Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, Expandable86 skrev:

Da har jeg startet å skrive et slags "manifest" jeg kaller Aksjon 2020.  Der skal jeg ta for meg problemene jeg har på diverse arenaer, lage konkrete og detaljerte planer på hvordan jeg skal forbedre meg på hvert enkelt område. Som jeg må jobbe knallhardt for hver eneste dag. Alt fra psykisk helse til sosialt, og jobb/økonomi ++++. Jeg har ikke lyst til å gi opp, eller å dø. Jeg ønsker å oppnå målene mine i livet, og leve et fullverdig liv. Oppleve trygghet, kjærlighet, familieliv. Jeg håper bare virkelig at jeg klarer å jobbe hardt nok, og at jeg ikke gir opp ved første motbør.

Lykke til! Dette kommer du til å klare. 🙂 du har ikke vurdert å skrive blogg? Jeg synes det er så inspirerende med folk som tar tak i egne liv. 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er flere som tenker i samme baner som deg TS, men i følge forskning så blir man ikke mer lykkelig når man har barn. A4 livet med kone og barn er ikke  nødvendigvis det beste for å ha ett lykkelig liv. Det kan føre til mange andre typer bekymringer og fall høyden kan jo være ganske høy hvis ting skjærer seg. Du er i hvert fall fri til å gjøre akkurat hva du ønsker, både når det kommer til arbeidsmuligheter og hobby. Og hvis du ikke har en hobby, så skaffe deg det. Kan gi mer mening til hverdagen.

Men forstår hvorfor du føler det slik, jeg gjør også det innimellom, men prøver heller å fokuserer på det positive en det negative med situasjonen jeg er i.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Expandable86
Skrevet

Ta tak i egen psykisk helse først og fremst. Finn deg nye venner som løfter deg opp, for du høres ensom ut. Den følelsen kan være opprivende..

Deretter, finn deg ny jobb evt start en utdanning. Noe nytt og givende i livet ditt! Barn og kone bør være siste pri, ikke alle får barn eller kjæreste og sånn er det. Et tomrom kan ikke erstattes av en kjæreste, det skal ikke være hennes jobb. Du er et selvstendig menneske med ansvar for eget liv og egen lykke.Økonomi vil ordne seg når du får jobb vettu. 

Anonymkode: 5fe23...c8b

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Expandable86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...