Gå til innhold

Haster! Får ikke opp glasset!


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Argh! Her står jeg og baker, og så nekter skulokket på et glass å gå opp!

Vet jeg så en tråd med gode råd her for en tid siden, men klarer pokker ikke å finne den!

Har prlvd varmt vann, men lokket sitter som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en kniv eller baksiden på ei skje og lirk opp mellom lokket og glasset....da kommer det litt luft til...og glasset går lett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på gummihansker når du skrur, da får du bedre tak. Eller stikk hull i lokket med en spiker/syl/kniv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dunk siden av lokket i kjøkkenbenken, dermed slipper luft til og lokket lar seg lett skru opp. Du må ta i litt når du dunker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Lokket gikk opp! Prøvde Sixx' knep, som virket med det samme. :) Morgendagens niste er reddet!

Nå ser jeg ikke lenger mørkt på å være gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Nå ser jeg ikke lenger mørkt på å være gammel.

Du er jammen ikke vanskelig å muntre opp mtp alderdommen! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokket gikk opp! Prøvde Sixx' knep, som virket med det samme.  :)  Morgendagens niste er reddet!

Nå ser jeg ikke lenger mørkt på å være gammel.

Det er genialt det med å åpne opp mellom lokket og glasset, trenger nesten ikke menn mer jo, hadde det ikke vært for de hersens edderkoppene :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er genialt det med å åpne opp mellom lokket og glasset, trenger nesten ikke menn mer jo, hadde det ikke vært for de hersens edderkoppene :ler:  :wink:
Hvem skal skifte dekk på bilen da? :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skifte dekk på bilen gjør vi da selv???!! Det burde vi i hvert fall - ingen grunn til at det skal være vanskeligere for oss enn for mannfolka vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg klarer det ikke... Å skifte dekk altså... Klarer ikke få opp glass osv heller, men onkelen min kjøpte en "åpner" til meg for mange år siden som er helt genial.

Men da jeg klarte å punktere her i fjor så fikk jeg ihvertfall en blanding av en jente, Viking og dekkfirmaet til å hjelpe meg, helt uten kvotering av jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:ler: Kom på en ting... Hun trengte hjelp rundt klokken 23, men vi fortsetter å svare :) Dette minner meg om den "jeg skal ha fisk til middag"-tråden som ble besvart i en halv evighet :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
:ler: Kom på en ting... Hun trengte hjelp rundt klokken 23' date=' men vi fortsetter å svare :) Dette minner meg om den "jeg skal ha fisk til middag"-tråden som ble besvart i en halv evighet :ler:[/quote']

Hvis man har et super-knep klarer man jo ikke å brenne inne med det, selv om man skjønner at problemet er løst for lengst :wink::ler:

Jeg tviler på at LoisLane fortsatt sitter med glasset sitt (leser jo at hun har fått det opp), men sier allikevel: Kniv mellom lokk og glass = genialt og idiotsikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den letteste måten å åpne lokket på er og dunke skaftet på en litt stor kniv i lokket, et dunk og så skrur du det rett av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...