Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Stemmer det at hun hadde 10.7K følgere?

Var i mange men eksakt, husker jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Minni75 said:

Det er en sikkelig konspirasjons teori😱

Du mener det ikke?

Ryktet går alt på Instagram, er vist flere som har benyttet muligheten etter Benedicte Haugaard startet #visinsikten

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Stemmer det at hun hadde 10.7K følgere?

Hun hadde 10.4K tidligere i sommer, så det kan nok stemme. 

Skrevet
5 timer siden, Hebi skrev:

Hvorfor må man lagre bildene på instaen hennes. Aldri hørt noen andre *influensere* har sagt det før. Så jeg skjønner ikke hva det hjelper. 

Aldri hørt om det jeg heller.. er det for og få kontroll kver hvem som lagrer bildene hennes ? Nei visste faktisk ikke at det gikk an å lagre andre sine bilder på Instagram 😆🥴

• Liker 4
Skrevet

Helledussen så Orange hun er i ansiktet 😂😂 Vet jeg har nevnt det før. Viste orntlig godt når hun strakk armen opp for å fikse på sveisen 🤩  

• Liker 12
Skrevet

Ingenting som er bedre enn å gi cola i en tåtekopp til ei på 1½ år.  For en inspirasjon 😶

• Liker 26
Skrevet

Forkastelig å ikke ha selvinnsikt, fornektelse eller fornekte å se seg selv i speilet. Jaja.. 

som jeg skulle sagt det samme Talla... om deg! Unnskyld🙈

• Liker 10
Skrevet
På 23.8.2020 den 10.49, Litenoggod skrev:

Enig. 

Skjønner ikke helt det, men nå har jeg ikke sett så mye fra Veronika Døli da. Men Talla virker jo ganske annerledes og mye kulere og sprekere enn Veronika Døli? Eller 🙉

Skrevet
5 timer siden, Kaisamaia skrev:

Skjønner ikke helt det, men nå har jeg ikke sett så mye fra Veronika Døli da. Men Talla virker jo ganske annerledes og mye kulere og sprekere enn Veronika Døli? Eller 🙉

Vet ikke. Har ikke sett henne.

Skrevet
8 timer siden, Kaisamaia skrev:

Hva mener du med sprekere? Ingen av de trener vel, så tror ikke den ene er noe sprekere enn den andre. Om det er det du mener med sprekere. 

Kul? Talla? Ikke i mine øyne.

• Liker 16
Skrevet
8 timer siden, Hesya skrev:

Hva mener du med sprekere? Ingen av de trener vel, så tror ikke den ene er noe sprekere enn den andre. Om det er det du mener med sprekere. 

Kul? Talla? Ikke i mine øyne.

Hmm, ja, hva mente jeg med det. 😆 Liksom først og fremst "mer liv" i Talla. Mener jeg vel. ☺️ Okei, det er jo hver sin smak, men jeg synes Talla ser kul eller tøff ut. ☺️

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 27.8.2020 den 3.56, Kaisamaia skrev:

Hvis du mener at det er kult å rape ved matbordet mens hele familien sitter og spiser, og ler høyt. Hvis du mener det er kult å tigge penger av følgerne sine, 36000, for så å fortsette sitt høye forbruk på Take away og ute lunsjer. Hvis du synes det er kult å høre på at hun snakker om bæsjen til samboeren som «dupper» i do. Hvis du synes det er kult å høre på folk som har null selvinnsikt, bare det hun gjør/sier som er rett. Hvis du synes det er kult å få kjeft fordi du spurte om noe hun ikke likte, kalle deg dum og fortelle deg at du ikke skjønner noen ting. Hvis du synes det er kult å høre på noen som skifter meninger like ofte som du skifter truse. Ene dagen forteller hun at hun har sin egen stil, går kledd slik hun vil. Bruker ikke klær alle andre bruker, for så noen uker etterpå bare bruker PEPPER klær, som alle andre. Sier hun ikke snapper foran ungene sine, og hun faktisk gjør det hele tiden. Hvis du synes det er kult at hun skriver et blogg innlegg om de tullingene som bruker Tlf mens de kjører, forså å gjøre det samme selv. Hvis du synes det er kult å høre på ei som banner og sverter med barn til stede. Hvis du synes det er kult å se på ei som drar seg langt utover dagen i senga, for så å fortelle at hun jobber rævva av seg med to korte skift om dagen. Hvis du synes det er kult å bli fortalt at du ikke «piller» Talla på nesa bare fordi du spurte om noe. Ja, da er hun kanskje kulere enn, Veronika Døli...hver sin smak. 

Endret av Metron
  • Liker 39
Skrevet
3 minutter siden, Metron skrev:

Hvis du mener at det er kult å rape ved matbordet mens hele familien sitter og spiser, og ler høyt. Hvis du mener det er kult å tigge penger av følgerne sine, 36000, for så å fortsette sitt høye forbruk på Take away og ute lunsjer. Hvis du synes det er kult å høre på at hun snakker om bæsjen til samboeren som «dupper» i do. Hvis du synes det er kult å høre på folk som har null selvinnsikt, bare det hun gjør/sier som er rett. Hvis du synes det er kult å få kjeft fordi du spurte om noe hun ikke likte, kalle deg dum og fortelle deg at du ikke skjønner noen ting. Hvis du synes det er kult å høre på noen som skifter meninger like ofte som du skifter truse. Ene dagen forteller hun at hun har sin egen stilig går kledd slik hun vil. Bruker ikke klær alle andre bruker, for så noen uker etterpå bare bruker PEPPER klær, som alle andre. Sier hun ikke snapper foran ungene sine, og du faktisk gjør det hele tiden. Hvis du synes det er kult at hun skriver et blogg innlegg om de tullingene som bruker Tlf mens de kjører, forså å gjøre det samme selv. Hvis du synes det er kult å høre på ei som banner og sverter med barn til stede. Hvis du synes det er kult å se på ei som drar seg langt utover dagen i senga, for så å fortelle at hun jobber rævva av seg med to korte skift om dagen. Hvis du synes det er kult å bli fortalt at du ikke «piller» Talla på nesa bare fordi du spurte om noe. Ja, da er hun kanskje kulere enn, Veronika Døli...hver sin smak. 

Haha, huff da. Tenkte mest på utseendet hennes, jeg. 😆 Har egentlig ikke fulgt med så mye på hva hun sier og gjør i det siste. ☺️

• Liker 4
Skrevet

Man kan ikke sammenligne talla med Veronika. 
veronika forteller ikke private ting om sine barn eller mannen sin. Veronika har jobbet mye og studert for å bli sykepleier helt til hun ble kronisk syk. Veronika tigger ikke om penger engang. 
Veronika er mer et forbilde enn det noen gang Talla kommer til å bli. 

• Liker 15
Skrevet

Da er man rimelig desperat etter følgere 🙈🤣 Altså hvis du hadde 10.7K følgere før ( ikke kjøpt) så følger de deg for å se hva du legger ut. Så de popper nok tilbake på kontoen din. Men hvis du har kjøpt følgere tidligere så er det nok vanskeligere å få 10.7K følgere igjen 🙈 

Lite tips talla : Oppfør deg som en influenser før du navngir deg det. En ting er å si det, en annen ting er å være det. Du har ikke gjort annet en å snakke nedladende om alt og alle, tigge penger, mase etter flere følgere og så kaste inn litt sponsa klær , hår og negler.  

Screenshot_20200828-003921_Instagram.jpg

• Liker 7
Skrevet

...nå var ikke restsskatten så viktig lenger...?...

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Lunatic666 skrev:

...nå var ikke restsskatten så viktig lenger...?...

Det går vel i rier alt dette. Den ene rien er pengemangel, neste rie er sykdom, neste rie er noe helt annet. 

nå er vi vel på rie "helt annet"

• Liker 8
Skrevet

Når det er trøbbel med f og pengemangel , da kommer som regel sykdommen frem. 

Restskatten kan ikke være så reel når man kan dele ut 6000kr i gavekort 🤷‍♀️🤦‍♀️ 

"Hjelp meg å betale restskatten, btw så er jeg så desperat etter ikke kjøpte følgere  at jeg gir en person gavekort på  6000kr"  henger ikke på greip.

• Liker 20
Skrevet

Spiller den damen jævlig dum eller er hun rett og slett stokk dum? Ikke bare driver hun å filmer seg selv når hun kjører, men hun lukker faen meg øynene! Kan noen vennligst ta fra den damen lappen før hun skader noen andre eller seg selv?!

Det er ikke ofte jeg blir irritert eller banner , men den damen der når nye høyder HELE tiden! 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
1 time siden, Frøken_fjong1 skrev:

Spiller den damen jævlig dum eller er hun rett og slett stokk dum? Ikke bare driver hun å filmer seg selv når hun kjører, men hun lukker faen meg øynene! Kan noen vennligst ta fra den damen lappen før hun skader noen andre eller seg selv?!

Det er ikke ofte jeg blir irritert eller banner , men den damen der når nye høyder HELE tiden! 

Er jo viktig å vise alle at man kan alle sanger da!! Hallo, da er man kuul! 

Ser så fryktelig dumt ut🤦‍♀️ Hjelper lite at det er «klipt og lagt til tekst» etterpå, når hun er like fjern fra trafikken når hun synger.

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...