Gå til innhold

Mulig grad 2/3 hemorroider, men har ikke problemer, MÅ man behandles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter litt googling, så vil jeg si jeg har grad 2/3 av hemorroider. Når det er noe hard avføring kommer det noe blod på papiret, men ikke noe stort problem. Er kanskje litt sår i etterkant av en skikkelig kaffe-bæsj 💩😂 men ikke et stort problem det heller, går over etter 5 min. Har «noe» som kommer ut, har undersøkt med speil og det er «bulker», hva enn jeg skal kalle det, men ja ser ut som hemorider. Men de går inn av seg selv.

Ja jeg er ikke sterkt plaget av å ha det, så jeg lurer på om jeg MÅ behandles? Altså jeg vet at det ikke er farlig å ha det, men kan det bli verre uten noen behandling? Jeg er litt av den typen som ikke liker å gå til legen pga. det er tidkrevende, mest gjerne det ekstra man trenger av undersøkelser og behandling utenom den ene legetimen.

Virker den reseptfrie kremen (eller hva det nå enn det reseptfrie hemoroider greiene er) noe særlig? Kunne kanskje investert i den 😅

Før noen kommenterer, vet jeg hvordan jeg staver hemorroider? Nei 😅 stavekontroll gir meg ulike skrivemåter 🙈🙈🙈

Anonymkode: c1fe6...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...