Gå til innhold

Han er hardcore Trump-supporter.

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trump har gjort mye bra for amerikansk økonomi, vi i Norge får bare høre frekke uttalelser fra han, han er nok mer enn det

Anonymkode: 9ea04...d39

"Vi i Norge får bare høre" hva er dette egentlig for et argument? :klo: Vi har da alle full tilgang til nyheter og youtubeklipp og diverse hvor han gang på gang viser sitt sanne jeg. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier hvem - Trump og Fox News? 😅 Statsgjelden har aldri vært større i USA og ulikheten vokser som aldri før. Pluss at han driver det hvite hus som en mafiaboss, og dét ser alle unntatt Trump-supportere. 

Anonymkode: d9a68...0fb

Hvis du tror NRK er mer «fair and balanced» i synet på Trump enn det FOX er, så er du faktisk litt dum.

Anonymkode: 413fb...84a

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvem ville du datet av disse to?

Halvparten av dere i tråden her minner om han neckbearden som får meltdown her.

Endret av Taoisten
  • Liker 2
Skrevet

Forskjell på å mene at Trump har gjort ett og annet bra, og være hardcore supporter. Da er han enig i alt Trump gjør og alle hans meninger... Det hadde vært absolutt nei-nei fra min side!

Anonymkode: 2dc3b...a0c

• Liker 4
Gjest Geirfuglen
Skrevet
45 minutter siden, Rumle skrev:

"Vi i Norge får bare høre" hva er dette egentlig for et argument? :klo: Vi har da alle full tilgang til nyheter og youtubeklipp og diverse hvor han gang på gang viser sitt sanne jeg. 

Det lurer jeg også på. Har sett at han gjør narr av journalister med funksjonshemming, kaller diverse land for shithole countries, endrer landbrukspolitikken så den blir enda mer industrialisert og jævlig, har flere anti-demokratiske uttalelser, vil kutte ut transkjønnede mennesker fra det militære, truer med atombomber osv. Og dette er bare et bittelite utdrag, han har gjort helt ekstreme ting. Han skaper jo et mer polarisert samfunn. 

Det hjelper ikke at folk er snille mot ungene sine når de støtter slike politikere. Nei, da er man faktisk ikke en bra person. 

Skrevet

Det viktigste for mange i amerika er at flere folk for jobb 👍

Anonymkode: ef6ea...3d5

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hillary Clinton fikk 2.9 mill flere stemmer enn Trump. Ikke glem det. Det er også mange fattige i USA som stemte på Trump, folk som ikke forstår politisk økonomi, derfor slukte de løgnene som Trump kom med. Trump lovte å hjelpe de ut av fattigdommen, men ulikhetene i USA bare vokser, noe som ikke er rart med tanke på at republikanere styrer.

Anonymkode: d9a68...0fb

Det var jo nettopp de fattige som ble enda fattigere under demokratene. Pluss at middelklassen også fikk det mye verre og sank ned til fattigdom. Trump var manges eneste håp. Se noen seriøse dokumentarer og snakk med den vanlige arbeider der borte. Det holder ikke å lese VG overskriftene.

Anonymkode: ef6ea...3d5

• Liker 3
Skrevet

Kunne aldri vurdert å date en Trump-supporter.

Anonymkode: b84d4...bce

Skrevet

Hahaha! Dette er noe av det flaueste jeg har hørt.

Styr unna! 

Anonymkode: 9c513...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...