Gå til innhold

Har jeg blitt voldtatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I helgen var jeg på hyttetur med ei veninne, mannen hennes og en venn av mannen hennes. Vi er i starten av 20 årene, vennen til mannen hennes er i slutten av 20 årene. Veninnen min og mannen hennes eier hytten og jeg og vennen til mannen hennes sov på gjesterommet, køyeseng. Jeg sov nederst og han øverst. Lørdags kveld drakk vi litt for mye, det er svarte hull i hodet mitt hvor jeg ikke huser meste parten av kvelden etter jeg begynte drikke. Husker at venninnen min fikk en telefon og gikk ut, mannen gikk etter da hun ble vekke så lenge, så husker jeg ikke stort mer annet enn at jeg var så full og følte meg dårlig så jeg gikk og la meg. Må vel ha vært rundt 22 tiden. Dagen etter våknet jeg uten ullgenser og bare truse, og trusa var ikke helt på meg.. Jeg kjente at jeg var våt nedentil, det var sperm i sengen, og jeg kunne kjenne at jeg hadde hatt "sex"....  jeg tror jeg har blitt voldtatt??? er så redd. tør ikke fortelle det til noen. Denne mannen er veldig skummel, og bestemt. Hva skal jeg gjøre???? Hjelp! 

Anonymkode: 29551...b4c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle reist til legevakten med det samme slik at de kunne tatt endel tester. Så anmelder du så klart. Du husker det ikke ergo har du ikke sagt ja til dette. 

Anonymkode: 01bdf...e42

• Liker 8
Skrevet

Anmeld! 
har du evt klær, undertøy etter turen så ikke vask dette.. kan hende dem kan finne DNA av han på det... 

men kjære deg, anmeld det idag! 

Anonymkode: cf3c9...631

• Liker 9
Skrevet

Det hørtes ikke bra ut.

Håper du ikke har vaska klær ol. Anmeld hendelsen, høres ut som voldtekt.

Men... våknet du ikke av at noen hadde samleie med deg 🤔

Skjønner at det hadde blitt inntatt alkohol, men å være så berusa at du ikke våkner av at noen har seg med deg greier jeg ikke å forestille meg. Hvertfall ikke hvis det er penetrering.

Anonymkode: 9a276...92d

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes ikke bra ut.

Håper du ikke har vaska klær ol. Anmeld hendelsen, høres ut som voldtekt.

Men... våknet du ikke av at noen hadde samleie med deg 🤔

Skjønner at det hadde blitt inntatt alkohol, men å være så berusa at du ikke våkner av at noen har seg med deg greier jeg ikke å forestille meg. Hvertfall ikke hvis det er penetrering.

Anonymkode: 9a276...92d

Har ikke vasket klærene mine enda nei. Er det jeg selv ikke forstår, har alltid tenkt det samme som deg, hvorfor våknet jeg ikke når det pågikk? Jeg er 99% sikker på at han voldtok meg, for jeg er ikke den type jente som har sex utenfor forhold.  Jeg vet at han har vært inni meg, det kjente jeg dagen etter. Vil bare se om dere her inne på forumet tenker det samme som meg. Jeg er så redd. Ikke sagt noe til min veninne om dette, dagen etter så jeg at han kikka på meg litt rart når jeg kom inn i stuen etter det så han såvidt på meg, og han så meg ikke inn i øynene, han så skamfull ut, og da var jeg ganske sikker på at mistankene mine var rett.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, K.B. skrev:

Du drakk "litt for mye" og husker ingenting, og den automatiske responsen din når du våkner og merker at du har hatt sex er å anta du har blitt voldtatt? Hvorfor er det ikke minst like sannsynlig at dere var drita fulle og hadde sex? 

Det du sier kan stemme i mange hendelser, men jeg er ikke den type jente som har sex utenfor forhold. Jeg er seriøs av meg. Jeg VET at jeg ikke kunne ha vært med på det.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor i alle dager dele soverom med en du synes er skummel? Og ingen her kan svare på om du er blitt voldtatt. 

• Liker 10
Skrevet

Kan du ha blitt dopet ned?

Anonymkode: 71318...812

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du sier kan stemme i mange hendelser, men jeg er ikke den type jente som har sex utenfor forhold. Jeg er seriøs av meg. Jeg VET at jeg ikke kunne ha vært med på det.

Jeg vet ingenting om hva som faktisk skjedde, så skal ikke uttale meg om det, men jeg føler ikke det er et argument at du ikke pleier å gjøre noe. Du "vet" at du ikke kunne ha vært med på det, men når man er full er det ikke den vanlige deg som tar valg.

Anonymkode: 1b255...b70

• Liker 10
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. I helgen var jeg på hyttetur med ei veninne, mannen hennes og en venn av mannen hennes. Vi er i starten av 20 årene, vennen til mannen hennes er i slutten av 20 årene. Veninnen min og mannen hennes eier hytten og jeg og vennen til mannen hennes sov på gjesterommet, køyeseng. Jeg sov nederst og han øverst. Lørdags kveld drakk vi litt for mye, det er svarte hull i hodet mitt hvor jeg ikke huser meste parten av kvelden etter jeg begynte drikke. Husker at venninnen min fikk en telefon og gikk ut, mannen gikk etter da hun ble vekke så lenge, så husker jeg ikke stort mer annet enn at jeg var så full og følte meg dårlig så jeg gikk og la meg. Må vel ha vært rundt 22 tiden. Dagen etter våknet jeg uten ullgenser og bare truse, og trusa var ikke helt på meg.. Jeg kjente at jeg var våt nedentil, det var sperm i sengen, og jeg kunne kjenne at jeg hadde hatt "sex"....  jeg tror jeg har blitt voldtatt??? er så redd. tør ikke fortelle det til noen. Denne mannen er veldig skummel, og bestemt. Hva skal jeg gjøre???? Hjelp! 

Kan du spørre de du var på tur med hva som skjedde? Evt kan du prøve å oppsøke mottak å få en undersøkelse av underliv i forhold til skader.. 

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anmeld! 
har du evt klær, undertøy etter turen så ikke vask dette.. kan hende dem kan finne DNA av han på det... 

men kjære deg, anmeld det idag! 

Anonymkode: cf3c9...631

Dagene etter helgen har vært helt elendige. Jeg har bare grått og vært nedfor. Jeg har ikke gått på jobben eller møtt noen fordi jeg er redd for min reaksjon. kanskje jeg stormer ut i gråt? om jeg får spørsmål som for eks. hva har skjedd, du ser lei deg ut.  alt er et rot i hodet mitt akkurat nå. Jeg er redd for han dette gjelder. Og til vanelig er jeg en ganske lukket jente, holder det meste for meg selv. Jeg vet ikke om jeg tør å annmelde han, tror han ville blitt veldig sint.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle blir kåte når de er stupfulle.

Anonymkode: d0efa...5c5

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle reist til legevakten med det samme slik at de kunne tatt endel tester. Så anmelder du så klart. Du husker det ikke ergo har du ikke sagt ja til dette. 

Anonymkode: 01bdf...e42

Jeg har ikke vært hos legen, har vært så nedfor. Er det forsent nå? Jeg vet ikke om jeg tør å annmelde han, han er en aggressiv person. Usikker på hva mer han kan finne på. Redd for å bli avvist av politiet. Hørt om mange jenter som annmelder voldtekt så blir saken henlagt grunnet beviser. Ikke sikkert det er så lurt i mitt tilfelle

Skrevet

Anmeld dette! Med en gang!

Har du noen du kan snakke med? Ikke sitt med dette alene. Kan du snakke med venninnen din? 

Mange store klemmer til deg. Dette er ikke greit.

Anonymkode: 6f58a...5a5

• Liker 2
Skrevet

Synes at du bør spørre han hva som skjedde, jeg. Du trenger ikke spørre om han voldtok deg, men om det skjedde noe. Føler noe skurrer når du sier at du ikke tør å anmelde han fordi du tror han ville blitt sint. Selvfølgelig reagerer ingen bra på å bli tatt på noe om det har skjedd noe ulovlig, men det bryr vel ikke du deg om om du tror han har voldtatt deg? Gjør han deg noe vil han bare være mer ille ute. Jeg har selv opplevd sovevoldtekt etter fylla, men jeg våknet. Hans reaksjon på anmeldelse var ikke noe jeg ofret en tanke engang.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke vært hos legen, har vært så nedfor. Er det forsent nå? Jeg vet ikke om jeg tør å annmelde han, han er en aggressiv person. Usikker på hva mer han kan finne på. Redd for å bli avvist av politiet. Hørt om mange jenter som annmelder voldtekt så blir saken henlagt grunnet beviser. Ikke sikkert det er så lurt i mitt tilfelle

Gå til legen idag!! Hvis du har uvaskede klær, samt vitner som kan bekrefte at du var alt for full til å samtykke, burde da det være noe? Hør uansett med legen din idag, h*n kan gi bedre svar enn vi på kvinneguiden.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes at du bør spørre han hva som skjedde, jeg. Du trenger ikke spørre om han voldtok deg, men om det skjedde noe. Føler noe skurrer når du sier at du ikke tør å anmelde han fordi du tror han ville blitt sint. Selvfølgelig reagerer ingen bra på å bli tatt på noe om det har skjedd noe ulovlig, men det bryr vel ikke du deg om om du tror han har voldtatt deg? Gjør han deg noe vil han bare være mer ille ute. Jeg har selv opplevd sovevoldtekt etter fylla, men jeg våknet. Hans reaksjon på anmeldelse var ikke noe jeg ofret en tanke engang.

Støtter denne. Da kan han innrømme det (gjerne ikke at han voldtok deg, men at dere hadde sex) 
Ta opptak (hvis du konfronterer han i virkeligheten) eller screenshot, så du har bevis.

Skrevet

Prat med fastlegen din om dette. 

Anonymkode: b99ad...db0

Skrevet

Ts, oppsøk fastlegen din. Virkelig. Så fort som mulig. Dette kan profesjonelle hjelpe deg med.

• Liker 2
Skrevet

Du burde gå til legevakten, ikke vask klærne dine og ta med deg alt som bevis. Ikke dusj heller. Stakkars, jeg vet ikke hva mer jeg skal si. Er sikker på at du ble voldtatt.

Når du er såppass full og hvis du sa ja til sex så er det fortsatt voldtekt, når du er ruset så vet du ikke hva du takker ja til og han vet bedre. Det er ikke samtykke med mindre du er edru og sier en klart og tydelig ja. Jeg blir jævlig sur, håper det ordner seg. 😔

Anonymkode: b294f...9f4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...