Gå til innhold

La dama di overnatte hos en kompis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hadde dere turt dette? Tydligvis er han bare en veldig god kompis, ingenting annet. Hun skal sove på gjesterommet ifølge henne.

Jeg liker ikke og nekte folk og møte vennene sine, hva tenker dere? Er dette et stadiet der jeg burde heller stole 100% på henne en og være sjalu over dette?

Anonymkode: 47dd2...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg "lar" ikke et voksent menneske gjøre noenting, dette bestemmer han selv. Det jeg gjør er å kommunisere mine tanker om saken, så får han selv ta valget.

Jeg har hatt samboer som har overnattet hos en venninne, uten at jeg har tenkt at det har vært noe med det. 

Anonymkode: ac0ba...caf

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde dere turt dette? Tydligvis er han bare en veldig god kompis, ingenting annet. Hun skal sove på gjesterommet ifølge henne.

Jeg liker ikke og nekte folk og møte vennene sine, hva tenker dere? Er dette et stadiet der jeg burde heller stole 100% på henne en og være sjalu over dette?

Anonymkode: 47dd2...140

Tja, er de gode venner og ikke har en fortid hvor de har hatt et seksuelt forhold, hadde jeg nok sagt det var ok. Har du møtt ham? 

Selv er jeg veldig opptatt av å inkludere den andre parten når det kommer til sånt, hadde du vært velkommen dit også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg ikke kjente han så ALDRI LIVET. Dessuten, måtte nok vite at det var en god grunn, mer enn bare for å være med en god venn. Skal hun på besøk eller noe, for en spesiell anledning blir det noe helt annet.

Anonymkode: 74c45...c70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dama mi ligger med kompisen min titt og ofte. Ingen problem.

Anonymkode: 3fa2d...eb0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det samme tilbake, si du skal overnatte hos ei venninne, da får du se om kjæresteforholdet er liv laga.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det helt an på hvor åpne dere er og hvor god kommunikasjon dere har. Jeg vet at gubben aldri hadde synes det var ok at jeg sov hos en kamerat, derfor gjør jeg det ikke heller, og forventer da samme respekten fra han. Alle handlinger har konsekvenser, så er spørsmålet hva man ønsker å risikere. Men det viktigste er jo å snakke sammen om det. 

Anonymkode: 136a2...128

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg ville aldri finne på å nekte kjæresten min noe. Vi viser hverandre tillit, og viser oss tilliten verdig. Slik bygger man et sterkt og dypt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør hun bestemme selv. Hun er voksen. Ikke begynn å kontrollere henne og bestemme for henne, det er å sette henne i fengsel og det er begynnelsen på slutten på forholdet. 

Anonymkode: 5f09b...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow.. Hvorfor er folk sammen med folk de har 0 tillit til?

Ja, kjære overnatter hos og besøker sine venner av motsatt kjønn hele tiden. Vi er tilogmed poly, og jeg stoler på at han ikke puler på dem, uten å ha snakket med meg om det først. 

Anonymkode: 70bbe...6fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 12.52, Wedding skrev:

Gjør det samme tilbake, si du skal overnatte hos ei venninne, da får du se om kjæresteforholdet er liv laga.

Nei, det er å sabotere forholdet. Men hvis TS har lyst til å overnatte hos en venninne senere, så må det være ok. 

Jeg ville ikke vært komfortabel med dette med mindre jeg visste med "sikkerhet" at dama overhodet ikke har lyst på ham. Ville ikke sagt nei, det kan man ikke, men sånt setter et forhold på prøve og kan i verste fall være starten på slutten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo stole på hverandre i et forhold.

Jeg skal sove i samme seng som en felles venn av oss når jeg skal ut og reise snart, og det var kjæresten min sitt forslag. Det er for en natt og det er fordi hoteller er veldig dyre der jeg skal, så det er null stress. Nattøy på, og føles det rart ut så er det jo bare å legge seg på gulvet :) 

Anonymkode: dd82e...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, vær nå grei med kompisen til damen din. 

Mvh Sipmok Kcocesroh

Anonymkode: a608e...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes et sånt dilemma er et veldig spørs på forholdet deres. Er de kun venner? Gode venner i mange år? Har de ligget sammen før? Er han i et forhold? Har du en grunn til å ikke stole på henne? Har det vært tillitsbrudd før? Kommuniserer dere bra og er lykkelige? Har hun var utro før? Er han en grei type? Er han en type som kunne prøvd seg? 

 

Anonymkode: 3971c...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev:

hadde dere turt dette? Tydligvis er han bare en veldig god kompis, ingenting annet. Hun skal sove på gjesterommet ifølge henne.

Jeg liker ikke og nekte folk og møte vennene sine, hva tenker dere? Er dette et stadiet der jeg burde heller stole 100% på henne en og være sjalu over dette?

Anonymkode: 47dd2...140

Du liker det ikke, men pleier å nekte folk ting eller hva er greia ? 

Anonymkode: 60252...35f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Her kommer det helt an på hvor åpne dere er og hvor god kommunikasjon dere har. Jeg vet at gubben aldri hadde synes det var ok at jeg sov hos en kamerat, derfor gjør jeg det ikke heller, og forventer da samme respekten fra han. Alle handlinger har konsekvenser, så er spørsmålet hva man ønsker å risikere. Men det viktigste er jo å snakke sammen om det. 

Anonymkode: 136a2...128

Jeg blir såååå glad når jeg ser at andre har det som meg og min mann! Hurra! 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...