Gå til innhold

Hvorfor er så mange mennesker sure på mandag?


Gjest Forumhei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi mandag er den værste dagen i uken! Hater mandager selv å hater mandag ekstra mye når mange andre har fri men jeg må jobbe.

Anonymkode: db088...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke jobb for å lære noe nytt,har kun jobb fordi jeg må ha en inntekt.

Anonymkode: db088...f2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har heller ikke jobb for å lære noe nytt,har kun jobb fordi jeg må ha en inntekt.

Anonymkode: db088...f2d

Greit det, men hvorfor så sure?? Jeg sitter å koser meg i bilen, alle andre stresser så jævlig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forumhei skrev:

Greit det, men hvorfor så sure?? Jeg sitter å koser meg i bilen, alle andre stresser så jævlig😅

Fordi mandagee suger. En helt ny uke med 8 timers jobb hver dag itellegg til at vi må stå opp umenneskelig tidlig. Teller ned dagene til helg!

Anonymkode: db088...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mandagee suger. En helt ny uke med 8 timers jobb hver dag itellegg til at vi må stå opp umenneskelig tidlig. Teller ned dagene til helg!

Anonymkode: db088...f2d

Hm men dere gjør vel mere en å jobbe på mandag? Jeg gleder meg til kaffe pauser, koselig prat med kollegaer, trening, film kveld og godis med familien🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Forumhei skrev:

Hm men dere gjør vel mere en å jobbe på mandag? Jeg gleder meg til kaffe pauser, koselig prat med kollegaer, trening, film kveld og godis med familien🙃

Godis på en mandag?? 😮

Anonymkode: db088...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godis på en mandag?? 😮

Anonymkode: db088...f2d

Eneste dag vi spiser det på😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forumhei skrev:

Hm men dere gjør vel mere en å jobbe på mandag? Jeg gleder meg til kaffe pauser, koselig prat med kollegaer, trening, film kveld og godis med familien🙃

Hater mandager. Har ikke lov å prate med kollegaer om annet enn fag heller. Det er så trist.

 

Anonymkode: c8e00...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du, jeg tror jeg er forelsket 😂 

Men, det er akkurat det jeg sier! Ja, fredag er en digg dag fordi da er helgen foran deg, men mandagen er jo helt fantastisk for da er alle mulighetene åpne for den nye uken 😀 Da kan liksom alt skje og det er jo bare du selv som bestemmer hvordan dagen og uken skal bli!

Jeg er gjerne litt trøtt på mandag, men det er jeg ofte ellers også så 😅😅 koselig å se kolleger igjen og brukerne på jobben og ikke minst så er det godt med litt hverdag igjen. Spesielt om jeg har hatt barnefri. Det eneste som er kjipt med mandagen er sure folk 🙈

Og til dere som skriver at dere kun jobber for å gå en inntekt osv, wtf? Du skal jobbe 7-9 timer hver eneste dag i nitti år og så skal du gjøre det et sted du ikke trives? Neinei, kom deg videre! Finn noe du liker å gjøre, flytt til et sted med bedre jobbmuligheter, ta en videreutdanning eller omskolering og fiks hvordan du har det❤

Anonymkode: 68a13...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater mandager. Har ikke lov å prate med kollegaer om annet enn fag heller. Det er så trist.

 

Anonymkode: c8e00...164

Hørtes spesielt ut å ikke få snakke om hva man vil, kan jeg spørre hva slags jobb det er? Eller hvilket land du jobber i 😅 på jobben min prøver vi (noen iallefall) å unngå jobbprat i lunsjen liksom.

Anonymkode: 68a13...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen hater mandager. Hater å måtte gå på jobb i 8 timer, gå på trening ( som heller ikke gir meg en dritt, det er kun fordi jeg føler jeg må ) forså å bare kollapse av utmattelse i sofaen frem til sengetid. Mandager er dritt, helg er konge!

Anonymkode: c8045...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men, det er akkurat det jeg sier! Ja, fredag er en digg dag fordi da er helgen foran deg, men mandagen er jo helt fantastisk for da er alle mulighetene åpne for den nye uken 😀 Da kan liksom alt skje og det er jo bare du selv som bestemmer hvordan dagen og uken skal bli!

 

Anonymkode: 68a13...2c9

"alt" kan jo skje på en hvilken som helst dag, ikke bare mandager.

jeg syns mandager er dritt fordi da er det lenge til jeg har fri igjen og får tid å utfolde meg. 

begynner ikke å "savne" å snakke med kollegaer etter bare to dager. er jo ikke en hund akkurat. og vil jeg snakke med de så snakkes vi på messenger.

av og til må jeg jobbe seks dager uten å få igjen en fridag, så å få fri en søndag og så rett i saltgruva igjen er ikke så kult nei.

Anonymkode: 05e11...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt mandager; en ny og frisk start 😄 

Anonymkode: 82674...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det noen kollegaer  som er i godt humør fordi det er fredag, jeg  overser dem.. blir for dumt når man er grinete og bjeffer på oss mandag- torsdag, men skal liksom snu den ene dagen??. 

Anonymkode: e26e7...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet du dette?

:) 

Anonymkode: 7000c...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Fy faen hater mandager. Hater å måtte gå på jobb i 8 timer, gå på trening ( som heller ikke gir meg en dritt, det er kun fordi jeg føler jeg må ) forså å bare kollapse av utmattelse i sofaen frem til sengetid. Mandager er dritt, helg er konge!

Anonymkode: c8045...14f

Sånn har jeg det også! Elsker helger så jeg kan sitte lenge oppe å sove lenge neste dag.

Anonymkode: db088...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...