Gå til innhold

Dommen til MJ


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Kommer nå i de nærmeste dagene, forhåpentligvis.

Flere enn meg som er litt spent på hva utfallet blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent og spent. Mer nysgjerrig!

Blir ikke overrasket om han er skyldig, men vet jo ikke. Håper det blir en rettferdig dom enten han er skyldig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er skikkelig spent ja!!

Eller kanskje meir nyskjerrig, som nokon andre sa her.

Eg trur han blir frikjent nesten 100%. Kanskje han får ei bot for å ha gitt mindreårige drikke eller noko sånt. Men sex med mindreårige trur eg ikkje han blir dømt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt spent, ja.

Og jeg håper inderlig han får dom som fortjent. Altså frikjent dersom han ikke er skyldig, og en saftig dom dersom han er skyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 11111111111

Hadde egentlig ikke ventet noe annet. Tror nesten han måtte ha blitt grepet på fersken for å ha blitt funnet skyldig.

Kan det være at han folk ikke "tør" å dømme ham skyldig fordi han er for berømt?(altså redd for hva alle tilhengerne hans ville ha sagt/gjort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skyldig nei. Velvel, det kan vel hende han ikke har gjort det. Men at han er wacko jacko, det er ikke til å se bort ifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Violetta

Jeg tror heller ikke han er skyldig. Jeg tror han er en liten gutt i en voksen manns kropp, det viser seg gjennom blant annet måten han bruker penger på. Jeg tror denne gutten prøver å finne venner, men ikke aner hvordan han skal gjøre det...

Wacko Jacko javel, men hvorfor? På grunn av en ikkeeksisterende barndom. Et grusomt utslag av vår kommersielle verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke han er skyldig. Jeg tror han er en liten gutt i en voksen manns kropp, det viser seg gjennom blant annet måten han bruker penger på. Jeg tror denne gutten prøver å finne venner, men ikke aner hvordan han skal gjøre det...

Wacko Jacko javel, men hvorfor? På grunn av en ikkeeksisterende barndom. Et grusomt utslag av vår kommersielle verden.

Enig med deg. Jeg tror ikke han er skyldig. Han har problemer,ja. Han er "rar" og kan lett oppfattes som å være gal. Jeg har selv flirt en del av den mannen opp igjennom årene - og rista på hodet av alt oppstyret rundt ham. Jeg skulle kanskje ikke kalt ham Wacko Jacko - men det er jo noe feil med mannen. Hva som foregår i det hodet får vi vel aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...