AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #21 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du fulgt med på alt som har skjedd siden han ble valgt? Mange av dem er nazister, hver gang de gjør noe mot minoriteter så bruker dem Trump som "inspirasjonen". Vet ikke hva som er riktig ord for det, men de referer vanligvis til Trump osv. Alt Trump står for er jo en annen versjon av Hitler i mine øyne. Anonymkode: cfd5b...0b8 Hitler, ja. Så typisk. Mange presidenter har startet kriger, Trump har så langt startet ingen. Obama har nok mer til felles med Hitler enn Trump. Anonymkode: 6ed68...d11 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #22 Skrevet 24. februar 2020 Dette anti-Trump hysteriet har tatt helt av. På kornet av Larry David om dette: Anonymkode: 6ed68...d11 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #23 Skrevet 24. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke brukt en kalori på han der. Anonymkode: 1ec72...71f Om han hadde vært fan av Hillary Clinton, så hadde det vært langt verre. Anonymkode: 6ed68...d11 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #24 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om han hadde vært fan av Hillary Clinton, så hadde det vært langt verre. Anonymkode: 6ed68...d11 Du utgår også fort som f***. Anonymkode: 1ec72...71f 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #25 Skrevet 24. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trump ble valgt til president, og det er jo ikke slik at nesten halvparten av alle i USA er idiotier. Du er nok altfor påvirket av norsk presse. Anonymkode: 6ed68...d11 Tror faktisk 70% av USAs befolkning er idiot er. Anonymkode: 4018a...a36 4
MortenMinstelønn Skrevet 24. februar 2020 #26 Skrevet 24. februar 2020 At han støtter mange av Trumps ideer, er en ting. At han også deler det til dels ukritisk på sosiale medier, er verre.
Nymerïa Skrevet 24. februar 2020 #27 Skrevet 24. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: wow det er morsomt, tror Trump-supporter er verre dealbreaker for KG folk en lav, tjukk, skallet fyr. 😏 nei, ville ikke vurdert Trump-supporter heller selv. Ser for meg litt dummere, snervet type, bor på bygda og bare leser lokalavisa. Tipper han hater oslo-folka også. Anonymkode: d230a...217 Jeg innrømmer glatt at jeg mye heller hadde datet en lav, tjukk, skallet fyr enn en Trump-supporter, ja. Uavhengig av hvor bra Trump-supporteren så ut. 8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #28 Skrevet 24. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det folk sier om politikk er "who you support in politics says something about your personality". Hvis han støtter Trump som er en homofob, rasist, transfob, kvinnehater, hater innvandrere osv. så sier det mye om personligheten hans. Hvorfor tror du 95% av Trump supportere er hvite heterofile (rike) menn/kvinner? De fleste er faktisk nazister også. Du mener på ramme alvor at de fleste som stemte på Trump er nazister??? Du trenger virkelig ta deg en bolle. Anonymkode: c427d...80e 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #29 Skrevet 24. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tror faktisk 70% av USAs befolkning er idiot er. Anonymkode: 4018a...a36 Andelen idioter på Kvinneguiden er nok høyere. Anonymkode: c427d...80e 5
Okapi Skrevet 24. februar 2020 #30 Skrevet 24. februar 2020 (endret) 48 minutter siden, AnonymBruker said: Har du fulgt med på alt som har skjedd siden han ble valgt? Mange av dem er nazister, hver gang de gjør noe mot minoriteter så bruker dem Trump som "inspirasjonen". Vet ikke hva som er riktig ord for det, men de referer vanligvis til Trump osv. Alt Trump står for er jo en annen versjon av Hitler i mine øyne. Anonymkode: cfd5b...0b8 Du skrev "de fleste", noe som i sin mest beskjedne form betyr mer enn halvparten. Siden Trump fikk rundt halvparten av stemmene ved presidentvalget, må de altså bety at den aller mildeste tolkningen av påstanden din, er at minst 25% av de som stemte ved valget i 2016, er nazister. Det er en så drøy påstand at man skulle tro den kom fra Trump. Endret 24. februar 2020 av Okapi 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #31 Skrevet 24. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trump ble valgt til president, og det er jo ikke slik at nesten halvparten av alle i USA er idiotier. Du er nok altfor påvirket av norsk presse. Anonymkode: 6ed68...d11 Hillary Clinton fikk 2.9 mill flere stemmer enn Trump. Ikke glem det. Det er også mange fattige i USA som stemte på Trump, folk som ikke forstår politisk økonomi, derfor slukte de løgnene som Trump kom med. Trump lovte å hjelpe de ut av fattigdommen, men ulikhetene i USA bare vokser, noe som ikke er rart med tanke på at republikanere styrer. Anonymkode: d9a68...0fb 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #33 Skrevet 24. februar 2020 25 minutter siden, Nicathv skrev: Trump er grotesk, og det er politikken hans også, men det blir litt idiotisk å si at de fleste av velgerene hans er nazister. Det er jeg enig. En kommer ingen vei med å demonisere andre. Opplys folk, ikke snu ryggen og døm de, da er det i hvert fall ingen håp. Anonymkode: d9a68...0fb 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #34 Skrevet 24. februar 2020 Samboeren min er positiv til Trump, ikke hardcore fan men sier seg enig i endel av politikken.. Samboeren min har kanskje litt andre syn om enkelte ting men han er VERDENS beste Mann, alltid omsorgsfull og snill. Bidrar masse hjemme og behandler mine barn som sine egne.. Anonymkode: 5ffc6...8b0 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #35 Skrevet 24. februar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror faktisk 70% av USAs befolkning er idiot er. Anonymkode: 4018a...a36 Andelen er trolig omtrent som i Norge, kanskje bittelitt over. Men bevares, du er vel en som mener de aller fleste foruten deg selv er idiotier. Anonymkode: 6ed68...d11 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #36 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min er positiv til Trump, ikke hardcore fan men sier seg enig i endel av politikken.. Samboeren min har kanskje litt andre syn om enkelte ting men han er VERDENS beste Mann, alltid omsorgsfull og snill. Bidrar masse hjemme og behandler mine barn som sine egne.. Anonymkode: 5ffc6...8b0 En hedersmann! Synspunkt om politikk spiller liten rolle for hvordan man er ellers. Anonymkode: 6ed68...d11 2
eller Skrevet 24. februar 2020 #37 Skrevet 24. februar 2020 Jeg hadde ikke klart å ta ham alvorlig nok til å date ham.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #38 Skrevet 24. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Tror faktisk 70% av USAs befolkning er idiot er. Anonymkode: 4018a...a36 Men kan de stave idioter? Anonymkode: 332c5...c35 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #39 Skrevet 24. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hillary Clinton fikk 2.9 mill flere stemmer enn Trump. Ikke glem det. Det er også mange fattige i USA som stemte på Trump, folk som ikke forstår politisk økonomi, derfor slukte de løgnene som Trump kom med. Trump lovte å hjelpe de ut av fattigdommen, men ulikhetene i USA bare vokser, noe som ikke er rart med tanke på at republikanere styrer. Anonymkode: d9a68...0fb Har jeg sagt at Trump fikk flest stemmer? Hvilken betydning har det om det var 45, 48 eller 51 % som stemte på ham? Det er mange titalls millioner voksne mennesker uansett. Mener du den «politiske økonomien» hadde gått bedre med Hillary som president? Arbeiderklassen har både fått langt flere jobber og hatt langt mer lønnsvekst under Trump enn under Obama. Anonymkode: 6ed68...d11 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #40 Skrevet 24. februar 2020 Trump har gjort mye bra for amerikansk økonomi, vi i Norge får bare høre frekke uttalelser fra han, han er nok mer enn det Anonymkode: 9ea04...d39 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå