AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #21 Skrevet 17. februar 2020 Tja, eg har ikkje brukt appen men har single venner. Ein kompis av meg drev å scrolla eller svipa eller noke sånt på appen, og då Matcha han med ei dama der mens vi var på fest. Vi bare "be ho komme til oss nå". Og ho dukka faktisk opp på ein fest blant masse fremmede folk lol. Det endte med at dei fant tonen veldig godt heile kvelden og henger den dag i dag. Har ikkje spurt kva greia med dei er da, men trur dei er pulevenner. Uansett kult å tørre komme da. Anonymkode: 83b3a...dab 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #22 Skrevet 17. februar 2020 Møtte samboer der for et år siden. Jeg var bare ute etter sex, men jeg var så tiltrukket på alle måter at vi var så og si kjærester fra dag 1. Han var den fjerde personen jeg møtte. Var veldig kresen på hvem jeg sveipet på, og snakket som regel bare med 1 om gangen. Fant raskt ut at å snakke med flere ikke er så bra. Er bare noe med konsentrasjonen og ork til smalltalk som blir forstyrret. Anonymkode: d8771...cf6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #23 Skrevet 17. februar 2020 De jeg matcher med er bare ute etter èn ting og kan ljuge på seg at de er interessert i forhold for å få det, så nei jeg har ikke troa på tinder. Og ja, jeg matcher på mitt eget nivå Anonymkode: f31b2...a1f 1
Elaine Marley Skrevet 17. februar 2020 #24 Skrevet 17. februar 2020 Nei, det var ikke noe for meg. Det ble bare feil for min del. De fleste skriver ingenting eller har en rad med emojis. Så og si alle ser ut som de bor på en fjelltopp eller ved et bål. Man kan sikkert finne noen der, men jeg ble bare så lei av hele greia. Fikk matcher, men mange gidder ikke å svare eller skrive. Jeg har ikke troen på nettdating generelt. Vet ikke om det er noe med hvordan jeg fremstår, men på Sukker er det foreksempel bare menn langt utenfor mine alderspreferanser som viser interesse. Rart, for det er ikke helt sånn i virkeligheten 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #25 Skrevet 18. februar 2020 Har troa på at det er mulig å møte bra menn gjennom Tinder, for det har jeg allerede gjort et par ganger, uten at det har vært innertier. Utfordringen er å komme i kontakt med de rette. Jeg sveiper alle menn uten noe tekst rett til venstre med mindre det kommer tydelig fram på bilder at vi har mye felles interesser. Null tekst betyr for meg at de ikke er ute etter et seriøst forhold, basert på erfaring. Gidder man ikke prøve så bryr man seg ikke så mye om resultatet). Og jeg vet at jeg sikker sveiper mange bra menn til venstre basert på at bilder/utseende ikke helt tiltaler meg, selv om jeg absolutt ikke går etter bare de kjekkeste. Så utfordringen er å gidde å lete etter de få bra som er der, og ikke miste motet av alle useriøse idioter man er borti på veien. Jeg orker aldri være på Tinder lenge av gangen, blir kvalm av hele opplegget. Men det er en måte å komme i kontakt med/finne single menn ute i samme ærend som meg selv. Anonymkode: 4ae4c...bfc 2
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2020 #26 Skrevet 18. februar 2020 Delta på lokale verv, skolemiljø og dugnader, vis hvem du er. Så slipper du å glo på den skjermen å sveipe som i en annen katalog😂
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #27 Skrevet 18. februar 2020 1 hour ago, Bamseklemmer said: Delta på lokale verv, skolemiljø og dugnader, vis hvem du er. Så slipper du å glo på den skjermen å sveipe som i en annen katalog😂 Det funker faktisk ikke for alle, og da trenger man alternativer. "😂" Anonymkode: da67b...31c 5
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2020 #28 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det funker faktisk ikke for alle, og da trenger man alternativer. "😂" Haha, trodde du skulle ta meg der? Jeg bruker ikke datingapper, jeg liker best å flørte med damer jeg kan ta i hånden😉
OnFire Skrevet 18. februar 2020 #29 Skrevet 18. februar 2020 Jeg bruker kun Tinder og har en viss tro på det. Har Tinder gull for å se hvem som liker meg. Nesten et must å være på Tinder om det er litt vrient å finne seg noen irl (som det er for menn flest).
abderitt Skrevet 18. februar 2020 #30 Skrevet 18. februar 2020 Møtte dama der, vore saman i 2 år no. So ja, det har eg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #32 Skrevet 18. februar 2020 På 17.2.2020 den 14.19, AnonymBruker skrev: Fant min nåværende kjæreste igjennom Tinder. Vi hadde felles interesser. Vi har vært sammen i 7 år nå. Aldri vært mer forelsket 🤭 Anonymkode: ba91e...966 Jeg også,fineste fyren jeg har møtt på mange år 😍 Anonymkode: ba07f...390 1
MortenMinstelønn Skrevet 18. februar 2020 #33 Skrevet 18. februar 2020 Jeg fant også en fantastisk fyr der inne. Men det varte ikke. Han fant ut at jeg var heterofil, selvfølgelig. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #34 Skrevet 18. februar 2020 Jeg har absolutt troa! Jeg har snakket med flere menn som er hyggelige, ser bra ut, har barn og ønsker noe seriøst (jeg har også barn og søker noe seriøst). Med de fleste så har det stoppet seg selv da vi er lite kompatible av praktiske årsaker, og et par har jeg bare ikke følt kjemi med selv om det ikke var noe feil med dem. Jeg har ikke sveipet på mange, så føler jeg har mange flere jeg kan matche med og sjekke kjemien med dersom det ikke blir noe videre med han jeg snakker med nå. Anonymkode: ad5bb...752
pluggen Skrevet 18. februar 2020 #35 Skrevet 18. februar 2020 Jeg møtte drømmemannen på Tinder for ca et år siden. Trodde ikke det var mulig, men der var han og jeg har aldri møtt på en person som er så lik meg på så mange områder og fungerer det ikke med han i lengden, så kommer det ikke til å fungere med noen. Jeg er heldig. Før jeg møtte han, så møtte jeg stort sett på seriøse hyggelige menn, så det er mulig. 2
Snop Skrevet 18. februar 2020 #36 Skrevet 18. februar 2020 De fleste venninnene mine som er gift/samboer/har barn fant mannen sin på tinder samme her. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #37 Skrevet 19. februar 2020 Like barn leker best. Jeg hadde nok ikke klart å stole på en kjæreste som var aktiv på Tinder. Tenker det ikke tar lang tid før kjæresten søker spenning igjen på Tinder. Det er derfor jeg alltid lar slikt falle inn naturlig i dagliglivet. Kanskje jeg treffer noen hyggelige når jeg er i butikken, på jobb, på tur. På slike plasser vil det være naturlig og ikke påtvunget. Noe jeg mener er essensielt for tryggheten for et langt kjærlighetsforhold. Anonymkode: b11a6...0a8 3
OnFire Skrevet 19. februar 2020 #38 Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Like barn leker best. Jeg hadde nok ikke klart å stole på en kjæreste som var aktiv på Tinder. Tenker det ikke tar lang tid før kjæresten søker spenning igjen på Tinder. Det er derfor jeg alltid lar slikt falle inn naturlig i dagliglivet. Kanskje jeg treffer noen hyggelige når jeg er i butikken, på jobb, på tur. På slike plasser vil det være naturlig og ikke påtvunget. Noe jeg mener er essensielt for tryggheten for et langt kjærlighetsforhold. Anonymkode: b11a6...0a8 ???? 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #39 Skrevet 19. februar 2020 Nei overhode ikke. Jeg har vel møtt 6 stk derfra og alle og en hver like borti natta. Faen meg helt utrolig!!!! Så jeg har slettet tinder. Anonymkode: 082e7...aca 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #40 Skrevet 19. februar 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Like barn leker best. Jeg hadde nok ikke klart å stole på en kjæreste som var aktiv på Tinder. Tenker det ikke tar lang tid før kjæresten søker spenning igjen på Tinder. Det er derfor jeg alltid lar slikt falle inn naturlig i dagliglivet. Kanskje jeg treffer noen hyggelige når jeg er i butikken, på jobb, på tur. På slike plasser vil det være naturlig og ikke påtvunget. Noe jeg mener er essensielt for tryggheten for et langt kjærlighetsforhold. Anonymkode: b11a6...0a8 Men hvordan tør du stole på en som plutselig begynner å flørte med tilfeldige folk i dagliglivet? 😮 Anonymkode: 2789f...9fc 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå