Gå til innhold

Er det helt fjernt av meg å spørre om å bytte avdeling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student nå, og har tilkallingsjobb i bedriften jeg var lærling i. Bedriften består av tre ulike avdelinger med hvert sitt fagfelt, og tre-fire forskjellige fagbrev som dominerer på hver av avdelingene. Jeg har fagbrev innen fagfeltet til avdelingen jeg er ansatt i. Nå har det seg sånn at jeg tidvis har blitt grovt seksuelt trakassert på avdelingen min. Jeg opplever mye av det som så ubehagelig at jeg føler at jeg ikke klarer å oppføre meg som et normalt menneske når jeg er på jobb, og i hvert fall ikke konsentrere meg skikkelig om arbeidet. Når jeg er der går jeg rundt med hjertet i halsen hele tiden og har flere angstsymptomer. Dette har jeg ikke varslet om, kun mine nærmeste vet det. Disse hendelsene har gjort at jeg har distansert meg fra jobben i noen måneder, noe som er veldig dumt fordi jeg ikke får tjent penger. Føler alt bare ble mye verre etter at jeg sluttet som lærling og ble tilkallingsarbeider. Klarer ikke å få meg til å spørre om å få jobbe under disse omstendighetene, før situasjonen har blitt nøstet opp i.