Gå til innhold

Maria Elvegård

Batteri

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Rog87 skrev:

Ikke bare likes.. hun har en patreon profil også (linket i instagram bio). Koster 27 pund i mnd for å se lettkledde bilder og videoer av henne... 

Oi, det går dårlig med barnebidrag fra JAR😱 

300kr/mnd er bare småpenger, så det må virkelig stå dårlig til. Håper ikke det er barna hennes som tar de bildene. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, bonsaijenta skrev:

Oi, det går dårlig med barnebidrag fra JAR😱 

300kr/mnd er bare småpenger, så det må virkelig stå dårlig til. Håper ikke det er barna hennes som tar de bildene. 

Det kan da ikke stemme? Trodde hun hadde gullkantet Avtale

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Det kan da ikke stemme? Trodde hun hadde gullkantet Avtale

Jeg vet ikke, men når man selger nakenbilder for småpenger virker litt desperat. 

Jeg vil tro at hun kun får en viss prosent av hva JAR tjener hver måned. Han tjener ikke så mye nå. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det plutselig 46 pund i måneden. Tror summen går opp jo flere som abonnerer. Blir jo noen tusenlapper om det «bare» er 7-10 stk som abonnerer. 

hun har også lagt ut sin paypal.. der folk kan overføre penger kjapt/gratis. Samtidig som hun legger ut bilder på story av forskjellige lær klær/sko hun har fått i gave fra fans/følgere, og tagger de menst hun skriver «tusen takk til »brukernavn på insta» 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud som hun har forandret seg!!!! Og IKKE i positiv retning. Jeg har møtt henne IRL for maaaange år siden og hun så dobbelt så sprek og halvparten så ung ut da. 
Nå er hun jo bare mimikkløs og tacky!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.2.2020 den 21.56, bonsaijenta skrev:

Jeg vet ikke, men når man selger nakenbilder for småpenger virker litt desperat. 

Jeg vil tro at hun kun får en viss prosent av hva JAR tjener hver måned. Han tjener ikke så mye nå. 

Kan det være grunnen til at det virker som om de har prøvd å satse på LAR sin karriere i stedet? Tenker på businessen de hadde i Ålesund som stod i hennes navn selv om han hjalp til, Colinteppet, kjendismødre også videre? Dette blir jo bare gjetting så klart. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 21.56, bonsaijenta skrev:

Jeg tror du har rett.

Hvis avtalen i tillegg gjelder en %-andel av JAR sin personlige inntekt, så kan han (eller regnskapsføreren) fint unngå en større utbetaling til exen ved å holde en evt inntekt i eget AS lav, og heller ta ut utbytte i tillegg. (I stedet for høy inntekt)

Jeg trodde hun ble sponset av et selskap som selger latex-klær, men tydeligvis ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, acna skrev:

Jeg tror du har rett.

Hvis avtalen i tillegg gjelder en %-andel av JAR sin personlige inntekt, så kan han (eller regnskapsføreren) fint unngå en større utbetaling til exen ved å holde en evt inntekt i eget AS lav, og heller ta ut utbytte i tillegg. (I stedet for høy inntekt)

Jeg trodde hun ble sponset av et selskap som selger latex-klær, men tydeligvis ikke.

Gjør hun ikke? Jeg trodde også det. 

Det virker som om hun blir sponset av dr-aesthetic på IG. De har lagt ut et bilde av henne deres egen IG.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Gjør hun ikke? Jeg trodde også det. 

Det virker som om hun blir sponset av dr-aesthetic på IG. De har lagt ut et bilde av henne deres egen IG.

Du har helt rett. Jeg leste bare her inne at hun fikk tilsendt klær fra menn, og tenkte det var helt vanlige menn, ikke en bedrift.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, acna skrev:

Du har helt rett. Jeg leste bare her inne at hun fikk tilsendt klær fra menn, og tenkte det var helt vanlige menn, ikke en bedrift.

Å få tilsendt klær fra menn høres risky ut. Da kan hun liksågodt bare legge ut sin private adresse på ig og invitere alle frierne. 

Det tviler jeg på at hun gjør. Mitt inntrykk av henne er at hun virker som en god mor for barna sine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun blir jo bare verre og verre. Grøss for noen bilder hun har lagt ut i det siste. Tenker familien hjemme i Norge er stolte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på henne. Tenk å gå fra søt, jordnær sykepleier til dette. Ikke at jeg har inngående kjennskap til hvordan hun egentlig har det, men det måtte da ha vært mange ganger bedre å flytte tilbake til Norge og jobbe som sykepleier enn dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi........ 😲Haugevis av bilder av seg selv i seksuelle positurer er vel ok hvis det gir deg glede i livet men FJERN BILDENE AV UNGENE DINE. De fortjener ikke dette

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, this_is_she skrev:

Oi........ 😲Haugevis av bilder av seg selv i seksuelle positurer er vel ok hvis det gir deg glede i livet men FJERN BILDENE AV UNGENE DINE. De fortjener ikke dette

Selv om det siste bildet med ungene er den 30 nov-019 , så er jeg enig med deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo med på storyen hennes i dag. Sexy bilder av mor i fleng, så plutselig fotballspilling med sønnen. Ugh.

Lurer på hva JAR tenker om det hele.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hippyskippy skrev:

De var jo med på storyen hennes i dag. Sexy bilder av mor i fleng, så plutselig fotballspilling med sønnen. Ugh.

Lurer på hva JAR tenker om det hele.

Tror du han bryr seg i det hele tatt? Hadde han brydd seg så ville han gjort mer for å se ungene sine oftere.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...