Gå til innhold

Maria Elvegård


Batteri

Anbefalte innlegg

Hjelpes 😳 Følte jeg bladde ned en evighet, men befant oss fortsatt i februar 2020, gitt. Det var mange shiny antrekk og snodige poseringer!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, hva har skjedd med henne? Var jevnlig inne på Instagram kontoen når det var mye konflikter med JAR (et par år siden) og da var det ganske normalt, men treningsbilder og venninnebilder! Så trist! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2020 den 20.15, bonsaijenta skrev:

Hun er fascinerende å se på😱🙈 

Jeg fikk med meg spørsmålrunden, og det er som å se på en tenåring. Veldig opptatt av ansiktet og håret og filteret må selvsagt være på plass. Hun minner meg litt om en litt eldre dame som dukker opp på Snapfeeden listen min. Eldre og blond dame som er oversminket og snakker på inn- og utpust. 

Hehe, du mener Insta-Heidi. Ja de ligner!:hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å skjønne litt mer av det «helvete fra nord»-utsagnet til eks-svigermor Berit Riise.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! 😳

Fant akkurat ut at sånn der gummi/lakk-antrekk er IKKE min greie! Veldig ubehagelig å scrolle nedover noe som minner meg om P***hub, og plutselig finne bilder av barn på fotballtrening. 

Lenger ned var det bikini og mini-bikini, samt bikinibilder opp-ned mot en murvegg. 

En meget merkelig profil av en småbarnsmamma!! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste er vel at ofte er det ungene som tar bilder...🙈 Ref hennes egen insta story fra syden for en tid tilbake. 
 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2020 den 14.08, Mariángel skrev:

Hehe, du mener Insta-Heidi. Ja de ligner!:hoho:

Ja, ikke sant?😂🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne og kikket nå... Det var ekstremt lite variasjon i bildene etter hun begynte med latex-greiene sine. Mange bilder med dårlig kvalitet/selfier i speilet ift hva det var lengre nede i feeden.

Sist jeg hørte om henne (evig mange år siden) så var hun veldig opptatt av trening tror jeg? Orket ikke å bla så langt nedover for å se om jeg husker riktig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo egentlig trist. Hun selger seg i #latex og #thighhighs for likes. Hun var mer normal før. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare likes.. hun har en patreon profil også (linket i instagram bio). Koster 27 pund i mnd for å se lettkledde bilder og videoer av henne... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...