AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #21 Skrevet 20. februar 2020 Oi, her var det mange sure mannfolk i tråden som nekter for at kvinner kan bli voldtatt og at enkelte menn liker å voldta kvinner som er bevisstløse eller på andre måter ikke kan hindre voldtekten. Du får ignorere disse personene, ts, de svarer utifra egen usikkerhet og forvridd menneskesyn Anonymkode: b6ff7...a46 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #22 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, her var det mange sure mannfolk i tråden som nekter for at kvinner kan bli voldtatt og at enkelte menn liker å voldta kvinner som er bevisstløse eller på andre måter ikke kan hindre voldtekten. Du får ignorere disse personene, ts, de svarer utifra egen usikkerhet og forvridd menneskesyn Anonymkode: b6ff7...a46 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 29551...b4c
K.B. Skrevet 20. februar 2020 #23 Skrevet 20. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på å sende han en melding på facebook. Anonymkode: 29551...b4c En god start det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #24 Skrevet 20. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på å sende han en melding på facebook. Han var ikke drita nei, dagen etter spurte mannen til venninen min han hvordan er formen, da svarte han fin den, jeg var ikke så full, bare litt brisen og smilte Anonymkode: 29551...b4c Det kan hende han dopet deg, legevakten pleier å ta full undersøkelse med blodprøve. Du trenger ikke å anmelde han med en gang, men du burde dra til legevakten, ta med klærne du hadde på deg som bevis sånn at de kan sjekke deg. Det kan hende de finner bevis på Xanax eller noe i blodet ditt. Du burde dra dit så fort som mulig og hvis det er bevis på dop i blodet ditt så kan du velge selv om du vil anmelde han eller ikke. Anonymkode: b294f...9f4 1
Skiftenøkkel Skrevet 20. februar 2020 #25 Skrevet 20. februar 2020 det var leit å høre, jeg synes du skal konfrontere og anmelde karen. kanskje blir det henlagt men synes likevel en anmeldelse er på sin plass om han har tatt seg til rette med en full og/eller sovende kvinne. og fortell din venninne hva som har skjedd. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #26 Skrevet 20. februar 2020 Hva er det enkelte av dere får dere selv til å si!! Ts, det du har oppleve er IKKE greit. Du må oppsøke profesjonelle, så fort som mulig. Anonymkode: 6f58a...5a5 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #27 Skrevet 20. februar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du sier kan stemme i mange hendelser, men jeg er ikke den type jente som har sex utenfor forhold. Jeg er seriøs av meg. Jeg VET at jeg ikke kunne ha vært med på det. Anonymkode: 29551...b4c Men hvorfor i allverden deler du rom med en ukjent mann, som itillegg virker skummel ? Jeg hadde aldri tord det og hadde forlangt at han sov i stuen. Anonymkode: 69c43...acf 4
duplexx Skrevet 20. februar 2020 #28 Skrevet 20. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke vasket klærene mine enda nei. Er det jeg selv ikke forstår, har alltid tenkt det samme som deg, hvorfor våknet jeg ikke når det pågikk? Jeg er 99% sikker på at han voldtok meg, for jeg er ikke den type jente som har sex utenfor forhold. Jeg vet at han har vært inni meg, det kjente jeg dagen etter. Vil bare se om dere her inne på forumet tenker det samme som meg. Jeg er så redd. Ikke sagt noe til min veninne om dette, dagen etter så jeg at han kikka på meg litt rart når jeg kom inn i stuen etter det så han såvidt på meg, og han så meg ikke inn i øynene, han så skamfull ut, og da var jeg ganske sikker på at mistankene mine var rett. Anonymkode: 29551...b4c En bekjent gjorde det med meg. Jeg drakk ett glass vin en hel kveld, og var knapt innom et varmt boblebad - han lå med meg, jeg våknet og hadde utrolig vondt mellom bena, husket ingenting. Så det er fullt mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #29 Skrevet 20. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, her var det mange sure mannfolk i tråden som nekter for at kvinner kan bli voldtatt og at enkelte menn liker å voldta kvinner som er bevisstløse eller på andre måter ikke kan hindre voldtekten. Du får ignorere disse personene, ts, de svarer utifra egen usikkerhet og forvridd menneskesyn Anonymkode: b6ff7...a46 Jeg er kvinne, og jeg nekter da ikke på at kvinner (og menn) kan bli voldtatt? Jeg sier bare at hun vet ingenting om hva slags forfatning han var i heller. Og hvordan i all verden skal det å gå til legen bevise noe annet enn at sex har funnet sted? Anonymkode: 630e0...d33 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #30 Skrevet 20. februar 2020 38 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Hvorfor i alle dager dele soverom med en du synes er skummel? Og ingen her kan svare på om du er blitt voldtatt. Ingen av de vet at jeg synes han er skummel, det er noe jeg har holdt for meg selv. Jeg valgte ikke å dele rom med han, det er det eneste gjesterommet på hytta. De ordnet gjesterommet, jeg ville ikke lage en sak ut av det. Visste ikke at det skulle ende sånn her for meg, hadde jeg visst det ville jeg heller laget en sak ut av det og heller spurt om jeg kunne sove på sofaen eller noe.. Anonymkode: 29551...b4c 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #31 Skrevet 20. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha blitt dopet ned? Anonymkode: 71318...812 Håper ikke det 😭 Jeg har ringt å bestillt lege time, skal til legen imorgen. Anonymkode: 29551...b4c 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #32 Skrevet 20. februar 2020 Nå må dere slutte å være så kvasse mot denne stakkars jenta. La profesjonelle ta seg av denne diskusjonen, om det i det hele tatt er grunnlag for anmeldelse. Men det er klart at det ikke er greit, når du sitter igjen med et stort mørkt hull fra helgen du ikke husker noe fra, og en stor klump i magen. Som flere har rådet deg til, oppsøk profesjonell hjelp ts. Muligens kan du høre med han om det skjedde noe i helgen? Hvor godt kjenner du denne gjøken fra før av? Håper dette ordner seg. Finn noen å snakke med!! Dette skal du ikke bære på alene. Sender deg mange gode tanker. Anonymkode: 6f58a...5a5 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #33 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Håper ikke det 😭 Jeg har ringt å bestillt lege time, skal til legen imorgen. Anonymkode: 29551...b4c Så bra! ❤️ Anonymkode: 6f58a...5a5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #34 Skrevet 20. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke valgt å sove på somme rom som han selv, rommet var tilrettelagt. Jeg er hyggelig og liker ikke dårlig stemning, begynner ikke lage en sak ut av et gjesterom de har ordnet for oss? Synes du er veldig krass mot meg, blir så lei meg, jeg sitter her å gråter. Anonymkode: 29551...b4c "Du kan ta soverommet du, så legger jeg meg på stua" er en grei setning til han og "jeg liker ikke å sove med folk jeg ikke kjenner, så jeg tar sofaen jeg" til venninnen din. Jeg er ikke krass mot deg, jeg er dønn ærlig. Hvis du syns jeg er krass så er det ingenting mot hva du har i vente med en anmeldelse. Du vet jo faktisk ikke hva du har sagt ja til når du drikker deg full? Du husker jo ingenting. Jeg møtt mange som mener de er blitt dopet ned, bare for å oppdaget når alt er sjekket at det kun var alkohol, og de har drukket seg kanakas. Det er faktisk ikke så vanlig å bli dopet som folk tror, det er deimot vanlig å helle i seg for mye alkohol. Anonymkode: 1f00a...513 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #35 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere slutte å være så kvasse mot denne stakkars jenta. La profesjonelle ta seg av denne diskusjonen, om det i det hele tatt er grunnlag for anmeldelse. Men det er klart at det ikke er greit, når du sitter igjen med et stort mørkt hull fra helgen du ikke husker noe fra, og en stor klump i magen. Som flere har rådet deg til, oppsøk profesjonell hjelp ts. Muligens kan du høre med han om det skjedde noe i helgen? Hvor godt kjenner du denne gjøken fra før av? Håper dette ordner seg. Finn noen å snakke med!! Dette skal du ikke bære på alene. Sender deg mange gode tanker. Anonymkode: 6f58a...5a5 Hvem som helst kan anmelde hva de vil, men anmeldelse betyr ikke at saken fører frem. Anonymkode: 1f00a...513 1
Katten.2.0 Skrevet 20. februar 2020 #36 Skrevet 20. februar 2020 55 minutter siden, Era Vulgaris said: Hvorfor i alle dager dele soverom med en du synes er skummel? Og ingen her kan svare på om du er blitt voldtatt. Det burde være helt trygt å dele soverom med venner, og venner av venner, på en hyttetur. Ikke prøv deg på victim blaming. 9
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2020 #37 Skrevet 20. februar 2020 (endret) Forstår godt at du er redd og lei deg TS. Føler med deg! Veldig godt at du skal til legen imorgen. Ta med deg klærne og lakenet du sov på. Vil oppfordre deg til å ikke dusje eller vaske deg, og heller ikke vente for lenge ift om du kan ha vært dopet ned. God klem til deg ❤️ Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 3
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2020 #38 Skrevet 20. februar 2020 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det burde være helt trygt å dele soverom med venner, og venner av venner, på en hyttetur. Ikke prøv deg på victim blaming. Det gjør jeg heller ikke, og jeg er enig i at det burde være trygt å dele med venner og venners venner. TS sier hun synes mannen hun delte rom med er skummel. Hadde det vært meg, så hadde jeg tatt sofa`n. Bryr meg lite om andre ville synes det var rart eller uhøflig. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #39 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Det burde være helt trygt å dele soverom med venner, og venner av venner, på en hyttetur. Ikke prøv deg på victim blaming. Dessverre så er ikke virkeligheten så enkel. Vi kvinner er ikke trygge med ALLE menn. Til og med venner vi stoler på kan begå overgrep i ruset påvirkning. Og det finnes "venner" med personlighetsforstyrrelser som ikke avslører seg på venne sammenkomster i godt lag... Anonymkode: 69c43...acf 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #40 Skrevet 20. februar 2020 Gå til lege (selv om det nok er for sent å finne spor), og spør gjerne også den antatte gjerningsmannen om det skjedde noe. Så kan du vurdere anmeldelse hvis du etter å ha gjort disse tingene, fortsatt tror du ble voldtatt. Det ER farlig å automatisk anta voldtekt etter å ha drukket seg så full at man ikke husker – man gjør mye rart på fylla (og vi ligger da alle rundt på fylla fra tid til annen uten at det per definisjon er voldtekt fra en eller begge parters side hvis vi har blackout og fylleangst dagen etter). Men snakk om det, få hjelp, finn ut av det og anmeld hvis det føles riktig. Anonymkode: 6c9c6...342 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå