AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Del Skrevet 12. februar 2020 Hei Jeg har trena styrke i noen uker nå men er veldig usikker på om jeg får i meg nok mat. Målet er å bli mere trent, vill ikke bli så veldig stor. Er jente foresten. Har aldri klart mye mat. Så dette er det jeg klarer å få i meg i løpet av en dag. Men wr det nok ? Passe alltid på å få i meg noe rett etter trening. Spiste dette i dag. Frokost: 2 brødskiver og melk. Lunsj: 1 brødskive og en yoghurt. Middag: pasta. kvelds: en brødskive og en banan. Anonymkode: b7456...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rytz Skrevet 12. februar 2020 #2 Del Skrevet 12. februar 2020 Hei Synes kanskje det ser ut som du får i deg lite protein? Hva har du på brødskivene? Ville ha spist mer grønnsaker og frukt i tillegg. Jeg pleier å dekke ca halve middagstallerkenen med grønnsaker/salat, 1/4 karbohydrat (pasta, ris, potet) og 1/4 protein (fisk eller kjøtt). Et godt kosthold ifht trening handler ikke bare om å få i seg nok, men også riktig mat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2020 #3 Del Skrevet 12. februar 2020 Med mindre du har tenkt å gå ned noen kilo er dette for lite og ihvertfall ikke nok til å bygge muskler av. Det finnes sikkert 10 000 nettsteder hvor du får tips om mat ift til å bygge kropp. Bare å google i vei. Mere protein og mere grønt er det helt sikkert at du må få i deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Del Skrevet 12. februar 2020 Mye karbohydrater og lite protein. Vil ihvertfall spiste meir protine og meir grønnsaker uansett . Anonymkode: b970b...f04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Del Skrevet 12. februar 2020 Du spiser nesten bare brød, variert kosthold er bedre. Anonymkode: c41d6...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Del Skrevet 12. februar 2020 Er veldig kresen på mat derfor er det så ensformig. Men prøver å spise protein til middagen, og grønnsaker til. Før spise jeg som regel bare middag og kanskje en brødskive så dette er veldig mye mat for meg. Ts Anonymkode: b7456...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #7 Del Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Med mindre du har tenkt å gå ned noen kilo er dette for lite og ihvertfall ikke nok til å bygge muskler av. Det finnes sikkert 10 000 nettsteder hvor du får tips om mat ift til å bygge kropp. Bare å google i vei. Mere protein og mere grønt er det helt sikkert at du må få i deg. Jeg kommer til å gå ned i vekt med dette. Dette er det dobbelte av deg jeg spise før, har veid det samme i 5 år nå. Ts Anonymkode: b7456...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #8 Del Skrevet 12. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til å gå ned i vekt med dette. Dette er det dobbelte av deg jeg spise før, har veid det samme i 5 år nå. Ts Anonymkode: b7456...e0b Mente kommer ikke til å gå ned i vekt. Ts Anonymkode: b7456...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #9 Del Skrevet 12. februar 2020 Dette er veldig lite mat og du kommer neppe til å gå opp i vekt eller styrke. Kast ut brødskiver. Spis heller havregrøt til frokost, dette er gode karbohydrater. Og sleng på kyllingfilet/biff til middag og kveldsmat med grønnsaker og litt pasta. Anonymkode: 5e9b0...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #10 Del Skrevet 13. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig lite mat og du kommer neppe til å gå opp i vekt eller styrke. Kast ut brødskiver. Spis heller havregrøt til frokost, dette er gode karbohydrater. Og sleng på kyllingfilet/biff til middag og kveldsmat med grønnsaker og litt pasta. Anonymkode: 5e9b0...ab1 Hvis hun spiser grovt brød er det ingen vits i å kaste ut brødskivene! Lettere å spise mange kcal i brødskive enn havregrøt! Hilsen en annen jente som trener styrke og må "tvinge i seg" mat for å bli sterkere Anonymkode: df503...762 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg er ikke spesielt kresen, men sliter også med å spise nok mat og protein. Har funnet ut at det enkleste er å snike dette inn som drikke. Smoothie med yoghurt (eller annen protein), sjokomelk, biola osv. Anonymkode: b8e62...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #12 Del Skrevet 13. februar 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kommer til å gå ned i vekt med dette. Dette er det dobbelte av deg jeg spise før, har veid det samme i 5 år nå. Ts Anonymkode: b7456...e0b Uansett om dette er dobbelt av hva du spiste tidligere er det for lite mat. Jeg trener ikke, men har en fysisk jobb, og hadde kjapt gått ned i vekt om jeg spiste dette ila en dag. Anonymkode: 0df23...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #13 Del Skrevet 13. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis hun spiser grovt brød er det ingen vits i å kaste ut brødskivene! Lettere å spise mange kcal i brødskive enn havregrøt! Hilsen en annen jente som trener styrke og må "tvinge i seg" mat for å bli sterkere Anonymkode: df503...762 Nja, men det blir litt for mye karbohydrater? Og med mindre hun kjører på hardt hver økt, og jogger hver dag, så blir de karbohydratene til fett. Anonymkode: 5e9b0...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 13. februar 2020 #14 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Om du får i deg nok mat? Spiser du for lite merker du det på energien din, Sulten går noe opp da man trener, og og forbrenner mer. Det merkes på kroppen når man spiser for lite, på energien Har du progressjon i treningen din? framgang? Man bør spise hver 3-4 time ca. eks Omelett med grønnsaker noe kjøtt Wok med kjøtt Fisk i folie med grønnsaker, fullkornsris Pasta. Havregrøt med bær& nøtter Smoothie med frukt eventuel havremel, proteinpulver Kjøtt tomatsaus grønnsaker, pasta ris. Endret 13. februar 2020 av Sunset90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #15 Del Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nja, men det blir litt for mye karbohydrater? Og med mindre hun kjører på hardt hver økt, og jogger hver dag, så blir de karbohydratene til fett. Anonymkode: 5e9b0...ab1 Disse karbohydratene blir ikke mer til fett enn hva havregrøt eller en biff for den saks skyld blir. Fett er resultatet av kalorioverskudd, ikke hva man spiser eller om det er karbohydrater. Anonymkode: 794a0...437 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 13. februar 2020 #16 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett om dette er dobbelt av hva du spiste tidligere er det for lite mat. Jeg trener ikke, men har en fysisk jobb, og hadde kjapt gått ned i vekt om jeg spiste dette ila en dag. Anonymkode: 0df23...390 Vet du hvor mye TS veier og forbrenner? Vet du hvor stor porsjon med pasta hun spiser? Vet du hva slags pålegg hun har på skiva? Endret 13. februar 2020 av Pierre Gynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #17 Del Skrevet 15. februar 2020 On 2/13/2020 at 1:48 PM, Pierre Gynt said: Vet du hvor mye TS veier og forbrenner? Vet du hvor stor porsjon med pasta hun spiser? Vet du hva slags pålegg hun har på skiva? Tilnærmet likegyldig. Fortsatt for lite mat.😉 Anonymkode: 626ef...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #18 Del Skrevet 15. februar 2020 Er i litt samme situasjon TS! Har ikke tidenes matlyst, men har begynt å trene tung styrke og må ha mer mat. Havregrøt til frokost med frø på. Jeg bruker solsikkefrø, linfrø og chiafrø. Gjerne en halv banan også, Lunsj i kantina på jobb - passer på at det er med proteiner. Spiser jeg salat tar jeg 1-2 egg med. Middag - øker porsjonen litt fra hva jeg har spist tidligere. Varierer mellom fisk, kjøtt og vegetar, med ulike karbohydratkilder, som potet, ris og pasta. Kvelds: Spiser middagsrester når jeg har det, spesielt hvis jeg har trent. Ellers 2 brødskriver med rikelig pålegg som ost og skinke. I helgene lager jeg gjerne en omelett til lunsj. Anonymkode: b7671...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #19 Del Skrevet 15. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tilnærmet likegyldig. Fortsatt for lite mat.😉 Anonymkode: 626ef...cc2 Ts her. Det går nå på 4 uka med trening og jeg har faktisk gått opp litt over en kilo. Så noe riktig gjør jeg tydeligvis Anonymkode: b7456...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 7. mars 2020 #20 Del Skrevet 7. mars 2020 På 12.2.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har trena styrke i noen uker nå men er veldig usikker på om jeg får i meg nok mat. Målet er å bli mere trent, vill ikke bli så veldig stor. Er jente foresten. Har aldri klart mye mat. Så dette er det jeg klarer å få i meg i løpet av en dag. Men wr det nok ? Passe alltid på å få i meg noe rett etter trening. Spiste dette i dag. Frokost: 2 brødskiver og melk. Lunsj: 1 brødskive og en yoghurt. Middag: pasta. kvelds: en brødskive og en banan. Anonymkode: b7456...e0b Mangler kjøtt, fisk, frukt og grønnsaker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå