Gå til innhold

KG's supermammaer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert en av de som mange opplever som en selverklært supermamma.

Jeg synes for eksempel at barn og alkohol ikke hører sammen. Jeg synes at foreldre bør la være å drikke når barna deres er til stede. Og at man dermed bør vente med å ta det ene glasset med vin til barna er lagt. For mer alkohol bør man skaffe seg barnevakt

For meg er det enklelt å leve etter, for jeg drikker ikke.

Jeg synes sheller ikke det er vanskelig å ikke slå barna mine. Det betyr ikke at barna mine får en praktoppdragelse, eller at jeg er en supermor. Det skal mer til for å kunne utnevne seg selv til det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Jeg synes for eksempel at barn og alkohol ikke hører sammen. Jeg synes at foreldre bør la være å drikke når barna deres er til stede. Og at man dermed bør vente med å ta det ene glasset med vin til barna er lagt. For mer alkohol bør man skaffe seg barnevakt

For meg er det enklelt å leve etter, for jeg drikker ikke.

.

Og jeg synes det er greit at man koser seg med ett glass vin til maten med barn til stede, og dermed får vi følgende konklusjon: Anna synes Embla er en barnemisshandler, og Embla synes Anna er skinnhellig (og så lyver hun sikkert. Hun er sikkert stupfull hele tiden, men gjør seg bedre en hun er på kg)...

:tunge1::ler:

(og for de som ikke har forstått: Dette var et ironisk innlegg :wink: )

Gjest festus
Skrevet

He, he. Ja det er slik det blir krig i verden.

Syns det var bra ressonert embla. :)

Gjest Embla s
Skrevet
He, he. Ja det er slik det blir krig i verden.

Syns det var bra ressonert embla. :)

:ler: Ja, er det ikke sånn det er da? :blånn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...