SmithID Skrevet 20. februar 2020 #41 Skrevet 20. februar 2020 Kjære TS, Nå håper jeg du greier å filtrere ut de mange brukerne her som prøver å gi deg skyld i hva som har hendt. Ikke hør på dem. Ikke vent med å dra til legen. Få time IDAG eller dra til legevakten. Du er sterk og dette klarer du! Ikke kontakt mannen og spør om hva som hendte. Det kan politiet ta seg av. 1
Katten.2.0 Skrevet 20. februar 2020 #42 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris said: Det gjør jeg heller ikke, og jeg er enig i at det burde være trygt å dele med venner og venners venner. TS sier hun synes mannen hun delte rom med er skummel. Hadde det vært meg, så hadde jeg tatt sofa`n. Bryr meg lite om andre ville synes det var rart eller uhøflig. Du insinuerer det, noe som her fullstendig unødvendig i en tråd hvor TS åpenbart er fra seg. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dessverre så er ikke virkeligheten så enkel. Vi kvinner er ikke trygge med ALLE menn. Til og med venner vi stoler på kan begå overgrep i ruset påvirkning. Og det finnes "venner" med personlighetsforstyrrelser som ikke avslører seg på venne sammenkomster i godt lag... Anonymkode: 69c43...acf Det vet jeg. Mesteparten av voldtekter i Norge blir begått av menn man kjenner. Uansett hører slike kommentarer ikke hjemme i tråder som dette. 1
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2020 #43 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Du insinuerer det, noe som her fullstendig unødvendig i en tråd hvor TS åpenbart er fra seg. Det vet jeg. Mesteparten av voldtekter i Norge blir begått av menn man kjenner. Uansett hører slike kommentarer ikke hjemme i tråder som dette. Det er din frie tolkning. Ærlig talt, ingen av oss vet hva som har skjedd her. TS var så full at hun aner ikke hva som har skjedd, og enkelte i tråden bare går ut fra at hun ble voldtatt. Vi får kun spekulert, alle sammen. De kan ha hatt frivillig sex, hun kan ha blitt voldtatt, han kan ha runket og sprutet på henne mens hun sov. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #44 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris skrev: De kan ha hatt frivillig sex, hun kan ha blitt voldtatt, han kan ha runket og sprutet på henne mens hun sov. Det KAN også være utflod og/eller tiss. Kroppen kan gjøre mye rart når den er alkoholforgiftet. Anonymkode: 6c9c6...342 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #45 Skrevet 20. februar 2020 7 minutter siden, SmithID skrev: Kjære TS, Nå håper jeg du greier å filtrere ut de mange brukerne her som prøver å gi deg skyld i hva som har hendt. Ikke hør på dem. Ikke vent med å dra til legen. Få time IDAG eller dra til legevakten. Du er sterk og dette klarer du! Ikke kontakt mannen og spør om hva som hendte. Det kan politiet ta seg av. Kan du komme med et eksempel på innleggene som gir ts skyld her? Er det kun tillatt med "ja, du har blitt voldtatt" i denne tråden? Anonymkode: 630e0...d33 4
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2020 #46 Skrevet 20. februar 2020 Husk én ting. At man ikke husker kan også være dissosiasjon. At man går ut av kroppen og kobler ut. Dette er en overlevelsesmekanisme som kalles dissosiativ amnesi. 3
Roci Skrevet 20. februar 2020 #47 Skrevet 20. februar 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det KAN også være utflod og/eller tiss. Kroppen kan gjøre mye rart når den er alkoholforgiftet. Anonymkode: 6c9c6...342 Men vagina kan ikke produsere sæd uansett hvor alkoholforgiftet man er. Det er ikke mulig å forveksle sæd med utflod eller tiss - sæd har en helt særegen lukt og konsistens. Endret 20. februar 2020 av Roci 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #48 Skrevet 20. februar 2020 Kjære jente, Til "trøst" du er ikke alene om dine opplevelser. Ta kontakt med legen for det er hjelp å få. Og det blir bedre for deg med tiden. Alle kan ta gale valg med tanke på at du ikke turde å si nei. Så ikke klandre deg selv. Men Vi kvinner MÅ lære oss å stå opp for oss selv og sette tydelige grenser for egen del. Det å sove alene på et rom med en ukjent og mann som itillegg er ruset hadde vært helt uakseptabelt for meg. Uansett som vertsfolket hadde blitt sure så er jo min egen sikkerhet mye viktigere for meg enn deres misnøye. Men jeg forstår jo selvfølgelig at det er lett å gi etter for grenser i frykt for andre,spesielt når man er ung. Så ingen fordømmelse til den stakkars fortvilte jenta som er redd for at hun er voldtatt. Det er uansett en tøff erfaring å ta med seg videre, noe som lett kan unngåes om vi bare tørr å sette tydelige grenser for hva som er akseptabelt for oss for å beskytte oss selv. Det synes jeg er viktig lærdom å ta med seg for ettertiden. At vi lærer å akseptere hverandres grenser !!! Anonymkode: 69c43...acf 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #49 Skrevet 20. februar 2020 Her er det helt klart at du har blitt voldtatt. Du ble for full OG GIKK OG LA DEG, det husker du jo. Ergo har du hverken vært kåt eller invitert til sex. Du har vært full og trøtt. Når man er full og sovner skal det MYE til å bli vekket igjen. Jeg har prøvd det selv med fulle venner - klin umulig. Man går nesten i koma. Han har mest sannsynlig vært kåt selv og sett sitt snitt når du sov der, dritings, som et lett bytte. Nå må du slutte å være redd for at han blir sint OG BLI SINT SELV. Fy faen for en drittsekk, som utnytter en full ung jente i sårbar tilstand, når han kun er brisen selv. Du går til politiet og anmelder. Ikke vær vag, ikke vær utydelig. Du VET inni deg hva som har skjedd. Det er bare sinnsykt vondt å innrømme det for deg selv. Du vil føle deg bedre når du klarer å plassere skylden der den hører hjemme: på han. Den eldre, mindre fulle mannen, som la seg sist, og visste AKKURAT hva han gjorde. Det så du jo på blikket hans dagen etter. Anonymkode: fe9da...727 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #50 Skrevet 20. februar 2020 Hva så? Du sov visst. Anonymkode: 3b22e...1c0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #51 Skrevet 20. februar 2020 Det er godt at vi har et oppegående rettssystem når jeg ser hvor mange i denne tråden som har fastslått hva som har skjedd. Anonymkode: 630e0...d33 6
C8H10N4O2 Skrevet 20. februar 2020 #52 Skrevet 20. februar 2020 Voldtekt eller ikke, når du har spor av seksuell aktivitet, som sperm i nærheten av underlivet ditt, så sjekk deg for sykdommer og graviditet. Lykke til ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #53 Skrevet 20. februar 2020 Altså, hvordan vet du at det ikke et mannen til venninnen din som har gjort dette? Eller begge mennene? Skjønner at du er i jævla kjip situasjon, men ville aldri anmeldt uten å være sikker. Jeg ville derimot gått til legen, sjekket for graviditet og sykdommer + fått hjelp til å takle den psykiske belastningen dette er for deg! Anonymkode: 19872...776 4
Gjest Chroma Skrevet 20. februar 2020 #54 Skrevet 20. februar 2020 Ts, har du tatt angrepille? Det er også viktig å huske. Ville gjort det uavhengig om du går på p-piller eller annet, bare for en ekstra sikkerhet. Sjekk deg også for kjønnssykdommer.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #55 Skrevet 20. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Synes at du bør spørre han hva som skjedde, jeg. Du trenger ikke spørre om han voldtok deg, men om det skjedde noe. Føler noe skurrer når du sier at du ikke tør å anmelde han fordi du tror han ville blitt sint. Selvfølgelig reagerer ingen bra på å bli tatt på noe om det har skjedd noe ulovlig, men det bryr vel ikke du deg om om du tror han har voldtatt deg? Gjør han deg noe vil han bare være mer ille ute. Jeg har selv opplevd sovevoldtekt etter fylla, men jeg våknet. Hans reaksjon på anmeldelse var ikke noe jeg ofret en tanke engang. Anonymkode: 1b255...b70 Og sett på lydopptak på telefonen og ha den i lomma, kanskje hun får bevis! Anonymkode: 5b388...a68 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #56 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og sett på lydopptak på telefonen og ha den i lomma, kanskje hun får bevis! Anonymkode: 5b388...a68 Ulovlig. Anonymkode: 3b22e...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #57 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ulovlig. Anonymkode: 3b22e...1c0 Det er ikke ulovlig å ta opp en samtale man selv deltar i. Anonymkode: 19872...776 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #58 Skrevet 20. februar 2020 Du bør uansett anmelde og få sjekket sperm for DNA. Uansett så håper jeg da at kvinner som er såpass sårbare lærer å aldri drikke alkohol i slike sammenhenger hvis det er viktig for dem å være trygg. Anonymkode: 22407...31c 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #59 Skrevet 20. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. I helgen var jeg på hyttetur med ei veninne, mannen hennes og en venn av mannen hennes. Vi er i starten av 20 årene, vennen til mannen hennes er i slutten av 20 årene. Veninnen min og mannen hennes eier hytten og jeg og vennen til mannen hennes sov på gjesterommet, køyeseng. Jeg sov nederst og han øverst. Lørdags kveld drakk vi litt for mye, det er svarte hull i hodet mitt hvor jeg ikke huser meste parten av kvelden etter jeg begynte drikke. Husker at venninnen min fikk en telefon og gikk ut, mannen gikk etter da hun ble vekke så lenge, så husker jeg ikke stort mer annet enn at jeg var så full og følte meg dårlig så jeg gikk og la meg. Må vel ha vært rundt 22 tiden. Dagen etter våknet jeg uten ullgenser og bare truse, og trusa var ikke helt på meg.. Jeg kjente at jeg var våt nedentil, det var sperm i sengen, og jeg kunne kjenne at jeg hadde hatt "sex".... jeg tror jeg har blitt voldtatt??? er så redd. tør ikke fortelle det til noen. Denne mannen er veldig skummel, og bestemt. Hva skal jeg gjøre???? Hjelp! Anonymkode: 29551...b4c Ja, du har blitt voldtatt. Man kan ikke gi samtykke i så beruset tilstand.😥 Anonymkode: e7217...a30 1
Gjest Chroma Skrevet 20. februar 2020 #60 Skrevet 20. februar 2020 Ærlig talt, ingen her kan si «ja, du ble voldtatt»! Mennesker kan se og virke helt normale for andre, men allikevel våkne opp dagen etter og ikke huske noe! For alt vi vet kan hun ha vært med på det uten å huske det, og han kan ha oppfattet henne som villig og samtykkende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå