Gå til innhold

La dama di overnatte hos en kompis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde aldri godtatt at min mann hadde overnattet hos en venninne nei. 

Anonymkode: c0803...4d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Alterego666 skrev:

Du stoler ikke på kjæresten din?

Har ikke noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: c0803...4d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevennen til min bedre halvdel har jeg selv fått et godt forhold til. Den hadde jeg nok akseptert hvis det var noe. Men har selv blitt forlatt etter "bestekompisen jeg ikke har sett på lenge kommer i helga. Sover på sofaen altså. Det har aldri vært noe mellom oss". Og det var det siste jeg hørte ;) 

Anonymkode: a13cc...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt tenker jeg at man lar ikke kjæresten gjøre noe som helst. Jeg har kompiser jeg har hatt siden barndommen, som jeg aldri har tenkt på seksuelt og viseversa. De bor i andre land, andre steder i Norge og lignende. Da er det både uproblematisk og naturlig at vi bor hos hverandre når vi er på besøk. Men å bare overnatte hos en kompis uten grunn (som distanse, eller lignende) ser jeg ikke helt vitsen med, og hadde aldri gjort om ejg var i en relasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjangsen er iallefall 10 doblet ved å sove over hos en annen kvinne. Gjør man seg tilgjengelig for å komme i slike situasjoner er definitivt skrittet kortere for å være utro. Er nok at man blir veldig kåt der og da, og da gjør man noe man ikke ville gjort i en normal setting.

Anonymkode: 3fa2d...eb0

Enig i det du sier. Graden av kåthet spiller selvfølgelig inn og det at de ubevisst kan være tiltrukket av hverandre. Så bare tenk hvis de da tar seg et glass vin...Det er derfor jeg mener at man skal vise hensyn og respekt til hverandre ikke drive på med å overnatter alene med venner av motsatt kjønn. Uventede Situasjoner kan dessverre oppstå selv om man ikke tror at man er type til å være utro. Hvorfor unødvendig utsette sin partner (som kanskje har dårlige erfaringer med utroskap) for uro og engstelse ?

Anonymkode: cb736...904

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: c0803...4d4

Det har alt med saken å gjøre.
Om man stoler på partneren sin, så har det ikke noe å si om denne overnatter på GJESTEROMMET til en venn av motsatt kjønn.

Anonymkode: 70bbe...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har alt med saken å gjøre.
Om man stoler på partneren sin, så har det ikke noe å si om denne overnatter på GJESTEROMMET til en venn av motsatt kjønn.

Anonymkode: 70bbe...6fb

Er jo bare å være så naiv å vente på hvor lang tid det tar før partneren er utro mot deg. Det er svært kort vei fra gjesterommet til "master bedroom"..  At folk tror noe annet får meg til å stusse.. Naivt er bare forbokstaven.🙄

Anonymkode: 3fa2d...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å være så naiv å vente på hvor lang tid det tar før partneren er utro mot deg. Det er svært kort vei fra gjesterommet til "master bedroom"..  At folk tror noe annet får meg til å stusse.. Naivt er bare forbokstaven.🙄

Anonymkode: 3fa2d...eb0

Jeg hadde x'en min på overnatting hos meg jeg. Han sov i sengen, jeg på sofaen. Ingen sex. Ingen forventninger til sex. 
Og kjæresten stolte på at det ikke ble noe sex.

Dette var altså en kompis jeg HADDE hatt sex med, men som nå kun er en venn.

Kjæresten overnatter hos venninner hele tiden, uten å ha sex med dem. Merkelig det der. 

Jeg kaller det tillit til den jeg er sammen med. 

Anonymkode: 70bbe...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Her kommer det helt an på hvor åpne dere er og hvor god kommunikasjon dere har. Jeg vet at gubben aldri hadde synes det var ok at jeg sov hos en kamerat, derfor gjør jeg det ikke heller, og forventer da samme respekten fra han. Alle handlinger har konsekvenser, så er spørsmålet hva man ønsker å risikere. Men det viktigste er jo å snakke sammen om det. 

Anonymkode: 136a2...128

Gubben virkelig?

Anonymkode: 8d75f...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjangsen er iallefall 10 doblet ved å sove over hos en annen kvinne. Gjør man seg tilgjengelig for å komme i slike situasjoner er definitivt skrittet kortere for å være utro. Er nok at man blir veldig kåt der og da, og da gjør man noe man ikke ville gjort i en normal setting.

Anonymkode: 3fa2d...eb0

Jeg skjønner ikke - har ikke folk ryggrad nok til å kunne stå imot sex med andre når man er i et forhold? Jeg kunne fint overnattet hos kvinnelige bekjente uten å ha sex med de. Selv om de skulle prøve seg hadde jeg glatt stått imot.

På den annen side, hvis jeg skulle ønske å være utro så skulle ikke det være så vanskelig å få til, uten å overnatte hos andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ville vært naturlig å avstått fra denne planlagte overnattingen hvis partneren ikke var helt komfortabel med det. Av respekt for partner.

Anonymkode: ceef4...1f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: c0803...4d4

Det har alt med saken å gjøre. Prøv tillit. Mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjangsen er iallefall 10 doblet ved å sove over hos en annen kvinne. Gjør man seg tilgjengelig for å komme i slike situasjoner er definitivt skrittet kortere for å være utro. Er nok at man blir veldig kåt der og da, og da gjør man noe man ikke ville gjort i en normal setting.

Anonymkode: 3fa2d...eb0

Så du stoler ikke på partner. Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Alterego666 skrev:

Så du stoler ikke på partner. Ok.

Med tanke på at 40-50% av alle kvinner og menn har vært utro, så bør man ikke det nei..😉 Iallefall ikke legge opp til det. Hadde noen hatt muligheten uten å bli oppdaget 100% sikkert, tipper jeg tallet hadde vært 80-90%..

Anonymkode: 3fa2d...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bi. Går ut fra at jeg ikke skulle hatt lov til å overnatte hos noen av vennene mine jeg da? 

Anonymkode: 70bbe...6fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev:

hadde dere turt dette? Tydligvis er han bare en veldig god kompis, ingenting annet. Hun skal sove på gjesterommet ifølge henne.

Jeg liker ikke og nekte folk og møte vennene sine, hva tenker dere? Er dette et stadiet der jeg burde heller stole 100% på henne en og være sjalu over dette?

Anonymkode: 47dd2...140

Selvfølgelig ikke. Hvorfor i all verden skal hun sove hos han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at 40-50% av alle kvinner og menn har vært utro, så bør man ikke det nei..😉 Iallefall ikke legge opp til det. Hadde noen hatt muligheten uten å bli oppdaget 100% sikkert, tipper jeg tallet hadde vært 80-90%..

Anonymkode: 3fa2d...eb0

De som vil være utro, vil alltid finne anledninger til det. Du mener de som har kontrollerende partnere er mindre utro?

Jeg ser gjerne troverdig dokumentasjon på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke behovet for / nødvendigheten av å overnatte hos venner av motsatt kjønn. Jeg mener, hvor ofte skjer det? Hvorfor skal man?

OK, hvis man er på reise i en annen by, og akkurat der bor en nær venn man kan overnatte hos i stedet for å bruke penger på hotell, da gir det mening. Men hvor ofte skjer det at man skal noe så langt unna at dette er aktuelt, og at det akkurat der bor noen man kjenner så godt at det er aktuelt? I de fleste tilfellene er det jo enkelt å dra hjem, og kunne våkne i egen seng.

Jeg har sans for en del av argumentene i denne tråden: Av respekt for partneren unngår man slike situasjoner, om så er for at den andre skal slippe å føle på noen usikkerhet. Av hensyn til seg selv unngår man situasjonene, for å ikke komme i noen fristende situasjon eller sette igang noe som kan bli noe mer senere. Og det kan uansett være greit å ikke plassere seg i en situasjon som andre kan snakke om, sette ut rykter om osv. Det er rett og slett greiere å unngå dette.

Men dette blir jo individuelt. Noen lever i åpne forhold, andre er ganske laidback, andre igjen er i stand til å ha helt problemfrie relasjoner på tvers av kjønn. Jeg har aldri skjønt det der.

Legger ved en anekdote fra mange år siden: Jeg skulle overnatte hos en venn av oss. Men den gang som nå likte jeg ikke å sove alene, og jeg var glad i fysisk kontakt. Derfor valgte jeg å dele seng, uten nattøy. Og siden jeg kledde helt av meg gjorde han det også. Kortversjonen var at vi sov under samme dyne, nakne begge to, og lå inntil hverandre frem til vi sovnet. Han hadde ereksjon om kvelden og om morgenen da jeg våknet først. Den lå hard mot meg, jeg  var litt småkåt og jeg husker at jeg vurderte om jeg skulle sende en sms hjem for å be om lov til å ligge med ham. Jeg gjorde ikke det, fordi det kunne komme til å lage kluss i relasjonen til vår felles venn. Jeg kjente ham ikke godt nok til å vite hvordan han ville tåle sex. Kanskje det var mer enn nok med naken natt sammen og nattakyss med tunge? Så jeg sto opp og gikk i dusjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri i livet. Om hun ikke respekterer meg når jeg sier at det ikke er greit, så gjør vi det slutt.

Dumpa ei som ville overnatte hos sin kompis som jeg aldri har møtt før. Hun og gjengen som han er en del av, var en tur på byen. Planen var at hun skulle sove hos ham fordi hun bodde i en annen by på den tiden. Skjønner fortsatt ikke hvorfor hun ikke kunne få overnatte hos bestevenninna si?

Respekterte meg ikke da jeg sa nei, dette er ikke ålreit, og da ble det slutt. Hennes tap. 👍

Anonymkode: b22a0...7b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...