Gå til innhold

Han er hardcore Trump-supporter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, nå har jeg truffet en fyr to ganger etter at vi har snakket en stund på tinder. Han er egentlig veldig grei, men jeg sliter litt med Trump-hyllestene hans. Nå har jeg ikke diskutert noe politikk med han, men han retweeter stadig vekk Trump på twitter, han skriver pro-Trump-innlegg på facebook og har veldig bastante meninger om innvandrere. Nå liker jeg ikke Donald Trump fordi jeg mener han har dårlig kvinnesyn, så jeg føler at han også har samme synet som Trump på kvinner. Er jeg overfladisk og usaklig hvis jeg holder litt igjen? Han skriver at bla at Donald Trump er det beste som har hendt politikken noen gang, den eneste med skikkelige løsninger, osv. Jeg får bare helt MEH av mye av det som blir skrevet. :( Hva ville dere gjort? Han er jo morsom og grei, osv. Hadde det bare vært en annen enn Trump han var så begeistret av tenker jeg.

Anonymkode: 50754...072

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er at han er morsom og grei som date, men vil du at dine hypotetiske barn lære det verdisettet av sin far?

Anonymkode: b686f...e4e

• Liker 14
Skrevet

Haha, jeg datet en fyr i fjor som var helt lik! Sendte meg masse videosnutter med Donald Trump. Jeg måtte til slutt bare takke for meg. Kanskje samme mann? :fnise:

Anonymkode: a0c4c...47b

• Liker 8
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Ehm, nei. Dealbreaker. En norsk fyr som er fan av Trump? Det får ikke blitt så mye verre. Noe annet ville det vært hvis det var en arbeidsløs, lavt utdannet fyr som faktisk bodde i rustbeltet. Hvis ikke disse tingene passer på ham, men han faktisk er norsk, ville jeg aldri gått videre med ham.

Skrevet

Å være Trumpfan forteller så mye om både verdisyn, intelligens og evne til kildekritikk at det hadde vært umiddelbar dumpegrunn for meg.

• Liker 19
Skrevet

Det hadde vært en soleklar dealbreaker for meg. Det er uaktuelt å være sammen med noen som holder med Trump, uansett hvor gode egenskaper vedkommende har.

• Liker 13
Skrevet

Det er faktisk dere det er noe feil med. Antagelig vet han fyren her mer om Trump enn det dere gjør.

Anonymkode: 413fb...84a

• Liker 6
Skrevet

Folk som er positive til Donald Trump er ikke akkurat noe å date. Mannen er helt åpenbart narsissist (i likhet med en viss blogger), og det er vel strengt tatt bare psykopater som er verre å ha med å gjøre. Som forelder er det fullstendig uaktuelt å date noen som har sympati med eksempelvis Trump.

Anonymkode: 328fc...14d

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Nicathv skrev:

Å være Trumpfan forteller så mye om både verdisyn, intelligens og evne til kildekritikk at det hadde vært umiddelbar dumpegrunn for meg.

Det forteller at de forstår at Trump har gjort hva han lovet i valgkampen; å få USA på beina igjen. USA går så det suser!

Anonymkode: ef6ea...3d5

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke hatt noen problemer med å date en som støtter Trump, da jeg selv anser Trump for å ha mange gode poenger.

• Liker 8
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det forteller at de forstår at Trump har gjort hva han lovet i valgkampen; å få USA på beina igjen. USA går så det suser!

Ikke takket være Donald.

Anonymkode: 99f9b...6b6

• Liker 8
Skrevet

Hadde ikke vurdert å date denne mannen engang. Jeg er åpen og tolerer at andre har ulike meninger, men Donald Trump-supporter? Nei, aldri. En republikaner kunne jeg også datet dersom mannen var et oppegående menneske.

Anonymkode: d9a68...0fb

• Liker 7
Skrevet

Hjelpes. Her er det bare å løpe og ikke se seg tilbake.

Anonymkode: 7a05c...fa8

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trump har gjort hva han lovet i valgkampen; å få USA på beina igjen. USA går så det suser!

Sier hvem - Trump og Fox News? 😅 Statsgjelden har aldri vært større i USA og ulikheten vokser som aldri før. Pluss at han driver det hvite hus som en mafiaboss, og dét ser alle unntatt Trump-supportere. 

Anonymkode: d9a68...0fb

• Liker 19
Skrevet

Det folk sier om politikk er "who you support in politics says something about your personality". Hvis han støtter Trump som er en homofob, rasist, transfob, kvinnehater, hater innvandrere osv. så sier det mye om personligheten hans. Hvorfor tror du 95% av Trump supportere er hvite heterofile (rike) menn/kvinner? De fleste er faktisk nazister også. Det er folk som ikke har opplevd undertrykkelse i det hele tatt, som lever godt og de hater på minoriteter som får hat hver eneste dag av sånne mennesker. Det er fordi de støtter ideoligen hans og de som støtter han støtter vanligvis Hitler også. Det her er ikke noe jeg bare sier for å si det, det er faktisk et fakta hvis du ser på hvem som støtter han. Hvis noen er uenig med meg når det gjelder politikk, når de ikke støtter vanlige menneske rettigheter, så løper jeg fra dem. Jeg hadde blokkert den personen med en gang og latet som om han/hun ikke eksisterer.

Anonymkode: cfd5b...0b8

• Liker 9
Skrevet

Hadde ikke brukt en kalori på han der. 

Anonymkode: 1ec72...71f

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du 95% av Trump supportere er hvite heterofile (rike) menn/kvinner? De fleste er faktisk nazister også. 

Trump er grotesk, og det er politikken hans også, men det blir litt idiotisk å si at de fleste av velgerene hans er nazister.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Nicathv skrev:

Trump er grotesk, og det er politikken hans også, men det blir litt idiotisk å si at de fleste av velgerene hans er nazister.

Har du fulgt med på alt som har skjedd siden han ble valgt? Mange av dem er nazister, hver gang de gjør noe mot minoriteter så bruker dem Trump som "inspirasjonen". Vet ikke hva som er riktig ord for det, men de referer vanligvis til Trump osv. Alt Trump står for er jo en annen versjon av Hitler i mine øyne.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå har jeg truffet en fyr to ganger etter at vi har snakket en stund på tinder. Han er egentlig veldig grei, men jeg sliter litt med Trump-hyllestene hans. Nå har jeg ikke diskutert noe politikk med han, men han retweeter stadig vekk Trump på twitter, han skriver pro-Trump-innlegg på facebook og har veldig bastante meninger om innvandrere. Nå liker jeg ikke Donald Trump fordi jeg mener han har dårlig kvinnesyn, så jeg føler at han også har samme synet som Trump på kvinner. Er jeg overfladisk og usaklig hvis jeg holder litt igjen? Han skriver at bla at Donald Trump er det beste som har hendt politikken noen gang, den eneste med skikkelige løsninger, osv. Jeg får bare helt MEH av mye av det som blir skrevet. :( Hva ville dere gjort? Han er jo morsom og grei, osv. Hadde det bare vært en annen enn Trump han var så begeistret av tenker jeg.

Anonymkode: 50754...072

Trump ble valgt til president, og det er jo ikke slik at nesten halvparten av alle i USA er idiotier. Du er nok altfor påvirket av norsk presse.

Anonymkode: 6ed68...d11

• Liker 5
Skrevet

wow det er morsomt, tror Trump-supporter er verre dealbreaker for KG folk en lav, tjukk, skallet fyr. 😏 nei, ville ikke vurdert Trump-supporter heller selv. Ser for meg litt dummere, snervet type, bor på bygda og bare leser lokalavisa. Tipper han hater oslo-folka også. 

Anonymkode: d230a...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...