Gå til innhold

La dama di overnatte hos en kompis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke nekte henne men det høres rimelig rart...Jeg hadde ikke likt at kjæresten min overnatter hos ei venninne liksom.. Stor sjans for at de ligger sammen 

Endret av Verden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen god grunn til at kjæresten skal overnatte (alene) hos en "venn". Det finnes helt sikkert andre muligheter. 

Anonymkode: 29b4f...937

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal hun det? Bare for moro skyld?

Anonymkode: eecc8...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, Verden skrev:

Du kan ikke nekte henne men det høres rimelig rart...Jeg hadde ikke likt at kjæresten min overnatter hos ei venninne liksom.. Stor sjans for at de ligger sammen 

Du stoler ikke på kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overnatter relativt ofte hos venner av motsatt kjønn, uten at min bedre 3/4 reagerer på det. Har aldri vært noe flørting/seksuelt med noen av disse.

Min bedre 3/4 gjør det samme, da hun studerer deltid et godt stykke unna hjemstedet. 

Det har aldri vært noe problem for vår del..

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo ikke noe du kan bestemme! Det må da kunne gå an å ha venner av motsatt kjønn og tilbringe tid med disse, inkludert overnatting, uten at en skal mistenkeliggjøres!  Skjerp deg og bli voksen! Alvorlig talt!

Anonymkode: 851aa...afa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Alterego666 skrev:

Du stoler ikke på kjæresten din?


Kan lyve å si nei, men sannheten er at jeg ikke stoler på noen 🤷🏽‍♀️ 

Jeg stolte på ham i utgangspunktet, men han har vist seg som en løgnaktig person. Han lyver om penger, flørting med andre damer, hva han har handlet, hvor han har vært. Han sier han har sluttet med det nå, men det har han sagt før... 

Jeg er sammen med ham likevel, fordi han har andre gode kvaliteter. Samtidig kjenner jeg at grensen min for hvor mange løgner jeg tåler er veldig nær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke vært det minste bekymret for. 

Vil mannen min være utro så vil jeg anta at han løser det på en annen måte enn å si til meg at nå skal han sove hos Kari..

Anonymkode: 09abe...cc8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
50 minutter siden, Verden skrev:


Kan lyve å si nei, men sannheten er at jeg ikke stoler på noen 🤷🏽‍♀️ 

Jeg stolte på ham i utgangspunktet, men han har vist seg som en løgnaktig person. Han lyver om penger, flørting med andre damer, hva han har handlet, hvor han har vært. Han sier han har sluttet med det nå, men det har han sagt før... 

Jeg er sammen med ham likevel, fordi han har andre gode kvaliteter. Samtidig kjenner jeg at grensen min for hvor mange løgner jeg tåler er veldig nær. 

Så du mistror ham uansett hvor han sover. Da spiller jo ikke det noen rolle. Hvor han sover er ikke problemet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 13.29, Alterego666 skrev:

Jeg ville aldri finne på å nekte kjæresten min noe. Vi viser hverandre tillit, og viser oss tilliten verdig. Slik bygger man et sterkt og dypt forhold.

Men dere har jo et åpent forhold. Eller har andre sexpartnere ?

Anonymkode: cb736...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men dere har jo et åpent forhold. Eller har andre sexpartnere ?

Anonymkode: cb736...904

Jeg har gitt partner frihet. Jeg tror ikke på å tøyle kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at det er fint av hensyn og omtanke til sin partner (hvis en ikke er i et åpent forhold) å overnatte alene med venn av motsatt kjønn. Det kan desv oppstå uforutsette seksuelle følelser. Vi er bare mennesker og seksuelle drifter er sterke.

Anonymkode: cb736...904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det frihet under ansvar. Orker ikke bruke tida på å være mistenksom og sjalu, stoler 100 % på han. Så ja ; han kan sove hvor han vil uen at det er et problem. 

Anonymkode: 42f3a...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gjør meg trist. Tenk at så mange, i 2020, fortsatt tror på at men og kvinner ikke kan være bare venner. 

Det må liksom være noe seksuelt det, om man er venn med noen av motsatt kjønn.. Trist. 

Og tilliten til sin partner? Borte vekk. Det er til å gråte av. 

Anonymkode: 70bbe...6fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Alterego666 skrev:

Du stoler ikke på kjæresten din?

Folk er bra naive hvis de tror at de blir liggende å skravle natta lang. Hvis det gjentar seg og de overnatter sammen flere ganger er det lett at seksuelle spenninger kan oppstå mellom mennesker. Vi er i grunnen dyr med instinkter, så hvorfor sette seg i en situasjon der man kan ende opp med å få følelser seksuelle fantasier om hverandre?

Anonymkode: 3fa2d...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal det plutselig oppstå seksuelle følelser fordi en skal sove på gjesterommet?

Vil man være utro så får man til det. Det er ikke slik at man kun er utro fordi muligheten er der. Eller, om man tror at partneren sin kun er trofast fordi det ikke er en umiddelbar mulighet for å knulle noen andre, så sier det mye om tilliten i forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er bra naive hvis de tror at de blir liggende å skravle natta lang. Hvis det gjentar seg og de overnatter sammen flere ganger er det lett at seksuelle spenninger kan oppstå mellom mennesker. Avorfor sette seg i en situasjon der man kan ende opp med å få følelser seksuelle fantasier om hverandre?

Anonymkode: 3fa2d...eb0

Du er i dine instinkters makt, eller du er redd for partners instinkter? Du tror instinktene bare slår inn under overnattingsbesøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev:

hadde dere turt dette? Tydligvis er han bare en veldig god kompis, ingenting annet. Hun skal sove på gjesterommet ifølge henne.

Jeg liker ikke og nekte folk og møte vennene sine, hva tenker dere? Er dette et stadiet der jeg burde heller stole 100% på henne en og være sjalu over dette?

Anonymkode: 47dd2...140

Hvordan mener du, ts, at du er i en posisjon der du "lar" en likeverdig partner gjøre (eller ikke gjøre) noe som helst?

Du kan formidle til henne at hennes valg om å overnatte gjør deg usikker. Selvsagt. Og så tar hun en vurdering på om hun føler denne usikkerheten din skal styre hennes hverdag, eller om det er noe du selv bør ta ansvar for og jobbe med. I et likeverdig forhold er det siste egentlig det eneste alternativet. En partner som begrenser ens frie valg er en veldig dårlig partner. 

På 21.2.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Her kommer det helt an på hvor åpne dere er og hvor god kommunikasjon dere har. Jeg vet at gubben aldri hadde synes det var ok at jeg sov hos en kamerat, derfor gjør jeg det ikke heller, og forventer da samme respekten fra han. Alle handlinger har konsekvenser, så er spørsmålet hva man ønsker å risikere. Men det viktigste er jo å snakke sammen om det. 

Anonymkode: 136a2...128

Så det at dere begge stoler lite nok på hverandre til å tenke at partneren ville hoppet i seng med sin gode venn bare fordi hen delte tak en natt utgjør en positiv ting for forholdet deres, mener du? :klo: 

Du tenker ikke at dersom gubben virkelig VIL ligge med venninnen sin (eller med en av kompisene sine) så ville han jo gjort det på dagtid, i bilen, i lunsjpausen, ute i skogen eller mens de var "på kino"? Denne logiske slutningen - at dersom en natt uten deg reelt utgjør en risiko utgjør ethvert tidspunkt han ikke er uten deg en risiko (arbeidstiden er jo den tiden som er mest brukt) - har aldri falt deg inn? 🤔

Anonymkode: 98b93...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du er i dine instinkters makt, eller du er redd for partners instinkter? Du tror instinktene bare slår inn under overnattingsbesøk?

Sjangsen er iallefall 10 doblet ved å sove over hos en annen kvinne. Gjør man seg tilgjengelig for å komme i slike situasjoner er definitivt skrittet kortere for å være utro. Er nok at man blir veldig kåt der og da, og da gjør man noe man ikke ville gjort i en normal setting.

Anonymkode: 3fa2d...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...