Lollipop2020 Skrevet 18. mai 2020 #821 Del Skrevet 18. mai 2020 21 minutter siden, månki skrev: Er dette din første? med første fikk jeg ikke mage før jeg var ca 32 uker på vei, men da poppen den skikkelig (men kunne fint skjule magen helt frem til fødsel hvis jeg ville). Ja, det er min første Synes det er litt kjedelig om det ikke synes, men helt ok å ikke bli så veldig stor heller. Har lest at det kan ta lenger tid når det er første gang, så det er vel normalt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidu90 Skrevet 19. mai 2020 #822 Del Skrevet 19. mai 2020 Hei! Nå tør jeg endelig å melde meg inn her jeg også 🥰 Har vært veldig nervøs for at noe skulle gå galt, men har begynt å få roen nå som jeg har passert 12 uker. Har sett at alt er fint på ultralyd 💕 26 år - B1 - 21. november Jeg var gravid i fjor høst, men fant ut i uke 12 på ultralyd at graviditeten var en blæremola (når to spermceller befrukter ett egg). Så det var mildt sagt noen tunge måneder i vinter. Egentlig fikk jeg beskjed fra mange leger om at jeg burde vente et halvt år på å prøve og bli gravid. Men så snakket jeg heldigvis med en lege som sa at grunnen til at man burde vente er pga risikoen for en ny blæremola. Jeg synes det var en risk verdt å ta, for barneønsket har vært så høyt i mange år. Og på ultralyd så det heldigvis veldig fint ut! 🤍 På 17. mai avslørte vi nyheten til familie og venner, og det var så koselig å se hvor glade de var på våre vegne 🥰 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 19. mai 2020 #823 Del Skrevet 19. mai 2020 Fikk nettopp telefon fra legen min, og svar på blodprøvene på første kontroll. Hadde visstnok veeeeldig lavt jernnivå så må ta jerntabletter ut svangerskapet. Krysser fingrene for at energinivået også stiger litt da🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 19. mai 2020 #824 Del Skrevet 19. mai 2020 Velkommen, da @Heidu90. Så gøy at dere endelig venter barn🥰 Aldri hørt om sånn blæremola engang, jeg. Gud, er så mye som kan gå gærent altså. Selv om det oftest går helt fint! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 20. mai 2020 #825 Del Skrevet 20. mai 2020 UL uke 11+2 overstått. Aktiv liten sak som lå inni der å sprella 🥰 Fikk også et artig bilde når h*n ligger og slapper av med bena i kors 😅 (ser rumpa, lår å bena på toppen der). Var hos en nydelig dame som tok seg veldig godt tid - Fikk også sett litt i 3D 😊 Er det nå jeg skal kunne slappe av å slippe jubel løs?? 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 20. mai 2020 #826 Del Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, Idapida567 skrev: UL uke 11+2 overstått. Aktiv liten sak som lå inni der å sprella 🥰 Fikk også et artig bilde når h*n ligger og slapper av med bena i kors 😅 (ser rumpa, lår å bena på toppen der). Var hos en nydelig dame som tok seg veldig godt tid - Fikk også sett litt i 3D 😊 Er det nå jeg skal kunne slappe av å slippe jubel løs?? 😅 Jeg gjorde i hvert fall det etter ultralyd 12+0🥳🥳🥳 Så gøy å se inn der😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 20. mai 2020 #827 Del Skrevet 20. mai 2020 Å så koselig å se @Idapida567❤ jeg lot meg selv og glede meg for alvor etter UL 11+5. Nå (13+5) er det helt offentlig, og magen viser seg skikkelig. Så koselig å kunne stryke på magen uten at man er redd for at folk skal legge merke til det😍 Har begynt på litt innkjøp og nå. Dvs vi arver mye, og resten prøver vi å kjøpe brukt. Driver å diskuterer seng nå. Synes det virker veldig praktisk med bedside crib. Har noen erfaring på om det er best å kjøpe en egen bedside crib, eller kan man bruke vanlig sprinkelseng som kan justeres i høyde og ta ned grinda på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 20. mai 2020 #828 Del Skrevet 20. mai 2020 42 minutter siden, bondekone skrev: Å så koselig å se @Idapida567❤ jeg lot meg selv og glede meg for alvor etter UL 11+5. Nå (13+5) er det helt offentlig, og magen viser seg skikkelig. Så koselig å kunne stryke på magen uten at man er redd for at folk skal legge merke til det😍 Har begynt på litt innkjøp og nå. Dvs vi arver mye, og resten prøver vi å kjøpe brukt. Driver å diskuterer seng nå. Synes det virker veldig praktisk med bedside crib. Har noen erfaring på om det er best å kjøpe en egen bedside crib, eller kan man bruke vanlig sprinkelseng som kan justeres i høyde og ta ned grinda på? Vi har bare tatt av ene sida i sprinkelsenga (satt på en vanlig planke der sida skal skrues på) og har den inntil vår seng. Fant seng gratis på finn, så føler vi fikk både seng og bedsidecrib gratis😂👍🏻 Han sover fortsatt slik nå når han er 9,5 mnd. Bedsidecrib kan vel bare brukes til 6 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 20. mai 2020 #829 Del Skrevet 20. mai 2020 6 minutter siden, månki skrev: Vi har bare tatt av ene sida i sprinkelsenga (satt på en vanlig planke der sida skal skrues på) og har den inntil vår seng. Fant seng gratis på finn, så føler vi fikk både seng og bedsidecrib gratis😂👍🏻 Han sover fortsatt slik nå når han er 9,5 mnd. Bedsidecrib kan vel bare brukes til 6 mnd? Ja de kan bare det. Har og tre potensielle senger vi kan få. To som ikke er mulig å ta opp så høyt som til senga, og en som man kan det, men må modifiserer litt for at det skal fungere greit. Er ganske stor også, rommet vårt er ikke alt for bredt (ift å ha plass til seng vedsiden av). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 21. mai 2020 #830 Del Skrevet 21. mai 2020 15 uker idag ❤️ Var på ny TUL for noen dager siden grunnet smerter i magen som gjorde meg litt bekymret, men alt er bra 😍 Baby er noen dager større enn termin tilsier, men terminen står. Stor IVF baby ❤️☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 21. mai 2020 #831 Del Skrevet 21. mai 2020 6 timer siden, Deseo skrev: 15 uker idag ❤️ Var på ny TUL for noen dager siden grunnet smerter i magen som gjorde meg litt bekymret, men alt er bra 😍 Baby er noen dager større enn termin tilsier, men terminen står. Stor IVF baby ❤️☺️ Gratulerer 🥰 Fikk dere vite kjønn? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 21. mai 2020 #832 Del Skrevet 21. mai 2020 Så koselig å se st er mange hyggelige nyheter og at det går godt med dere alle 🥰 Her er jeg 15+4 og så full av ubehag! Føler jeg ikke kan spise en brødskive før jeg føler meg sprengt. Drikke og mat presses liksom opp i halsen, og magen er så oppblåst og «sprengt» at det er ubehagelig å sitte eller sovne på kvelden. Fler som opplever dette? Magen har tittet frem, men det er da fortsatt for tidlig for sånt synes jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 22. mai 2020 Forfatter #833 Del Skrevet 22. mai 2020 Hei fine folk Vil dere som ønsker endringer på fremsiden svare på dette innlegget med endringene? F.eks om dere hatt fått vite kjønn eller termindato er endret? Har det hektisk på jobb, så har ikke hatt tid til å vere så aktiv her inne. Ellers hadde vi en ultralyd 14+4 og fikk vite vi venter ei jente ❤️ Håper OUL om litt under 3 uker bekrefter dette for jeg har allerede kjøpt litt babykjoler etc 😂 Ha en fin helg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 22. mai 2020 #834 Del Skrevet 22. mai 2020 16 timer siden, Idapida567 skrev: Gratulerer 🥰 Fikk dere vite kjønn? 😊 Hun var 80% sikker som hun noterte ned på en lapp for meg som jeg ikke har sett enda. ☺️ Skal på ny ultralyd på onsdag som var bestilt før den jeg tok denne uken så håper på at de er enige og at det blir en liten gender reveal neste lørdag 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 22. mai 2020 #835 Del Skrevet 22. mai 2020 21 timer siden, KaffeLurker skrev: Så koselig å se st er mange hyggelige nyheter og at det går godt med dere alle 🥰 Her er jeg 15+4 og så full av ubehag! Føler jeg ikke kan spise en brødskive før jeg føler meg sprengt. Drikke og mat presses liksom opp i halsen, og magen er så oppblåst og «sprengt» at det er ubehagelig å sitte eller sovne på kvelden. Fler som opplever dette? Magen har tittet frem, men det er da fortsatt for tidlig for sånt synes jeg? Ingenting ubehag slik du beskriver, men føler meg lett sprengt av mat, og deretter blir jeg fort sulten igjen. Magen min er STOR, det synes godt når jeg står og går og den stikker virkelig ut under t-skjorta. Trenger ikke gravid-topper ennå, men det er ikke langt unna altså! Jeg er 14 uker nå 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 22. mai 2020 #836 Del Skrevet 22. mai 2020 1 time siden, mingrid skrev: Ingenting ubehag slik du beskriver, men føler meg lett sprengt av mat, og deretter blir jeg fort sulten igjen. Magen min er STOR, det synes godt når jeg står og går og den stikker virkelig ut under t-skjorta. Trenger ikke gravid-topper ennå, men det er ikke langt unna altså! Jeg er 14 uker nå 🤗 Ja, jeg blir og fort sulten igjen. Føler nesten at jeg gulper av bare to brødskiver 🙈 Orker ikke sitte eller ligge etter måltider. Plagsomt. Hvis dette vedvarer går jeg nok ikke opp alle de 20 kg jeg gjorde sist 🙈 Gøy at magen synes da! Da blir det mer ekte nesten synes jeg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 24. mai 2020 #837 Del Skrevet 24. mai 2020 Skal på første svangerskapskontroll i morgen. For å forberede meg steg jeg opp på vekta nå - fikk helt sjokk! Opp 4kg 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 25. mai 2020 #838 Del Skrevet 25. mai 2020 14 timer siden, Idapida567 skrev: Skal på første svangerskapskontroll i morgen. For å forberede meg steg jeg opp på vekta nå - fikk helt sjokk! Opp 4kg 🤭 Jeg hadde også gått opp 3,5-4 kg. de første 10 ukene. Har ikke gått opp noe mer nå (15 uker), men har ikke hatt like mye sultfølelse heller. Det er helt normalt å gå opp fire kg. det første trimesteret 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 25. mai 2020 #839 Del Skrevet 25. mai 2020 15 timer siden, Idapida567 skrev: Skal på første svangerskapskontroll i morgen. For å forberede meg steg jeg opp på vekta nå - fikk helt sjokk! Opp 4kg 🤭 Det er ikke så ille da 😁 Anbefaler deg å veie deg til samme tid (gjerne på morgen) og med "likt klær". Vekta mi varierer veldig fra morgen til kveld. Kan være 2 kilo forskjell. Så hk older meg kun til morgenvekta 😁 Lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 25. mai 2020 #840 Del Skrevet 25. mai 2020 20 timer siden, Idapida567 skrev: Skal på første svangerskapskontroll i morgen. For å forberede meg steg jeg opp på vekta nå - fikk helt sjokk! Opp 4kg 🤭 Jeg har lagt på meg 8,1 kg til nå 🙈 Men jeg har også med mine to tidligere barn gått opp en del i 1. trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå