Gå til innhold

Maria Elvegård


Batteri

Anbefalte innlegg

MarianneE skrev (18 timer siden):

Googlet henne fra tiden hun var gift med JAR og hadde det ikke vært for navnet hadde jeg virkelig ikke trodd det var samme mennesket. Det var sjokkerende stor forskjell!

Levd godt på bidrag for å si det slik. Det er desperat oppførsel. Eks 3 er mye mer jordnær, dog hun trutmunner og har fylt på både her og der hun og, men hun er mer påkledt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nor skrev (På 1.5.2021 den 15.28):

Ja. Hun så normal ut da, men tålte ikke å bli    «berømt», og tok av og ble det som ex svigermor kalte «helvete fra nord». Tror nok hun hadde et poeng. B. R er foresten en raus, engasjert og hjertegod dame til tross fir hvordan mediene har fremstilt henne. Er en grunn til at hun har så gode venner, kollegaer og familie som elsker henne. ( kjenner en i flokken der) 

Kan godt være at hun er raus men jeg husker henne fordi hun kalte sin ex svigerdatter for helvete fra nord. Synes hun kunne ha spart seg for det. Ikke særlig raus kommentar, det er sikkert og visst!

Endret av vinterdekor
skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
vinterdekor skrev (1 time siden):

Kan godt være at hun er raus men jeg husker henne fordi hun kalte sin ex svigerdatter for helvete fra nord. Synes hun kunne ha spart seg for det. Ikke særlig raus kommentar, det er sikkert og visst!

Det samme tenker jeg. Tenk å uttale noe sånt i offentlige medier. Det forsvinner aldri og ligger lett tilgjengelig for lesing av både barn og barnebarn, og ikke minst av eks-svigerdatters foreldre som også er besteforeldre for disse ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (4 minutter siden):

Det samme tenker jeg. Tenk å uttale noe sånt i offentlige medier. Det forsvinner aldri og ligger lett tilgjengelig for lesing av både barn og barnebarn, og ikke minst av eks-svigerdatters foreldre som også er besteforeldre for disse ungene.

Ja, helt utrolig. En ting er å mene noe slik (hun er vel ikke den første til å mislike svigerdatter og eks svigerdatter), men kun hun er så klok og raus at hun uttaler det i media. Jeg tenker litt slik: Hvem er taperen her? Maria eller Berit Riise? Maria fikk ihvertfall min sympati. Hva har dette gjort med selvtilliten til Maria? Og ja, hun er en pen dame og synd at hun har startet med disse bildene. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort dersom det stod på trykk at jeg var helvete fra nord. Å være raus er alt ennet enn slik uttalelse.

Endret av vinterdekor
skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 27.5.2021 den 15.09):

Det bildet der hun henger fast i komfyren? er bare så utrolig smakløst. Jeg aner ikke hvem hun er, men kjenner jeg blir oppriktig brydd🙈. Stakkars foreldrene hennes og barna ikke minst. 

Regner med du sikter til dette. Hun er en voksen dame og gjør som hun vil, men det er jo rimelig drøye bilder hun legger ut. Arrestert meg gjerne hvis jeg tar feil men bildene er vel tatt i hjemmet hun deler med sine barn. Kunne jo kanskje valgt en litt mer nøytral bakgrunn, hengt opp et teppe eller lignende. Sikkert ikke så gøy for barna å se "ho mor" sitte sånn foran kjøkkenet deres. 

Screenshot_20210602_125650.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (2 timer siden):

Sikkert mer vanlig å se sånn ut i London uten at noen bryr seg. 

Det må i så fall være rundt Camden Market.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
non_stop skrev (På 2.6.2021 den 13.00):

Regner med du sikter til dette. Hun er en voksen dame og gjør som hun vil, men det er jo rimelig drøye bilder hun legger ut. Arrestert meg gjerne hvis jeg tar feil men bildene er vel tatt i hjemmet hun deler med sine barn. Kunne jo kanskje valgt en litt mer nøytral bakgrunn, hengt opp et teppe eller lignende. Sikkert ikke så gøy for barna å se "ho mor" sitte sånn foran kjøkkenet deres. 

Screenshot_20210602_125650.jpg

Stakkars barn. 

Kikket raskt igjennom de siste bildene på Insta, og det ser jo ut som kontoen til en sexarbeider. Patetisk og flaut. 

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (39 minutter siden):

Stakkars barn. 

Kikket raskt igjennom de siste bildene på Insta, og det ser jo ut som kontoen til en sexarbeider. Patetisk og flaut. 

 

 

 

Tenker også det. Hvorfor er dette greit? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunn fyldige lepper er ganske fint, men hun har jo tatt så mye at hun ser helt komisk ut. Ingen skal jo se sånn ut🙈 Ingen som setter injeksjoner kan sette navnet sitt på de leppene der liksom., det må jo være flaut😂

Og over til de poseringene; 

En ting er jo at hun gjør det, det er jo greit nok det. Men HVA skjer med de mennene som betaler for bildene?! Altså, jeg har ikke ord. Verden er gal

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge menn betaler for sirkuset så er det marked for det. Kvinner kan gjøre hva som helst, for menn betaler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...