AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Har hatt tinder en liten stund, og føler at det ikke er mulig å finne «the one» der. Vet ikke om jeg bare må gi det lenger tid, eller om sjansene faktisk er veldig små for å finne en potensiell kjæreste der. Har dere troa på tinder? Anonymkode: a5f43...32c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Fant min nåværende kjæreste igjennom Tinder. Vi hadde felles interesser. Vi har vært sammen i 7 år nå. Aldri vært mer forelsket 🤭 Anonymkode: ba91e...966 3
Cinnamondiva Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 Nei, er bare en useriøs tulleapp, slett hele greia og heller sats på elitesingles. De fleste menn på tinder er noen helvetes rasshøler. Begynner egebtlig å lure på hvor de seriøse og ordentlige mennene egentlig er hen 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant min nåværende kjæreste igjennom Tinder. Vi hadde felles interesser. Vi har vært sammen i 7 år nå. Aldri vært mer forelsket 🤭 Anonymkode: ba91e...966 Åh så koselig! Men kanskje tinder har endret seg de siste 7 årene?🤷🏻♀️ Anonymkode: a5f43...32c
Okapi Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 Det er jo et litt relativt spørsmål, men kan jo si det sånn: Jeg har mer troa på Tinder enn på alternativene. De andre sidene og appene har en langt mindre brukermasse, de gjemmer ofte vesentlige deler av opplevelsen bak betalingsmurer, og de samme profilene blir liggene i årevis. Man må nesten være der folk er, og Tinder er markedslederen. 7
addict Skrevet 17. februar 2020 #7 Skrevet 17. februar 2020 Jeg møtte min kommende mann på Tinder for rundt 3 år siden 😊 Hus, biler, hunder, barn og bryllup ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #8 Skrevet 17. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh så koselig! Men kanskje tinder har endret seg de siste 7 årene?🤷🏻♀️ Anonymkode: a5f43...32c Helt sikkert. Vi hadde bare flaks. Fordi begge installerte tinder i sånn 2 døgn etter en stund med mange useriøse folk. Så ga jeg henne en superkule fordi Hu hadde ett profilbildet der Hu drev med hobbyen sin. Kom i prat med henne på grunn av dette. Også begynte vi å møtes. Vi hadde faktisk ikke sex engang før etter vi ble sammen heller 😂 Anonymkode: ba91e...966
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #9 Skrevet 17. februar 2020 Jeg møtte min kjæreste på tider for noen mnd siden 🥰 Anonymkode: 2d2a0...816
M71 Skrevet 17. februar 2020 #10 Skrevet 17. februar 2020 TInder fungerer tilogmed for mannfolk i alderen 45+ på jakt etter noe seriøst 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #11 Skrevet 17. februar 2020 Jeg tenker det er en long shot, men sånn er det jo å finne kjærligheten uansett. Det er mange der av begge kjønn, men intensjonene til folk er jo forskjellige og det vil aldri ha noe med deg å gjøre. Så er det jo klart at du ikke vil ha god kjemi med mange der. Det skader uansett ikke å prøve seg litt mer frem, men det er nok lurt å være klar på egne grenser på forhånd. Hvor mange har du truffet der? Jeg har truffet 4 menn. De to første var veldig seriøse og ønsket å gå inn i et forhold. De to andre ønsket seg en flørt. Anonymkode: 8e172...6d1
Måneskinn Skrevet 17. februar 2020 #12 Skrevet 17. februar 2020 Tror Tinder er helt ok jeg. Det er bare måten man bruker det på. Jeg har hvert fall hatt mer hell når jeg har utvidet hvem jeg sveiper høyre på, ikke vært så "overfladisk", om jeg kan si det sånn. fått mange gode opplevelser. Men man må jo gjerne leite litt der og. Hadde en super match for et par uker siden, gikk på en stråledende date og begynte å dagdrømme - men jammen blei det krasj og ikke mer dater. Men det tenker jeg kunne skjedd uansett hvor jeg møtte fyren. Det er jo som regel menneskene og ikke appen/nettstedet det er noe feil med 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #13 Skrevet 17. februar 2020 Nei, har ikke det. De fleste kvinner liker kun en svært liten gruppe menn, altså er det altfor mange om beinet. De fleste menn får nesten ingen likes, altså er det ingen grunn til å være der i det hele tatt for denne gruppa. Stort sett fungerer Tinder kun for noen få menn som er rundbrennere så det holder, og for de kvinnene som aksepterer å være ONS nummer fire hundre i rekken. Alt annet er nok bare sjeldne unntak. Anonymkode: 2936a...e5a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #14 Skrevet 17. februar 2020 Møtte mannen min på tinder for 1,5 år siden☺️. Er gift, venter barn og lever som en lykkelig storfamilie med mine og dine barn😄. Anonymkode: fd58c...24d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #15 Skrevet 17. februar 2020 Møtte kjæresten der for 2 år siden. Skal dog sies at det var vanskelig å finne han blant alle froskene Anonymkode: e63a8...9bd
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #16 Skrevet 17. februar 2020 I et svakt øyeblikk kjøpte jeg 6 måneder med Tinder Gold. Verste kjøpet jeg har gjort. Fullstendig bortkastet, i alle fall for meg som mann. Som kvinne er det sikkert mere verdifullt. Begynner å lure på hvor mange brukere som faktisk ser profilen min, for det tror jeg ikke er så mange som det kunne/burde vært. Anonymkode: da67b...31c
Okapi Skrevet 17. februar 2020 #17 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, har ikke det. De fleste kvinner liker kun en svært liten gruppe menn, altså er det altfor mange om beinet. De fleste menn får nesten ingen likes, altså er det ingen grunn til å være der i det hele tatt for denne gruppa. Stort sett fungerer Tinder kun for noen få menn som er rundbrennere så det holder, og for de kvinnene som aksepterer å være ONS nummer fire hundre i rekken. Alt annet er nok bare sjeldne unntak. Anonymkode: 2936a...e5a Av og til hadde det vært interessant å se nærmere på profilene til disse mennene som ikke når opp. Er det gitt at problemet er mannen, og ikke presentasjonen hans? For all del, jeg matcher med relativt få, og med de fleste av matchene skjer det ingenting, men jeg opplever på ingen måte Tinder som et håpløst prosjekt. Har heller ingen tro på at jeg er så voldsomt mye heitere enn de som klager i trådene her. Jeg er liten, sjenert og merkelig, har knapt en muskel i kroppen, er for tiden, ahem, mellom jobber, og er klar på alt det der i profilen. På mange måter matcher jeg beskrivelsen av en som liksom blir avvist av alt og alle, men likevel opplever jeg ikke at det er tilfelle. Ofte er det helt åpenbart min egen feil når ting skjærer seg. For all del, det kan være det er noen som er sjanseløse, men dere som føler dere er det, har dere prøvd å finne ut hvorfor? Hva er det dere mangler, som andre har? 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #18 Skrevet 17. februar 2020 Jeg møtte faktisk han som ser ut til å bli kjæresten min nå, via Tinder. Vi begge hadde vel egentlig ikke helt troa på å møte noen der, men så er det en gang sånn at de fleste single på min alder (slutten av 20-åra) er innom Tinder, så det er naturlig nok en sjanse for at man kan møte ordentlige folk der inne. Anonymkode: 7de33...9a0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #19 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, Okapi said: For all del, det kan være det er noen som er sjanseløse, men dere som føler dere er det, har dere prøvd å finne ut hvorfor? Hva er det dere mangler, som andre har? For min egen del så aner jeg ikke. Jeg får høre at jeg er kjekk, og at jeg er verdens beste mann. Men på tross av det så får jeg ikke napp hos damer, uansett om det er "live", online, eller via en sjeleløs app som Tinder. Til og med her inne får jeg tilbakemeldinger om at jeg er kjekk. Men når jeg prøver meg på ei (ikke her inne nei), så blir jeg alltid avvist. De få matchene jeg får på Tinder svarer aldri når jeg skriver, bortsett fra hun ene i året, men da må jeg sitte og dra hvert enkelt ord ut av henne, og det føles ikke veldig givende. Har forsøkt å spørre venner om hjelp, men det eneste rådet de har å komme er å fortsette å prøve. Men når jeg forsøker å få konkrete tips til hva jeg skal prøve, så er det ingen som klarer å svare. Så jeg mistenker jo at folk bare gir meg positive tilbakemeldinger for å forsøke å bygge meg opp, og at jeg i realiteten ser ut og oppfører meg som et takras. Anonymkode: da67b...31c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #20 Skrevet 17. februar 2020 1 hour ago, Okapi said: Av og til hadde det vært interessant å se nærmere på profilene til disse mennene som ikke når opp. Er det gitt at problemet er mannen, og ikke presentasjonen hans? For all del, jeg matcher med relativt få, og med de fleste av matchene skjer det ingenting, men jeg opplever på ingen måte Tinder som et håpløst prosjekt. Har heller ingen tro på at jeg er så voldsomt mye heitere enn de som klager i trådene her. Jeg er liten, sjenert og merkelig, har knapt en muskel i kroppen, er for tiden, ahem, mellom jobber, og er klar på alt det der i profilen. På mange måter matcher jeg beskrivelsen av en som liksom blir avvist av alt og alle, men likevel opplever jeg ikke at det er tilfelle. Ofte er det helt åpenbart min egen feil når ting skjærer seg. For all del, det kan være det er noen som er sjanseløse, men dere som føler dere er det, har dere prøvd å finne ut hvorfor? Hva er det dere mangler, som andre har? Nå har jeg personlig gjort det nokså bra på Sukker, det er først og fremst Tinder som ikke fungerer for min del. Hovedårsaken er nok at kvinner har for mange å snakke med. Kanskje jeg ikke har nok bilder å ta av, for komprimeringa på Tinder er så ille at bildene jeg bruker andre steder ikke funker der. Ansiktet blir ofte helt merkelig, og flere av mine beste bilder funker ikke på Tinder pga. det. Jeg har dermed endt opp med noen bilder som er høyst middels gode, men som ikke har blitt like maltraktert. Anonymkode: 2936a...e5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå