Gå til innhold

Temperaturøkning primolut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lange sykluser. Måler temperaturen og tar eggløsningstester. Kom nå til cd50 uten positiv eggløsningstest så jeg fikk primolut av gynekolog. Har tatt primolut i 6 dager nå og ser at grafen økte med 0,5 dagen etter jeg startet. Fikk ikke positiv eggløsningstest, så tenker jeg ikke kunne ha hatt eggløsning, men synes likevel det er litt rart. Noen som har vært borti det samme?

Er vell egentlig ikke vits i å ta temperaturen nå, men gjør det bare for å holde på rutinen.

Anonymkode: f334c...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra felleskatalogen: Primolut N er et syntetisk hormonprodukt med lignende egenskaper som det naturlige kvinnelige kjønnshormonet progesteron.

Kan nok kanskje være en så enkel forklaring at kroppen lar seg «lure» av hormonet i primolut siden det har «lignende egenskaper» som progesteron og at det er derfor tempen din økte :) Det tenker jeg i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Fra felleskatalogen: Primolut N er et syntetisk hormonprodukt med lignende egenskaper som det naturlige kvinnelige kjønnshormonet progesteron.

Kan nok kanskje være en så enkel forklaring at kroppen lar seg «lure» av hormonet i primolut siden det har «lignende egenskaper» som progesteron og at det er derfor tempen din økte :) Det tenker jeg i hvert fall :) 

Aha! Takk for svar! 

Anonymkode: f334c...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...