AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Spiller dette jevnlig. Og ofte får jeg div tilbud. Alt fra menn som bare vil snakke om sex til menn som vil møtes for sex. Veldig vanlig at de vil over på snap eller kik for div. bare i kveld har jeg fått 3 slike henvendelser. Avfeier disse da, orker ikke bli med på noe. Flere som opplever det? Noen menn her som innrømmer å drive med dette? Noen damer som lar seg rive med? Blir jo nysgjerrig for de må jo få napp innimellom siden de holder på slik. Anonymkode: 753b0...aa8 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Ja det har jeg opplevd! Altså det er noe av det rareste! Ikke har jeg profilbilde og jeg har et ganske nøytralt brukernavn men allikevel ble det spørsmål om nudes! Anonymkode: c3594...510 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Nei... Spiller ikke så ofte lenger, men det har aldri skjedd tidligere heller, da jeg var en mer aktiv spiller. Jeg har aldri hatt profilbilde da og har et kjønnsnøytralt nick. Pleier ikke chatte med de jeg spiller med heller. Anonymkode: 36f40...15c 1
Wildone Skrevet 14. februar 2020 #5 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har et anonymt bilde, men et nick som sier jeg er dame. Og opplever også veldig ofte at damer gir opp spillet før vi har starta. Da må det jo være at de er ute etter denne sexpraten med menn. Forøvrig møtt på hyggelig menn der inne og diskutert fritidsinteresser og dype tema. Så syns det er dumt å avslå all chatt. Man merker jo fort hva de er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Wildone skrev: Jeg har et anonymt bilde, men et nick som sier jeg er dame. Og opplever også veldig ofte at damer gir opp spillet før vi har starta. Da må det jo være at de er ute etter denne sexpraten med menn. Forøvrig møtt på hyggelig menn der inne og diskutert fritidsinteresser og dype tema. Så syns det er dumt å avslå all chatt. Man merker jo fort hva de er ute etter. Skriver de til deg der da? Hvis ikke er det nok andre grunner til at de avslutter spill😅 Anonymkode: d4a4c...951
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #7 Skrevet 14. februar 2020 Nei, har en setning som brukernavn og nøytralt bilde. Har en gjeng som jeg nå har spilt fast med i 2 år, aner ikke om de er mann eller dame. Anonymkode: 9287f...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #8 Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, Wildone skrev: Jeg har et anonymt bilde, men et nick som sier jeg er dame. Og opplever også veldig ofte at damer gir opp spillet før vi har starta. Da må det jo være at de er ute etter denne sexpraten med menn. Forøvrig møtt på hyggelig menn der inne og diskutert fritidsinteresser og dype tema. Så syns det er dumt å avslå all chatt. Man merker jo fort hva de er ute etter. Jeg avstår ikke fra all chat, men sjelden noen begynner å chatte og jeg gjør det heller ikke. Syns det blir så rart å starte å chatte med noen jeg ikke vet noe om. Anonymkode: 36f40...15c 2
Wildone Skrevet 14. februar 2020 #9 Skrevet 14. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriver de til deg der da? Hvis ikke er det nok andre grunner til at de avslutter spill😅 Anonymkode: d4a4c...951 Selvfølgelig skriver de det ikke. Men når de gir opp før noen av oss har fått lagt ord, så begynner man jo å lure.
Wildone Skrevet 14. februar 2020 #10 Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg avstår ikke fra all chat, men sjelden noen begynner å chatte og jeg gjør det heller ikke. Syns det blir så rart å starte å chatte med noen jeg ikke vet noe om. Anonymkode: 36f40...15c Uhyre sjelden jeg starter en chatt. Da er det i så fall en kommentar til selve spillet. Men svarer jo på chat. Jeg merker fort hva de er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #11 Skrevet 14. februar 2020 Mange tvilsomme personer på wordfeud merkelig nok. Anonymkode: feb67...070 1
Jr.Garcon Skrevet 14. februar 2020 #12 Skrevet 14. februar 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller dette jevnlig. Og ofte får jeg div tilbud. Alt fra menn som bare vil snakke om sex til menn som vil møtes for sex. Veldig vanlig at de vil over på snap eller kik for div. bare i kveld har jeg fått 3 slike henvendelser. Avfeier disse da, orker ikke bli med på noe. Flere som opplever det? Noen menn her som innrømmer å drive med dette? Noen damer som lar seg rive med? Blir jo nysgjerrig for de må jo få napp innimellom siden de holder på slik. Anonymkode: 753b0...aa8 Jeg spiller wordfeud, men har aldri noen gang spurt en random kvinnelig motstander om sex/begynt med sexprat. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 Jeg spiller, men har aldri fått slike meldinger der. En del menn skriver hei, jeg vant osv. Men thats it. Anonymkode: d4a4c...951 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 Det er nok en del eldre menn som synes dette er en trygg og enkel måte å komme i kontakt med andre på... Jeg har også opplevd at noen fisker etter sexprat der inne, flere ganger faktisk. Og jeg har ikke profilbilde, men jentenavn som nick. Trodde bare jeg var veldig uheldig med dette, men da er det sikkert mer utbredt! Anonymkode: e0038...e97
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 For min del er det faktisk menn i alderen 29-39 som er mest pågående. Anonymkode: 753b0...aa8
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 Jeg har opplevd dette fra kvinner som jeg kjenner perifert. Det begynner med at de legger frekke ord. Jeg spiller med, selvsagt. I’m easy....
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har opplevd dette fra kvinner som jeg kjenner perifert. Det begynner med at de legger frekke ord. Jeg spiller med, selvsagt. I’m easy.... Opplever det motsatt. At menn begynner med et frekt ord og så kommer det opp en chat rimelig fort etterpå. Er faktisk blitt slik at jeg ofte ikke tørr legge et frekt ord selv om det ville gitt mange poeng. Gjør jeg det popper chatten opp rimelig fort hos mange menn. Noen starter allerede før det er lagt ord og. Men den klassiske er å kommentere mitt relativt anonyme bilde. Noen menn kan jeg sile ut på nicket da det gjerne har ganske heftig hentydning til hva de ønsker og. Anonymkode: 753b0...aa8 1
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #18 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Opplever det motsatt. At menn begynner med et frekt ord og så kommer det opp en chat rimelig fort etterpå. Er ikke det det samme, bortsett fra at vi er motsatt kjønn?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #19 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Er ikke det det samme, bortsett fra at vi er motsatt kjønn? På en måte ja, men likevel nei. Du hentyder til at det er damen som starter med et frekt ord. Jeg starter ikke med det. Kvier meg faktisk for å legge et frekt ord. Men har jo skjønt at mange damer nok kun er der for sexpraten på lik linje med en del menn, så noen starter nok sånn. Anonymkode: 753b0...aa8
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #20 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På en måte ja, men likevel nei. Du hentyder til at det er damen som starter med et frekt ord. Jeg starter ikke med det. Kvier meg faktisk for å legge et frekt ord. Men har jo skjønt at mange damer nok kun er der for sexpraten på lik linje med en del menn, så noen starter nok sånn. Anonymkode: 753b0...aa8 Så....enkelte damer gjør det, og enkelte menn gjør det. Enkelte damer plukker opp på det, og enkelte menn plukker opp på det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå