Gå til innhold

Nessas abortlastebil


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest eks-narkoman
Det er mulig at du sliter mer med situasjonen enn det han gjør' date=' for hans følelser gjenspeiler jo ikke dine, hans følelser kan aldri bli dine. Du vet hvilke muligheter han kunne hatt, men hans virkelighet er jo hans virkelighet.[/quote']

Som jeg ser ovenfor i dine tidligere innlegg så er du veldig opptatt av hva fosteret føler/kjenner, og det forstår jeg. Barnet mitt hadde ikke abstinenser bare noen dager etter fødselen. Abstinensene hans varte i omlag 3-4 måneder ble jeg fortalt. Og jeg ordla meg litt feil med hennhold til missdannelsene, for de er ikke bare fysiske : utlagt tarm, mangler et øye, psykisk utviklingshemmet, adhd og nyresvikt. Han må på dialyse 3 dager i uka, dopes ned med beroligende (pga adhd).

Jeg er enig i at jeg ikke har sjangs til å sette meg inn i hvordan hans virkelighet er. Men jeg (min egen mening) tror ikke at dette er et en god virkelighet for han. Kunne ikke fått svar heller. Men han hadde nok store smerter under abstinensen, men hva vet jeg (kan jo ikke sette meg inn i virkeligheten hans). Han liker heller ikke dialysen særlig heller, siden han må holdes nede og slår rundt seg da de skal sette inn den tingen (man jeg kan jo ta feil der også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...