Gå til innhold

Oldcel baldcel incel på tinder, hvordan får en date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 35 år oldcel litt tynn i håret baldcel incel, har dere tips til hvordan jeg kan få en date på tinder?

Anonymkode: 3923e...c3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 35 år oldcel litt tynn i håret baldcel incel, har dere tips til hvordan jeg kan få en date på tinder?

Anonymkode: 3923e...c3e

Dropp alle cel'ene og oppfør deg som et normalt menneske? 

Anonymkode: 9d49a...960

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du «bare» en skallet fyr som har vært uten sex/forhold lenge, eller identifiserer du deg med den incel-bevegelsen som hater kvinner fordi de ikke vil ha sex med deg? For hvis det er det siste - det må du faktisk slutte med, hvis du skal få sjans.

Ellers er det vel det samme for deg som for alle andre - ha gode bilder som framstiller deg som den du er, by på dine gode sider, god tekst med lite skrivefeil der folk kan få et godt inntrykk av deg, vær hyggelig og ta kontakt med folk... 

Anonymkode: cef75...0cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du «bare» en skallet fyr som har vært uten sex/forhold lenge, eller identifiserer du deg med den incel-bevegelsen som hater kvinner fordi de ikke vil ha sex med deg? For hvis det er det siste - det må du faktisk slutte med, hvis du skal få sjans.

Ellers er det vel det samme for deg som for alle andre - ha gode bilder som framstiller deg som den du er, by på dine gode sider, god tekst med lite skrivefeil der folk kan få et godt inntrykk av deg, vær hyggelig og ta kontakt med folk... 

Anonymkode: cef75...0cf

Jeg er «bare» en skallet fyr som ikke har fått meg noe på lenge ja. Men det å være gammel og skallet, oldcel og baldcel gjør meg vel til incel, fordi jeg vil jo ha meg noe.

Anonymkode: 3923e...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er «bare» en skallet fyr som ikke har fått meg noe på lenge ja. Men det å være gammel og skallet, oldcel og baldcel gjør meg vel til incel, fordi jeg vil jo ha meg noe.

Anonymkode: 3923e...c3e

Slapp av, du er ikke noe av det der, så lenger du ikke hater kvinner! ;)

Anonymkode: db987...f91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kategoriser deg selv. 

Ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg. Gi blaffen i bekymringer og stress. For alt du trenger finner du i skogsnaturens pølsebu. Ja ta det som det faller seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her, slutt på bruke alle ord som slutter på -cel. De får deg til å virke som en sutrete Reddit-fjomp, og har garantert en negativ effekt på sjansene dine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Okapi said:

Enig med de andre her, slutt på bruke alle ord som slutter på -cel. De får deg til å virke som en sutrete Reddit-fjomp, og har garantert en negativ effekt på sjansene dine.

Signerer denne. Første steg er å droppe cel-ene, de begrepene er bare teite.

Anonymkode: 113ce...85c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre. Slutt med alt det -cel tullet og oppfør deg som et normalt menneske.

Det å beskrive seg selv sånn får meg bare til å tenke at han har masse problemer og at han har hengt på sider med kjipt kvinnesyn.

Anonymkode: 6f119...b59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Thyra skrev:

Er du tynn i håret, barber hodet. Det ser mye bedre ut. 

Helt enig i dette. Ser mye bedre ut om menn som har mistet hår, bare shaver hodet :) Å ta vare på tuster går til en viss grad bra  tidlig i prosessen, men når den er kommet for langt, er det like greit å barbere vekk alt :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 35 år oldcel litt tynn i håret baldcel incel, har dere tips til hvordan jeg kan få en date på tinder?

Anonymkode: 3923e...c3e

Gå ut i den virkelige verden og snakke med damer :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre som incel er å holde deg unna kvinner

Anonymkode: 89d59...ab4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.2.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er «bare» en skallet fyr som ikke har fått meg noe på lenge ja. Men det å være gammel og skallet, oldcel og baldcel gjør meg vel til incel, fordi jeg vil jo ha meg noe.

Anonymkode: 3923e...c3e

😂 Du er jo morsom! Fokuser på det 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parykkteknologien har kommet ganske langt. Det er mye lettere å få tak i parykker som ser ekte ut nå.

Anonymkode: 6ac75...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 35 år oldcel litt tynn i håret baldcel incel, har dere tips til hvordan jeg kan få en date på tinder?

Anonymkode: 3923e...c3e

hvertfall ikke gi den presentasjonen av deg selv i bioen .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åg gud, SLUTT med et cel-tullet, er så drittlei. Får helt avsmak bare jeg hører noen om taller seg som et eller anna-cell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...