AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #61 Skrevet 20. februar 2020 På 18.2.2020 den 16.22, Million skrev: Jeg har spilt Wordfeud i flere år, og spiller det hver dag. Innimellom hender det at jeg vil spille mer enn med "mine faste", og da initierer jeg spill med fremmede. Der hender det at det dukker opp noen som tar Wordfeud som en sjekkearena, eller et sted å få seg damer (et ligg?). Det er lett å skjønne at jeg er dame, fordi jeg bruker fornavnet mitt som brukernavn der. Jeg lar bare være å svare når tonen i henvendelsene endrer seg eller går på noe annet enn spill. Det er greit å få en melding som sier "oi, det ordet ga mange poeng" eller "der hadde du flaks". Sånne ting. Begynner de å spørre hvor jeg bor osv, gidder jeg ikke spille med de mer, da er de ute etter mer enn jeg vil ha av en Wordfeud-motspiller. Har en motspiller nå som startet som en tilfeldig, fremmed motspiller, og han er (iflg spillernavnet hans) antagelig to år yngre enn meg. Vi har spilt mot hverandre nå i ca 1½ år, og de eneste gangene vi utveksler meldinger i spillet, er hvis motparten får til et knakandes godt legg som gir mange poeng eller slike ting. Da kan vi sende en melding med "Bra jobba" eller slike ting. Også en enkel melding i jula; "God jul!" Ikke noe mer. Akkurat slik jeg vil ha det, og derfor har vi spilt mot hverandre så lenge uten å kjenne hverandre. Jeg har også stort sett faste nå. Noen chatter aldri. Og det er helt greit. Noen utveksler litt høflighetsfraser innimellom som «god helg», «god morgen, ønsker deg en strålende dag» osv. Det er hyggelig. Noen kommenterer litt i spillet av og til. Funker fint det. En har vist seg at jeg har felles venner med rl, så da blir det litt prat om hverdagslige ting og mimring. Koselig. Og 3-4 stk chatter mer ut over dette. Men det går på felles interesser. Syns det og er både hyggelig og trivelig. Me det er når jeg inviterer til tilfeldig spill, slik du erfarer og, at disse som ønsker sexprat dukker opp. Gjerne tidlig formiddag midt i uka eller fredag kveld. Anonymkode: 753b0...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #62 Skrevet 20. februar 2020 Enig i mye her. Mange menn som kun er ute etter sex. Men jeg spiller mot noen få faste som er veldig hyggelige også. Interessante samtaler underveis i spillet. Anonymkode: 12b47...263
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #63 Skrevet 20. februar 2020 Hehe, så rart med denne tråden nå! Begynte å spille det igjen etter flere års pause. Fikk forespørsel fra flere menn om hva jeg så etter og om jeg likte spenning. Altså! Anonymkode: ed228...157
Anonym1979 Skrevet 20. mai 2020 #64 Skrevet 20. mai 2020 For meg som er mann så er det en enkel måte å vinne på😂😂 Jeg har hatt mange menn (lagt til som tilfeldig spiller) som har gitt opp etter jeg har lagt kun et ord. Skjønner da at de ikke er ute etter å spille sånn egentlig. Tenker at det finnes da andre sosiale plattformer å få utløp for dirtytalken og kåtskapen enn på Wordfeud.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #65 Skrevet 20. mai 2020 Jeg spiller mot en dame som jeg matchet med på Tinder, men av forskjellige årsaker aldri møtte. Det har gått sport i å legge mest mulig grisete, fra begge sider, og så har vi litt moro av det underveis. Anonymkode: f54d0...2c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå