AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Del Skrevet 20. februar 2020 Jeg vil begynne å trene hjemme. Har matte og 3 ulike strikk (ikke med håndtak, men slike man kan ha rundt beina feks). Kommer til å kjøpe manualer og kanskje vektstang på sikt. Evt annet som er bra og anbefalt av utstyr til hjemmetrening? Ønsker å få trent styrke (hele kroppen), men spesielt fokus på rumpe og innside lår (er dvask her). Men vil også ha god holdning! Ellers kan jeg tenke meg å prøve pilates og yoga de dagene jeg ikke trener mer intensivt styrke. Kondisjon tar jeg utendørs. Ønsker derfor tips til treningsprogram på youtube, gjerne basert på trenere/youtubekanaler dere liker. Tenker å trene rundt 45min hver dag. Kanskje styrke 3 dager uken også kondisjon 2 dager / gjerne i kombinasjon med "lettere" trening som yoga. Jeg har ikke som mål å bli tynnest mulig eller få mest mulig muskler. Jeg vil kjenne at kroppen blir sunnere, smidigere, at jeg er litt sterkere og får bedre holdning. Anonymkode: 639ae...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Del Skrevet 20. februar 2020 Fitnessblender og yoga with adriene! Anonymkode: d36b6...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 20. februar 2020 #3 Del Skrevet 20. februar 2020 Yoga with Adriene, BodyFitbyAmy og Blogilates har mange gode videoer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå