AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #41 Skrevet 16. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, faen, hver eneste dag er det kåtinger! Jeg vil jo bare spille ordspill... Pleier å si jeg er 13 år når de prater, da holder de kjeft og spiller videre. Planen er å skremme pedoer om de prøver seg videre, men har faktisk ikke møtt noen ennå. Anonymkode: 0308b...406 Hehe, nice Skulle likt og sett trynet deres når de oppdager at de har sexchattet med et barn.... Anonymkode: 47b3e...27f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #42 Skrevet 16. februar 2020 Ja, ekstremt mange gifte menn som vil prate videre på kik... Anonymkode: b035c...2f3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #43 Skrevet 16. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok det viktigste👍 Kanskje du har høy skår og da og blir matchet med andre med høy skår. De mennene som er ute etter sexprat har ofte dårlig skår har jeg merket meg. De har og mange spill som er gitt opp. Anonymkode: 753b0...aa8 Kanskje det med høy score er tingen ja. Jeg spilte ganske aktivt en stund, så har sikkert litt høy score 😊 De jeg blir matchet med er stort sett gode og er sikkert ikke på Wordfeud for å sjekke damer 😂 Anonymkode: 36f40...15c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #44 Skrevet 16. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå i chatten. Klikk så på det lille hodet oppe til høyre. Da kommer statistikken opp. Anonymkode: 753b0...aa8 Jeg er så kjip at jeg ikke har betalt for Wordfeud, og da er både min og motstandernes rating skjult for meg Anonymkode: 36f40...15c
Gjest Alterego666 Skrevet 16. februar 2020 #45 Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det med høy score er tingen ja. Jeg spilte ganske aktivt en stund, så har sikkert litt høy score 😊 De jeg blir matchet med er stort sett gode og er sikkert ikke på Wordfeud for å sjekke damer 😂 Anonymkode: 36f40...15c Fordi smarte folk ikke blir kåte?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #46 Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, Alterego666 skrev: Fordi smarte folk ikke blir kåte? Fordi de som er der kun for sexprat ikke bryr seg så mye om selve spillet og ofte gir opp spillet om de ikke får napp. Anonymkode: 753b0...aa8 2
Gjest theTitanic Skrevet 16. februar 2020 #47 Skrevet 16. februar 2020 På 14.2.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev: Spiller dette jevnlig. Og ofte får jeg div tilbud. Alt fra menn som bare vil snakke om sex til menn som vil møtes for sex. Veldig vanlig at de vil over på snap eller kik for div. bare i kveld har jeg fått 3 slike henvendelser. Avfeier disse da, orker ikke bli med på noe. Flere som opplever det? Noen menn her som innrømmer å drive med dette? Noen damer som lar seg rive med? Blir jo nysgjerrig for de må jo få napp innimellom siden de holder på slik. Anonymkode: 753b0...aa8 Virkelig? Aldri opplevd. Spiller man ikke for hjernetrim da? Eller er jeg naiv og trodde det var et ordspill og så er det egentlig en forkledd sjekkearena..?
Gjest Alterego666 Skrevet 16. februar 2020 #48 Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de som er der kun for sexprat ikke bryr seg så mye om selve spillet og ofte gir opp spillet om de ikke får napp. Anonymkode: 753b0...aa8 Jeg trodde å spille bra er det som øker sjansene, at smart er sexy for de som spiller wordfeud.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #49 Skrevet 16. februar 2020 23 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg trodde å spille bra er det som øker sjansene, at smart er sexy for de som spiller wordfeud. Det var da veldig som du skulle kverulere🤪 Jeg har aldri sagt at de ikke er smart de som prøver på sexprat på wf. Bare at de ikke ser ut til å bry seg om spillet. De gir opp når de ikke får napp, veldig ofte. Det drar ned scoren. Eller de lar spillet dø ut, det drar ned scoren. Virker ikke til at selve spillet er hovedpoenget deres. Jeg har betalversjonen og har fulgt litt med der. Selv har jeg dessverre lav score fordi jeg i all hovedsak spiller mot noen få faste som er veldig gode. Taper mer enn jeg vinner da. Men foretrekker likevel disse faste spillerne for de driver ikke å sexprater. Da scoren min lå over 1400 var det veldig få som prøvde på sexprat. Det var og da mine faste motspillere dukker opp. Anonymkode: 753b0...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #50 Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, theTitanic skrev: Virkelig? Aldri opplevd. Spiller man ikke for hjernetrim da? Eller er jeg naiv og trodde det var et ordspill og så er det egentlig en forkledd sjekkearena..? Til tider kan man lure ja😂 Forbausende mange gifte menn som holder på med dette. Kanskje mindre sjans for at kona fatter mistanke🤷♀️ Anonymkode: 753b0...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #51 Skrevet 17. februar 2020 Også i dag dukket det opp en. Begynte med frekt ord. Så frekk kommentar. Deretter spørsmål om snap. Ville ikke spille mer når han ikke fikk det. Anonymkode: 753b0...aa8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #52 Skrevet 17. februar 2020 På 15.2.2020 den 9.57, AnonymBruker skrev: For min del er det faktisk menn i alderen 29-39 som er mest pågående. Anonymkode: 753b0...aa8 Er fordi dama har småunger og det er lite sex i hjemmet antageligvis. Anonymkode: c3058...b7b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #53 Skrevet 17. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er fordi dama har småunger og det er lite sex i hjemmet antageligvis. Anonymkode: c3058...b7b Veldig sannsynlig ja. Anonymkode: 753b0...aa8
Måneskinn Skrevet 17. februar 2020 #54 Skrevet 17. februar 2020 Jeg slutta en periode å spille fordi det ble så mye forespørsler. I starten gikk spillet greit, men så kom spørsmålene og hentrydningene... Det var mye slibrig og rart. Spille ville de hvert fall ikke... Men, hadde to fine opplevelser da og han ene tok meg med ut på date på indisk og vi hadde kontakt ganske lenge. Og han andre tok meg med ut på kaffe 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #55 Skrevet 17. februar 2020 Spilte med en som spurte om sivilstatus. Svarte at jeg var lykkelig gift. Fikk til svar: hva sier mannen din til at du prater med andre menn på Wordfeud? Nei, altså, jeg er der kun for å spille, liksom🤯 Anonymkode: 835a1...221 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #56 Skrevet 17. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spilte med en som spurte om sivilstatus. Svarte at jeg var lykkelig gift. Fikk til svar: hva sier mannen din til at du prater med andre menn på Wordfeud? Nei, altså, jeg er der kun for å spille, liksom🤯 Anonymkode: 835a1...221 Pleier å få spørsmål om jeg er «såkalt lykkelig gift»😂 Anonymkode: 753b0...aa8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #57 Skrevet 17. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spilte med en som spurte om sivilstatus. Svarte at jeg var lykkelig gift. Fikk til svar: hva sier mannen din til at du prater med andre menn på Wordfeud? Nei, altså, jeg er der kun for å spille, liksom🤯 Anonymkode: 835a1...221 Uff. Er det mulig. Fra mannlige motspillere unngår jeg å svare på noe som helst som ikke har med spillet å gjøre. Anonymkode: 1eb08...5ff
Gjest Hildur70 Skrevet 18. februar 2020 #58 Skrevet 18. februar 2020 På 16.2.2020 den 13.48, Alterego666 skrev: Fordi smarte folk ikke blir kåte? Smarte og oppegående voksne bruker ikke Wordfeud for å få utløp for sin kåtskap. Skikkelig lei av å treffe på kåte mannfolk når jeg bare vil spille. Wordfeud er ett ordspill. Ikke en sjekkearena
Million Skrevet 18. februar 2020 #59 Skrevet 18. februar 2020 (endret) Jeg har spilt Wordfeud i flere år, og spiller det hver dag. Innimellom hender det at jeg vil spille mer enn med "mine faste", og da initierer jeg spill med fremmede. Der hender det at det dukker opp noen som tar Wordfeud som en sjekkearena, eller et sted å få seg damer (et ligg?). Det er lett å skjønne at jeg er dame, fordi jeg bruker fornavnet mitt som brukernavn der. Jeg lar bare være å svare når tonen i henvendelsene endrer seg eller går på noe annet enn spill. Det er greit å få en melding som sier "oi, det ordet ga mange poeng" eller "der hadde du flaks". Sånne ting. Begynner de å spørre hvor jeg bor osv, gidder jeg ikke spille med de mer, da er de ute etter mer enn jeg vil ha av en Wordfeud-motspiller. Har en motspiller nå som startet som en tilfeldig, fremmed motspiller, og han er (iflg spillernavnet hans) antagelig to år yngre enn meg. Vi har spilt mot hverandre nå i ca 1½ år, og de eneste gangene vi utveksler meldinger i spillet, er hvis motparten får til et knakandes godt legg som gir mange poeng eller slike ting. Da kan vi sende en melding med "Bra jobba" eller slike ting. Også en enkel melding i jula; "God jul!" Ikke noe mer. Akkurat slik jeg vil ha det, og derfor har vi spilt mot hverandre så lenge uten å kjenne hverandre. Endret 18. februar 2020 av Million 1
Gjest Alterego666 Skrevet 18. februar 2020 #60 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, Hildur70 skrev: Smarte og oppegående voksne bruker ikke Wordfeud for å få utløp for sin kåtskap. Skikkelig lei av å treffe på kåte mannfolk når jeg bare vil spille. Wordfeud er ett ordspill. Ikke en sjekkearena Jeg er selvsagt enig med deg, men med en liten anmerkning: Sjekking er også et ordspill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå