Brevik i går til politiet.. dette fordi hun ikke fikk hjelp av lovens lange arm da hennes Instagram konto ble hakket!!

Er det mulig???

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, altså.. Det blir for dumt. Hun har jo så absolutt vært vitne til noe, når hun har sett det hun beskriver, og i tillegg snakket med en av mennene. Neida, utpressing på nett og hacking er ikke greit, synd man ikke får noen hjelp mtp. utpressing ihvertfall. Men å sammenligne det med en trusselsituasjon, der noen faktisk har gått til angrep på andre mennesker.. Nei.. jeg heller har ikke ord, faktisk.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en diger misforståelse dersom hun tror at det er politiet hun hjelper. Jeg ville jo trodd det var lokalmiljøet og folk rundt. Ikke minst sine egne barn. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Håkkimom skrev:

Ikke mer trøbbel i paradis nå, F er tilbake og livet leker igjen 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hvor ser du det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun ikke over hvordan det hun sier kan påvirke jobben hennes? Hadde aldri gått til en tatovør som sier hun er så dårlig og sjuk at hun skjelver og rister, men må presse seg på jobb allikevel. Hun virker fryktelig korttenkt, og ikke særlig smart. I tillegg ranten om politiet, og at hun i alle fall ikke skal hjelpe. Useriøs og fantastisk idiotisk menneske. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tessa12 skrev:

Hvor ser du det? 

Både så og hørte han i bakgrunnen i går (tror jeg det var, eller her om dagen). Men om han var der kun for å passe unger eller om de er lovelove igjen, det vet jeg ikke, for hun var på jobb rett etterpå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lunatic666 skrev:

Hun har ikke respekt for lov og orden i det hele tatt. Ikke bare kjører hun med lukkede øyne og snapper,  hun vil heller ikke være med på å gi informasjon vedrørende en trusselsituasjon i Brevik i går til politiet.. dette fordi hun ikke fikk hjelp av lovens lange arm da hennes Instagram konto ble hakket!!

Er det mulig???

Hæ? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevrotisk (ordet Talla selv valgte å bruke) eller nevrologisk?
Etter å ha googlet litt hadde jeg ikke blitt forundrert om hun sa riktig, men utifra kontekst var det nok talefeil...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det ikke slik... jeg tror Talla mente at hvorfor skulle politiet bry seg om hennes forklaring når hun kun så gjerningsmannen, ikke noe lovbrudd.. å at personen allerede er tatt. Hva skal hun si? tinge til politiet å si «jeg så han, han dere har pågrepet.. jeg så han løpe...»... 
Grunnen til at hun tok med det med insta var vell for å sette det i perspektiv; hvorfor skulle de bry seg om at jeg så han, når de ikke engang bryr seg om konkrete lovbrudd som utpressing med nakenbilder og penger osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en ruset mann med villhet i blikket og hammer i hånda kommet inn i butikken min , så hadde jeg ringt politiet 🤦‍♀️ især når han sier at han er ute etter noen. 

Men dette viser hvor gal hun er. Hun fikk ikke noe spesielt ut av det , da gjør hun det ikke.. hun gjør aldri noe for noen andre enn seg selv. 

"Først meg selv, så meg selv, og så min neste, hvis det er til mitt eget beste! "

Hvis noen mener at hun gjort gode ting for andre, gjerne nevn de tingene. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, panzerpølsa skrev:

Tenker hun ikke over hvordan det hun sier kan påvirke jobben hennes? Hadde aldri gått til en tatovør som sier hun er så dårlig og sjuk at hun skjelver og rister, men må presse seg på jobb allikevel. Hun virker fryktelig korttenkt, og ikke særlig smart. I tillegg ranten om politiet, og at hun i alle fall ikke skal hjelpe. Useriøs og fantastisk idiotisk menneske. 

Seriøst, er det muuuulig 😂😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hevelse i ryggen de (legene) ikke vet hva det kommer av men det er kanskje nevrotisk. Psykisk lidelse. Altså, der sa hun det selv 😂 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kalini skrev:

Jeg tolket det ikke slik... jeg tror Talla mente at hvorfor skulle politiet bry seg om hennes forklaring når hun kun så gjerningsmannen, ikke noe lovbrudd.. å at personen allerede er tatt. Hva skal hun si? tinge til politiet å si «jeg så han, han dere har pågrepet.. jeg så han løpe...»... 
Grunnen til at hun tok med det med insta var vell for å sette det i perspektiv; hvorfor skulle de bry seg om at jeg så han, når de ikke engang bryr seg om konkrete lovbrudd som utpressing med nakenbilder og penger osv.

Jeg tolker det ikke sånn i lys av at hun skrev tekst over denne snappen «what comes around goes around». I mine øyne oversatt til «hvorfor skal jeg hjelpe politiet når de ikke hjelper meg».

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...