Gå til innhold

Hvorfor kan ikke voksne gjøre noe uten at det liksom er rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å ikke eie leilighet er vist veldig rart.

ikke være i et forhold, eller enda verre ikke ønske å være i et forhold.

ikke ha barn, ikke ønske seg barn.

Kle seg spesielt og skille seg litt ut.

Man skal liksom være så seriøs og alvorlig.

 

Hvorfor?
 

Hva med å bare ta folk som de er og gi f i hvordan de foreksempel lever livet sitt? 

Anonymkode: b0749...606

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men samtidig er fordelen med å være voksen at man slutter å bry seg om hva andre mener:)

Anonymkode: 34145...6f0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å leve som man selv vil og ikke bry seg om hva andre måtte mene er rart. Problem solved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så ante jeg ikke hvor mye rart jeg gjør og ikke gjør før jeg begynte å lese kg, slik som ting du nevner. Som mye annet er det nok rarest her. Ute i den virkelige verden er det ikke mange som gidder bry seg med det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange som bryr seg veldig mye om hva andre mener og hvordan ting "skal" være. Jeg synes det er ganske kjedelig hvor opptatt folk er av konformitet, men samtidig mases det om at man skal være unik.

Man er ikke mye unik i hvert fall dersom man må leve på en spesiell måte fordi det gjør alle andre.

Enkelte er også dessverre veldig opptatt av hva andre gjør og hva de bør gjøre. Ganske kjedelig spør du meg. For eksempel, hvem bryr seg om noen ikke eier leilighet når de er voksne liksom?

Anonymkode: 86480...1e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de som kritiserer er en del av saueflokken. Der syns de at de har det bra.

Anonymkode: a6e6f...bcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Fordi de som kritiserer er en del av saueflokken. Der syns de at de har det bra.

Anonymkode: a6e6f...bcd

Ja, og de vil helst at alle andre også skal være der, sånn at de er sikre på at de ikke går glipp av noe! Det må jo være derfor folk blir så provoserte/oppgitte over folk som lever annerledes enn dem selv?

Jeg kan ikke fordra at folk sier "man må jo...osv!" Nei, DU velger! JEG må ingenting!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Å ikke eie leilighet er vist veldig rart.

ikke være i et forhold, eller enda verre ikke ønske å være i et forhold.

ikke ha barn, ikke ønske seg barn.

Kle seg spesielt og skille seg litt ut.

Man skal liksom være så seriøs og alvorlig.

 

Hvorfor?
 

Hva med å bare ta folk som de er og gi f i hvordan de foreksempel lever livet sitt? 

Anonymkode: b0749...606

Hva i alle dager får deg til å tro at de (den?) som lager alle disse trådene er "voksne"? Det er ikke det første ordet jeg ville tenke på, for å si det sånn. :) Mulig de er voksne av alder, men i hodet er de usikre fjortenåringer. 

Anonymkode: 039d3...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...