Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #401 Del Skrevet 18. mars 2020 4 minutter siden, Lolland78 skrev: Det er flere store 'snappere" som er flau og kvalm øker at talla bruker sin store kanal til å sanke inn penger til gjeld. De mener at man har et ansvar når man driver en så stor kanal og man burde bruke stemmen sin riktig. Var dette hun iris mente. Hun var sjokkert over at talla brukte følgetallet sitt på å få inn penger til seg selv. En ting å få inn penger til et godt formål (kreftforeningen, leger uten grenser eller lignende) men til sin egen gjeld? SPYR Av den dama der. Ja håper det virkelig går opp et lys for henne slik at hun skammer seg. syns det er skammelig. men kan jo hende hun er så full av seg selv at hun tenker hun fortjener det sden hun er så spesiell... i sine øyne da... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #402 Del Skrevet 18. mars 2020 pluss at hun sitter nå å sier at hun ikke har betalt for malinga si selv... jeg dauer.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 18. mars 2020 #403 Del Skrevet 18. mars 2020 Og igjen forteller hun folk hvordan de skal reagere og ikke, mens andre regler gjelder for henne selv. Hva hun mener og sier, og hvordan folk oppfatter og tolker det, er opp til dem ikke henne. Ikke fortell meg hva jeg skal mene eller hvordan jeg oppfatter ting. Hvis hun mener at folk mistolker får hun bli tydeligere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #404 Del Skrevet 18. mars 2020 ja syns det er så innmari barnslig... hun snakker bare rundt seg selv hele tiden.. sier hun ikke får med seg hva som skjer.. men hun forsvarer seg jo hele tiden med ting som blir sagt her inne,, er jo bare morsomt.. tåpelig i mine øyne.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins81 Skrevet 18. mars 2020 #405 Del Skrevet 18. mars 2020 Hun bør ta en snap-pause og rydde opp i problemene sine. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #406 Del Skrevet 18. mars 2020 1 minutt siden, muffins81 skrev: Hun bør ta en snap-pause og rydde opp i problemene sine. ja det er jeg veldig enig i. mye av det som er blitt delt di siste ukene er direkte skadelig for henne selv og barna 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #407 Del Skrevet 18. mars 2020 Hun burde vise at hun er villig til å få styr på livet sitt selv. At hun er voksen nok og villig nok til å være en god mor og forbilde for barna sine og slette spleisen. Ikke vise dem at det er greit å spørre fremmede om penger samtidig som man kan unne seg oppussing , snus , sko , klær og andre goder. For det kalles utnytting av fremmede , Selvom hun ikke ser det sånn. Hun bruker sin offentlige snapp til å være ufin mot andre mennesker og utnytter de naive. Hun sier at hun står for kjærlighet og derfor er yndlingsfargen grønn. Merkelig å si med tanke på at fortsatt mangler ett barn der hjemme. Hun har kun kjærlighet til sine egne og ikke noen andre. Venner er der kun i korte perioder for de blir nok lei av hennes egosentrerte , kyniske væremåte (Og det har nok familien på begge sider også blitt) . Forståelig nok. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #408 Del Skrevet 18. mars 2020 1 minutt siden, Lolland78 skrev: Hun burde vise at hun er villig til å få styr på livet sitt selv. At hun er voksen nok og villig nok til å være en god mor og forbilde for barna sine og slette spleisen. Ikke vise dem at det er greit å spørre fremmede om penger samtidig som man kan unne seg oppussing , snus , sko , klær og andre goder. For det kalles utnytting av fremmede , Selvom hun ikke ser det sånn. Hun bruker sin offentlige snapp til å være ufin mot andre mennesker og utnytter de naive. Hun sier at hun står for kjærlighet og derfor er yndlingsfargen grønn. Merkelig å si med tanke på at fortsatt mangler ett barn der hjemme. Hun har kun kjærlighet til sine egne og ikke noen andre. Venner er der kun i korte perioder for de blir nok lei av hennes egosentrerte , kyniske væremåte (Og det har nok familien på begge sider også blitt) . Forståelig nok. kunne ikke sagt det bedre selv, så begynner hun å forsvare seg selv med at malingen har hun ikke betalt selv, hun gidder ikke bruke tid på å selge ting... fordi det tar så mye tid. men å rante på snapchat hele dagen lang kan hun... hun får jo tydeligvis med seg alt som skjer her inne... så seriøst ... skjer deg talla. begynn å ta ansvar for livet ditt......... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 18. mars 2020 #409 Del Skrevet 18. mars 2020 Hun har ikke godt av å være så offentlig, hun håndterer det over snittet dårlig. Reagerer kraftig på negativitet og bruker flere dager på å gjøre latterliggjøre kommentarer som ikke faller henne i god jord, i mine øyne er denne væremåten med på å forsterke det at hun tar seg mer nær av det enn hun tør å innrømme. Hjelper ikke å fremstille seg som et ærlig og rett frem menneske, når dette kun gjelder krasse ting. Hun er jo aldri ærlig, ydmyk og rett frem på ting man faktisk bør være det på, da går hun i total shutdown og følgerne hennes får høre det. Det at hun i tillegg tror følgerne hennes er totalt hjernedøde og ikke ser tegninga er bare enda en tragedie midt oppi resten av suppa. Er bare å ønske den jenta der god bedring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 18. mars 2020 #410 Del Skrevet 18. mars 2020 Er det ikke slik at hvis man ikke når pengemålet når spleisen er slutt, så blir pengene tilbakebetalt til de som har donert, eller får hun faktisk det som er kommet inn til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #411 Del Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, panfobi skrev: Er det ikke slik at hvis man ikke når pengemålet når spleisen er slutt, så blir pengene tilbakebetalt til de som har donert, eller får hun faktisk det som er kommet inn til nå? mener på det blir utbetalt uansett hva som kommer inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Prøver igjen* Skrevet 18. mars 2020 #412 Del Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, Mowepe skrev: pluss at hun sitter nå å sier at hun ikke har betalt for malinga si selv... jeg dauer.. Etter hun først sa hun hadde saumfart boden etter maling/malekoster, som om det var noe rester hun hadde letet fram, hun eier ikke skam. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 18. mars 2020 #413 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg blir så matt av rantingen. Det handler ikke om å vri på ting, dra det utenfor temaet eller konspirasjon - Talla sitter å påstår hun ikke viser et overforbruk på sin kanal og at spleisen er helt frivillig. Ja det er lov å opprette en spleis, nei det skal ikke være nødvendig at forbruksgjeld er tabu og ja det er viktig å være åpen ovenfor den yngre generasjonen og fellene man kan gå i. Men come on- be real! Hun sier hun eier situasjonen sin, ja så vis det da! Jeg har fulgt hun siden hun startet på joviale. I mitt stille sinn tenkt at hun jaggu har gjort det bra med egen business som lever som hun fremviser- for tanken på at hun skulle hatt økonomiske problemer hadde aldri slått meg. Det er så mye god mat, både til frokost, lunsj og middag- baker- ingenting på lavbudsjett. Cola, snus, masse dessert og godsaker i hverdagen. Ofte ser jeg hun handler på Meny som ikke akkurat er den billigste dagligvaren å handle på. De spiser ute opptil flere ganger om dagen, take away minst hver søndag. Det er overflod av leker, sko og de er pene i tøyet alle mann. To katter og nylig kjøpt hund. Masse bøker, nettbrett og datamaskiner. Hun har kjøpt ny iPhone 2 ganger siste tiden. Overdådige pakkekalendere. Oppussing av leid hus. Tilsynelatende klart seg uten hjelp fra NAV og skrytt av dette. Er det rart folk reagerer? Kart og terreng stemmer ikke overens. Skal man få goodwill fra kreditorer må man vise handlingskraft og endret økonomisk retningssans noe hun er langt fra å gjøre. Derfor er det helt utenkelig for meg å bidra, og derfor synes jeg hun ikke fortjener gullbilletten av å bli kjøpt ut av dette. Hvis hun skulle eid situasjonen sin så hadde hun gjort tiltak selv først. Lagt ut på snap at «hey, jeg sliter økonomisk. Dette vil jeg selge for å kvitte meg med den værste gjelde- hvem vil kjøpe?» Sko, bøker, leker som ikke er i bruk, klær og sko. Sluttet med snus og cola, handlet på billigere butikker med rimeligere produktserier, fremdeles laget god og næringsrik mat men prøvd å holde nede et sinnsykt matbudsjett, holdt desserten til søndagsmiddagen som i gamle dager, søkt på støttene hun har krav på hos NAV, ikke kjøpt hund på privatkonkursens rand og forsøkt å omplassere, downsizet boforholdet, begynt å lage mer kunst som kan selges i disse tider. I det minste bare gjort NOE MER enn å tigge etter penger uten å løfte ræva opp fra sofaen en gang. Og til slutt- vært helt forbanna ærlig. 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #414 Del Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg blir så matt av rantingen. Det handler ikke om å vri på ting, dra det utenfor temaet eller konspirasjon - Talla sitter å påstår hun ikke viser et overforbruk på sin kanal og at spleisen er helt frivillig. Ja det er lov å opprette en spleis, nei det skal ikke være nødvendig at forbruksgjeld er tabu og ja det er viktig å være åpen ovenfor den yngre generasjonen og fellene man kan gå i. Men come on- be real! Hun sier hun eier situasjonen sin, ja så vis det da! Jeg har fulgt hun siden hun startet på joviale. I mitt stille sinn tenkt at hun jaggu har gjort det bra med egen business som lever som hun fremviser- for tanken på at hun skulle hatt økonomiske problemer hadde aldri slått meg. Det er så mye god mat, både til frokost, lunsj og middag- baker- ingenting på lavbudsjett. Cola, snus, masse dessert og godsaker i hverdagen. Ofte ser jeg hun handler på Meny som ikke akkurat er den billigste dagligvaren å handle på. De spiser ute opptil flere ganger om dagen, take away minst hver søndag. Det er overflod av leker, sko og de er pene i tøyet alle mann. To katter og nylig kjøpt hund. Masse bøker, nettbrett og datamaskiner. Hun har kjøpt ny iPhone 2 ganger siste tiden. Overdådige pakkekalendere. Oppussing av leid hus. Tilsynelatende klart seg uten hjelp fra NAV og skrytt av dette. Er det rart folk reagerer? Kart og terreng stemmer ikke overens. Skal man få goodwill fra kreditorer må man vise handlingskraft og endret økonomisk retningssans noe hun er langt fra å gjøre. Derfor er det helt utenkelig for meg å bidra, og derfor synes jeg hun ikke fortjener gullbilletten av å bli kjøpt ut av dette. Hvis hun skulle eid situasjonen sin så hadde hun gjort tiltak selv først. Lagt ut på snap at «hey, jeg sliter økonomisk. Dette vil jeg selge for å kvitte meg med den værste gjelde- hvem vil kjøpe?» Sko, bøker, leker som ikke er i bruk, klær og sko. Sluttet med snus og cola, handlet på billigere butikker med rimeligere produktserier, fremdeles laget god og næringsrik mat men prøvd å holde nede et sinnsykt matbudsjett, holdt desserten til søndagsmiddagen som i gamle dager, søkt på støttene hun har krav på hos NAV, ikke kjøpt hund på privatkonkursens rand og forsøkt å omplassere, downsizet boforholdet, begynt å lage mer kunst som kan selges i disse tider. I det minste bare gjort NOE MER enn å tigge etter penger uten å løfte ræva opp fra sofaen en gang. Og til slutt- vært helt forbanna ærlig. AAAAAMEEEEN!!!!! du kan sannelig få sagt det!!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. mars 2020 #415 Del Skrevet 18. mars 2020 11 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg blir så matt av rantingen. Det handler ikke om å vri på ting, dra det utenfor temaet eller konspirasjon - Talla sitter å påstår hun ikke viser et overforbruk på sin kanal og at spleisen er helt frivillig. Ja det er lov å opprette en spleis, nei det skal ikke være nødvendig at forbruksgjeld er tabu og ja det er viktig å være åpen ovenfor den yngre generasjonen og fellene man kan gå i. Men come on- be real! Hun sier hun eier situasjonen sin, ja så vis det da! Jeg har fulgt hun siden hun startet på joviale. I mitt stille sinn tenkt at hun jaggu har gjort det bra med egen business som lever som hun fremviser- for tanken på at hun skulle hatt økonomiske problemer hadde aldri slått meg. Det er så mye god mat, både til frokost, lunsj og middag- baker- ingenting på lavbudsjett. Cola, snus, masse dessert og godsaker i hverdagen. Ofte ser jeg hun handler på Meny som ikke akkurat er den billigste dagligvaren å handle på. De spiser ute opptil flere ganger om dagen, take away minst hver søndag. Det er overflod av leker, sko og de er pene i tøyet alle mann. To katter og nylig kjøpt hund. Masse bøker, nettbrett og datamaskiner. Hun har kjøpt ny iPhone 2 ganger siste tiden. Overdådige pakkekalendere. Oppussing av leid hus. Tilsynelatende klart seg uten hjelp fra NAV og skrytt av dette. Er det rart folk reagerer? Kart og terreng stemmer ikke overens. Skal man få goodwill fra kreditorer må man vise handlingskraft og endret økonomisk retningssans noe hun er langt fra å gjøre. Derfor er det helt utenkelig for meg å bidra, og derfor synes jeg hun ikke fortjener gullbilletten av å bli kjøpt ut av dette. Hvis hun skulle eid situasjonen sin så hadde hun gjort tiltak selv først. Lagt ut på snap at «hey, jeg sliter økonomisk. Dette vil jeg selge for å kvitte meg med den værste gjelde- hvem vil kjøpe?» Sko, bøker, leker som ikke er i bruk, klær og sko. Sluttet med snus og cola, handlet på billigere butikker med rimeligere produktserier, fremdeles laget god og næringsrik mat men prøvd å holde nede et sinnsykt matbudsjett, holdt desserten til søndagsmiddagen som i gamle dager, søkt på støttene hun har krav på hos NAV, ikke kjøpt hund på privatkonkursens rand og forsøkt å omplassere, downsizet boforholdet, begynt å lage mer kunst som kan selges i disse tider. I det minste bare gjort NOE MER enn å tigge etter penger uten å løfte ræva opp fra sofaen en gang. Og til slutt- vært helt forbanna ærlig. 🙌 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. mars 2020 #416 Del Skrevet 18. mars 2020 41 minutter siden, Gulelefant skrev: Hun har ikke godt av å være så offentlig, hun håndterer det over snittet dårlig. Reagerer kraftig på negativitet og bruker flere dager på å gjøre latterliggjøre kommentarer som ikke faller henne i god jord, i mine øyne er denne væremåten med på å forsterke det at hun tar seg mer nær av det enn hun tør å innrømme. Hjelper ikke å fremstille seg som et ærlig og rett frem menneske, når dette kun gjelder krasse ting. Hun er jo aldri ærlig, ydmyk og rett frem på ting man faktisk bør være det på, da går hun i total shutdown og følgerne hennes får høre det. Det at hun i tillegg tror følgerne hennes er totalt hjernedøde og ikke ser tegninga er bare enda en tragedie midt oppi resten av suppa. Er bare å ønske den jenta der god bedring... Hun har en fast syklus. Henger seg opp i noe bittelite Ranter om det på snap Så går det endel timer, så har hun ihvertfall ikke vært på KG eller Jodel og lest, men kommer med en type par tlmers utgreing om det som blir skrevet. Samme opplegg. Hver. Eneste. Gang. Det er like sikkert som banken. Før var det innimellom, men nå er det jo hver uke. Mye aggresjon der. Og mye tid brukt på noe hun overhodet ikke bryr seg om. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #417 Del Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, neiognei skrev: Hun har en fast syklus. Henger seg opp i noe bittelite Ranter om det på snap Så går det endel timer, så har hun ihvertfall ikke vært på KG eller Jodel og lest, men kommer med en type par tlmers utgreing om det som blir skrevet. Samme opplegg. Hver. Eneste. Gang. Det er like sikkert som banken. Før var det innimellom, men nå er det jo hver uke. Mye aggresjon der. Og mye tid brukt på noe hun overhodet ikke bryr seg om. har skjønt det her.. har følgt henne i et år ca... det har jo bare gått nedover.. radig.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 18. mars 2020 #418 Del Skrevet 18. mars 2020 17 minutter siden, Mowepe skrev: AAAAAMEEEEN!!!!! du kan sannelig få sagt det!!! Jeg blir bare så oppgitt over at hun kan sitte å si hun tåler å høre sannheten om det hadde hatt rot i virkeligheten og at hun er oppgitt over måten hun oppfattes på da det ikke er slik hun fremstiller seg. Man kan da for fader ikke sitte å si at «jeg orker ikke selge overskuddet mitt som jeg egentlig ikke trenger og som er av verdi for det tar så mye tid». Det hadde ikke tatt halvparten av tiden å legge ut en loppis på snappen som hun snapper gjennom en dag. Sitte å si hun ikke lever fett samtidig som hun snuser, drikker cola og tar oss med til favorittpizzasjappa samme kvelden som hun legger ut en spleis. Som kjøper maling samtidig som hun klager over at hun snart ikke har penger på konto til mat og attpåtil forsikrer om at pengene ikke kommer fortløpende inn på konto via spleis. Har du dårlig råd men vet du får penger om 14 dager så bruker du likevel ikke pengene du har på maling?! Det er jo ikke vi som tror hun er dum, det er hun som antar følgerne er det og at vi skal sluke alt hun sier som oppført sannhet. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #419 Del Skrevet 18. mars 2020 4 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg blir bare så oppgitt over at hun kan sitte å si hun tåler å høre sannheten om det hadde hatt rot i virkeligheten og at hun er oppgitt over måten hun oppfattes på da det ikke er slik hun fremstiller seg. Man kan da for fader ikke sitte å si at «jeg orker ikke selge overskuddet mitt som jeg egentlig ikke trenger og som er av verdi for det tar så mye tid». Det hadde ikke tatt halvparten av tiden å legge ut en loppis på snappen som hun snapper gjennom en dag. Sitte å si hun ikke lever fett samtidig som hun snuser, drikker cola og tar oss med til favorittpizzasjappa samme kvelden som hun legger ut en spleis. Som kjøper maling samtidig som hun klager over at hun snart ikke har penger på konto til mat og attpåtil forsikrer om at pengene ikke kommer fortløpende inn på konto via spleis. Har du dårlig råd men vet du får penger om 14 dager så bruker du likevel ikke pengene du har på maling?! Det er jo ikke vi som tror hun er dum, det er hun som antar følgerne er det og at vi skal sluke alt hun sier som oppført sannhet. ja det er det jeg mener.... hun kan ikke tro vi ikke får med oss hva som skjer ,.. jeg blir forbanna provosert... er utrolig mange mennesker som oppriktig sliter.. så sitter hun der å leker offer... er så forbanna barnslig!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 18. mars 2020 #420 Del Skrevet 18. mars 2020 Hvorfor ringer hun ikke bare rundt til kreditorene og forklarer situasjonen? De har da fått med seg hva som foregår nå og de er forståelsesfulle. Hun sier jo selv at hun klarer betjene gjelden sin uten problem når hun får jobbet og det er jo ikke slik at alt som nå er stengt skal være stengt i evigheter. Og ja det er mye hun kan selge unna og hun kan også selge tegninger osv, men det virker å være helt uaktuelt for henne. personlig har jeg hatt inntrykk av at hun har det meget romslig økonomisk og at hun liker sløse litt, så ble faktisk litt sjokkert da hun åpnet opp om gjeld. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg