AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #21 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Så....enkelte damer gjør det, og enkelte menn gjør det. Enkelte damer plukker opp på det, og enkelte menn plukker opp på det..... Joda, går nok sikkert begge veier. Selvfølgelig gjør det det. Mennene jeg opplever at prøver seg får jo napp noen steder siden de prøver. Og du sier jo damer starter, da er det nok de som gjør det og. Men du er liksom bare uskyldig med på deg du😉 når damene starter😂. Starter aldri du det selv da? Jeg chatter så lenge det er helt vanlig hyggelig chat. Så snart det blir noe annet så avbryter jeg. Anonymkode: 753b0...aa8
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #22 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men du er liksom bare uskyldig med på deg du😉 når damene starter😂. Starter aldri du det selv da? Som jeg sier over, hender det at jeg legger inn noen frekke ord i spillet. Jeg initierer aldri sex-chat.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #23 Skrevet 15. februar 2020 28 minutter siden, Alterego666 skrev: Som jeg sier over, hender det at jeg legger inn noen frekke ord i spillet. Jeg initierer aldri sex-chat. Vel å bare legge frekke ord er jo uskyldig. Ord er ord. Men mange menn legger et frekt ord og så er de på chatten med en gang. Og om man som dame legger et frekt ord så er veldig mange av mennene klar på chatten og har tydeligvis tatt det som en invitasjon. Derfor kvier jeg meg ofte for å legge ord, selv om de ville gitt mange poeng. Anonymkode: 753b0...aa8
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #24 Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel å bare legge frekke ord er jo uskyldig. Ord er ord. Men mange menn legger et frekt ord og så er de på chatten med en gang. Og om man som dame legger et frekt ord så er veldig mange av mennene klar på chatten og har tydeligvis tatt det som en invitasjon. Derfor kvier jeg meg ofte for å legge ord, selv om de ville gitt mange poeng. Anonymkode: 753b0...aa8 Som middelaldrende hvit fraskilt mann i et forhold er det visse stereotyper jeg ikke ønsker å utstråle. Derfor lar jeg være å ta første skritt selv om det kan være fristende.....
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #25 Skrevet 15. februar 2020 Har opplevd dette noen ganger. Mer tidligere enn nå. Faktisk opplevd et par ganger at noen er blitt regelrett sinte fordi jeg har avvist tilnærmingene! Helt seriøst - kan man ikke ta imot et nei på wordfeud, da har man et problem. Anonymkode: 9c8f2...d86 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #26 Skrevet 15. februar 2020 Ja, jeg opplever dette til stadighet. Var før logget inn via Facebook, med navn og bilde, og ville spille. Ble oversvømt med chatter, flørting, og forslag til ting, og ble til slutt så lei, så logget av, lagde kjønnsnøytral profil, og kan nå spille i fred🤩 Anonymkode: 0660b...a3b
Wildone Skrevet 15. februar 2020 #27 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd dette noen ganger. Mer tidligere enn nå. Faktisk opplevd et par ganger at noen er blitt regelrett sinte fordi jeg har avvist tilnærmingene! Helt seriøst - kan man ikke ta imot et nei på wordfeud, da har man et problem. Anonymkode: 9c8f2...d86 Det har jeg og opplevd😂🙈
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #28 Skrevet 15. februar 2020 Jeg matchet med en anonym og pirrende profil på Tinder, men jeg fant ut hvem hun var, og mistet interessen. Men vi er fortsatt faste motspillere på wordfeud. Hun er ganske snar til å sende et blunkefjes, hvis en av oss har lagt et frekt ord. Anonymkode: f54d0...2c3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #29 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg matchet med en anonym og pirrende profil på Tinder, men jeg fant ut hvem hun var, og mistet interessen. Men vi er fortsatt faste motspillere på wordfeud. Hun er ganske snar til å sende et blunkefjes, hvis en av oss har lagt et frekt ord. Anonymkode: f54d0...2c3 Hadde det bare vært blunkefjes så🙈 Opplevd alt fra rett på «vil du se kuken min?» til de som lirker litt med tørrprat og så «Hva heter du på kik?» Og alle mellom der som forteller hvor kåte de er og hva de ønsker å gjøre. Anonymkode: 753b0...aa8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #30 Skrevet 15. februar 2020 Haha! Man er bra desperat hvis man prøver å skaffe seg sex via WORDFEUD! Er det mulig?? Har ikke vært borti det, men husker jeg la ordet "PULE" en gang da jeg spilte mot den dame. Hun svarte med å legge ordet "JA" på brettet... husker jeg lurte på om det var tilfeldig eller ikke, og tanken slo meg om jeg kom til å få en melding, men det skjedde ikke, og vi spilte ferdig, har aldri spilt mot henne senere Anonymkode: 47b3e...27f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #31 Skrevet 15. februar 2020 Jeg har bilde og fornavn der, men opplever ikke at menn skriver til meg der. Går for å være attraktiv ellers, men er altså ikke populær hos mennene på Wordfeud. Men jeg er god i Wordfeud i det minste, og det er vel det viktigste der inne, er det ikke? Anonymkode: b57c6...286
Jegerikkeminskyld Skrevet 15. februar 2020 #32 Skrevet 15. februar 2020 Har spilt litt wordfeud tidligere og ikke opplevd dette, måtte faktisk dit en tur nå bare for å se... Ble øyeblikkelig matchet med en 69gray som kastet seg på chatten før noen ord ble lagt 🤦♀️. Jeg er helt satt ut over hvor gjennomført og ubegrenset ivrige enkelte er etter å vise seg fra sin kvalmeste side. Sånne folk finner visst ikke nok steder på nettet for å leve ut behovene sine. Lurer på om candy crush er neste ut?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #33 Skrevet 15. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bilde og fornavn der, men opplever ikke at menn skriver til meg der. Går for å være attraktiv ellers, men er altså ikke populær hos mennene på Wordfeud. Men jeg er god i Wordfeud i det minste, og det er vel det viktigste der inne, er det ikke? Anonymkode: b57c6...286 Det er nok det viktigste👍 Kanskje du har høy skår og da og blir matchet med andre med høy skår. De mennene som er ute etter sexprat har ofte dårlig skår har jeg merket meg. De har og mange spill som er gitt opp. Anonymkode: 753b0...aa8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #34 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok det viktigste👍 Kanskje du har høy skår og da og blir matchet med andre med høy skår. De mennene som er ute etter sexprat har ofte dårlig skår har jeg merket meg. De har og mange spill som er gitt opp. Anonymkode: 753b0...aa8 Ha ha, ja, kanskje en sammenheng der. Venninnen min får mange henvendelser fra menn der, men hun er ganske dårlig i spillet. Anonymkode: b57c6...286
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #35 Skrevet 15. februar 2020 Startet et spill i dag og tror dere ikke han var rett på😖 «kåt i kveld?» Anonymkode: 753b0...aa8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #36 Skrevet 15. februar 2020 Ja, faen, hver eneste dag er det kåtinger! Jeg vil jo bare spille ordspill... Pleier å si jeg er 13 år når de prater, da holder de kjeft og spiller videre. Planen er å skremme pedoer om de prøver seg videre, men har faktisk ikke møtt noen ennå. Anonymkode: 0308b...406
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #37 Skrevet 16. februar 2020 Jeg ble helt satt ut da jeg startet å spille wordfeud og opplevde så mange henvendelser fra menn som ønsket alt annet enn å spille. Jeg hadde kjønnsnøytralt bilde og brukernavn, så gudene vet hvordan de skjønte at jeg var dame. De siste par årene har jeg fått spille i fred for griser, men jeg har ikke koblet sammenhengen før jeg leste denne tråden: jeg har jo opparbeidet meg en relativt god score etter hvert. Anonymkode: 1eb08...5ff
Gjest Ser Pandberg Skrevet 16. februar 2020 #38 Skrevet 16. februar 2020 Kanskje dumt spørsmål, men hvor ser dere statistikken til motstanderen?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #39 Skrevet 16. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det bare vært blunkefjes så🙈 Opplevd alt fra rett på «vil du se kuken min?» til de som lirker litt med tørrprat og så «Hva heter du på kik?» Og alle mellom der som forteller hvor kåte de er og hva de ønsker å gjøre. Anonymkode: 753b0...aa8 Jepp lurt på kik, en dritstygg fyr som tok kontakt på WF som sendte meg bilder han stjålet på nett av den dritfine fyren. Så sendte han bilder av seg selv 🤢 en annen var bifil som sendte masseproduserte bilder av kroppen sin, tydeligvis vant til å sende bilder av den til fremmede damer og menn. Jeg skiftet brukernavn og slettet kik. Anonymkode: 8f5cd...6ba
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #40 Skrevet 16. februar 2020 6 timer siden, Ser Pandberg skrev: Kanskje dumt spørsmål, men hvor ser dere statistikken til motstanderen? Gå i chatten. Klikk så på det lille hodet oppe til høyre. Da kommer statistikken opp. Anonymkode: 753b0...aa8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå