Gå til innhold

Maria Elvegård


Batteri

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Tror du han bryr seg i det hele tatt? Hadde han brydd seg så ville han gjort mer for å se ungene sine oftere.

Det vet ikke du en dritt om. :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, neiognei skrev:

Det vet ikke du en dritt om. :)

Ut fra hans egende utsagner om barnan sine i England så sier det alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Tror du han bryr seg i det hele tatt? Hadde han brydd seg så ville han gjort mer for å se ungene sine oftere.

Det blir bare spekulasjoner 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Har følget denne damen nå en stund siden denne tråden kom opp her, altså herlighet hun tjener sikkert bra på dette og gudene vet hva bilder å videosnutter hun selger.

Synes hun er tøff! Men absolutt burde kutte ut å ha barna sine på den kontoen. Heldige menn som får hjelp av henne på sykehjemmet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er seriøst greia med disse latex klærne? Og hvorfor sitter hun i gangen foran speilet hele tiden? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om hun noen gang tenker at barna hennes vil være stolt av at hun "selger" seg på internett? Hun har en sønn, tenk så pinlig for ham at kameratene hans ser moren hans posere på den måten på internett? Og tar betalt for mer eksplisistt innhold? Jeg er evig takknemlig for mine "kjedelige" foreldre, det er nok å være flau av når man er ung om man ikke skal være flau av foreldrene sine i tillegg. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir flau på hennes vegne av måten hun fremstiller seg på.... 

dagens IGstory 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Blir flau på hennes vegne av måten hun fremstiller seg på.... 

dagens IGstory 🙈

Pinligste jeg har sett på lenge fra en voksen dame. Hva er det hun driver med🙈 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder av sønnen, litt rumpe, og masse bilder av andenebb og pupper. For en smørje hun holder på med. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde heller dele oppmerksomheten sin mot barna enn å være så ekstremt selvopptatt ....  Henge forran et speil hele dagen og ta hundrevis av bilder av seg selv, jeg blir faktisk skremt... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den videoen der hun skled på en luftmadrass i hagen, snakket ungene engelsk til henne og hun snakket engelsk tilbake. Det er rart at hun ikke snakker norsk med ungene sine... ungene snakket også engelsk til John Arne Riise da vi så at han hadde de på besøk i Bloggerne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke ut denne dama. Første tanke var «jeg ville aldri gått rundt sånn å dette skal jeg klage på på KG» men jeg har blitt ganske god på å ha aksept for at folk ikke er som meg. Hun er jo vakker da - det kan jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.3.2020 den 18.25, Kakemiriam skrev:

Måtte sjekke ut denne dama. Første tanke var «jeg ville aldri gått rundt sånn å dette skal jeg klage på på KG» men jeg har blitt ganske god på å ha aksept for at folk ikke er som meg. Hun er jo vakker da - det kan jeg si. 

Veldig fylt på disse leppene. Og er det trang til oppmerksomhet? Litt sånn Se John Arne; jeg er hot selv om du dumpa meg. Bare trist av ei dame på 39 år. Fryktelig umodent. Var hun 23 så tja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Onkel Blå

Bare trist, og utrolig tragiske bilder. Hun ser ut som ei vulgær plastdukke. Det må stå dårlig til med finansene, eneste forklaringen jeg finner. 
Hun burde skjermet barna fra denne lettkledte latex-virksomheten sin. Flaut og vulgært er den eneste rette betegnelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting man kan prøve å bli kjent for i sosiale medier, så velger hun latex?😳 Jeg må innrømme at jeg er såpass fordomsfull at jeg syns det er helt fullstendig bak mål når man er en voksen tobarnsmor..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet henne og gamle bilder kom opp. Trist å se forskjellen, hun var så naturlig pen før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...